2008-02-20, 14:35
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
kul... förstör wow me med fusk era fittor.
Men de är lugnt blizz bannar er tids nog.

Kära lilla p12, kan du förklara hur jag förstör wow när jag låter en bot levla en karaktär? Förstör jag kanske för folk som vill hitta en grupp till wc eller idiotiska gruppquests?

Ang guldgrinding så ser jag inte det som ett problem, billigare primals för er som inte bottar. Ni borde väl vara glada?
2008-02-20, 16:58
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Vafan... det är ju därför jag använder bots.... för att ha tid med annat!

Jo men jag kör ju utan elit . Så då får jag "övervaka" ibland.. blir lite jobbigt . Men ja det var härligt att bli bannad på ett sätt men endå inte ^^ men det var bara 24h endå så gör inte så mycket. Men om jag blir bannad igen är det 3 dagar då?
2008-02-20, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Kära lilla p12, kan du förklara hur jag förstör wow när jag låter en bot levla en karaktär? Förstör jag kanske för folk som vill hitta en grupp till wc eller idiotiska gruppquests?

Ang guldgrinding så ser jag inte det som ett problem, billigare primals för er som inte bottar. Ni borde väl vara glada?
2008-02-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Jo men jag kör ju utan elit . Så då får jag "övervaka" ibland.. blir lite jobbigt . Men ja det var härligt att bli bannad på ett sätt men endå inte ^^ men det var bara 24h endå så gör inte så mycket. Men om jag blir bannad igen är det 3 dagar då?

Pirox?
2008-02-20, 18:51
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boven.oa

Men herregud människa, har du en åsikt kan du väl utveckla den lite mer än att enbart fjanta dig med en smiley.

Förklara för mig hur jag förstör för andra när jag levlar en karaktär med hjälp av en bot?
2008-02-20, 20:06
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Pirox?

Nej, satt en helt natt och farmade så någon var där och reporta mig.. Med Glider då.
2008-02-20, 20:27
Medlem
virre_01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Nej, satt en helt natt och farmade så någon var där och reporta mig.. Med Glider då.

Grattis, du åkte inte på en perm ban direkt vilket brukar vara det vanligaste med glider. Iaf varför använder du inte avoid faction? Bara dumt att köra utan, du går så mkt säkrare med det.
2008-02-20, 21:55
Medlem
bloggers avatar
Citat:
Jo just därför har dom dopingkontroller och lägger stora pengar på att hålla sporten ren. Detta leder till att väldigt få vågar prova det eftersom många åker fast.

Sen att dra en paralell mellan OS och Wow är lite väl drastigt kanske..

Tycker inte att det på nått sätt skulle va någon skillnad, snarare är det väl mer alvarligt i wow då betydligt fler människor påverkas. Om du sen inte märkt det så är det många modifikationer på senare tid som är försök att motverka tex bottning i BG:s så det är ju itne precis så att Blizzard vill det...

Jag försöker absolut inte vara någon moraltant, jag bara ifrågasätter saker som ni säger som helt motsäger sigsjälv.
2008-02-20, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blogger
Tycker inte att det på nått sätt skulle va någon skillnad, snarare är det väl mer alvarligt i wow då betydligt fler människor påverkas. Om du sen inte märkt det så är det många modifikationer på senare tid som är försök att motverka tex bottning i BG:s så det är ju itne precis så att Blizzard vill det...

Jag försöker absolut inte vara någon moraltant, jag bara ifrågasätter saker som ni säger som helt motsäger sigsjälv.

Om du anser att det är mer allvar i wow än i verkliga livet som OS så tycker jag du ska ta en funderare på dina prioriteringar.
Jo jag har jätte gärna diskussioner med vettigt folk och har aboslut inte kallat dig en moraltant.

Blizzard gör saker för att förebygga bottning, visst men inte tillräckligt.
Ta en snabb beräkning på vad dom drar in i månaden och sen hur många dom bannar varje dag (Kolla på MMOglider.com's ban/suspension sida för att få en liten överblick).
Helt otroligt vilka dåliga prioriteringar dom har.. Elller håller du inte med om det? Dom har resurserna att fixa bort alla bottar men vill inte lägga pengar på det.
2008-02-20, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virre_01
Grattis, du åkte inte på en perm ban direkt vilket brukar vara det vanligaste med glider. Iaf varför använder du inte avoid faction? Bara dumt att köra utan, du går så mkt säkrare med det.

Avoid factions i en battleground är väl inte det bästa kanske.. Afk buff någon?
2008-02-21, 08:32
Medlem
gubben har sprungit runt nästan konstant i AV sen i fredag morgon. Varför åker jag inte på nästa ban? Har dom slutat bry sig om pvp bottning för stunden?
Aja snart klar med allt som går att köpa för honor så det är bra.
2008-02-21, 08:37
Medlem
bloggers avatar
Citat:
Om du anser att det är mer allvar i wow än i verkliga livet som OS så tycker jag du ska ta en funderare på dina prioriteringar.
Jo jag har jätte gärna diskussioner med vettigt folk och har aboslut inte kallat dig en moraltant.

Blizzard gör saker för att förebygga bottning, visst men inte tillräckligt.
Ta en snabb beräkning på vad dom drar in i månaden och sen hur många dom bannar varje dag (Kolla på MMOglider.com's ban/suspension sida för att få en liten överblick).
Helt otroligt vilka dåliga prioriteringar dom har.. Elller håller du inte med om det? Dom har resurserna att fixa bort alla bottar men vill inte lägga pengar på det.

Du kanske har rätt, men jag själv spelar främst wow för att det ska va kul, och jag tycker inte att det ska vara nödvändigt att behöva göra saker som bryter mot reglerna för att ha kul. Om alla spelade som man skulle så tror jag att det skulle bli roligare.

Att det inte är tillåtet att sälja acc osv handlar antagligen mest om att blizzard ska kunna tjäna så mycket pengar som möjligt, men det fungerar även så att man ska lära sig sin klass före man börjar raida osv. Hur många gånger har man inte varit med om att man invitar en tex warrior till guilden som tank, bra gear från högre raider där det krävs mycket skills för att kunna fixa och antar att han vet vad han gör. Men sen visar det sig att han inte har någon aning om hur han gör då han köpt accet.
Det är ett exempel vad som händer när man inte går den väg det är tänkt.

Bottar man till sig alla pvp epics så har man ju inte lärt sig pvpa...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in