2008-03-09, 19:45
Medlem
asdfowkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oneofakind
Har dragit 1-42 på en vecka nu. Det är dock min första gliderchar och har inte kört 24/7. Säg att jag kört kanske 12 timmar om dagen eller så.

Okej. tack för att iallafall en person svarar ^^ stora probz till du (lägg märke till min felaktiga svenska ShmotZ "stora probz till du")
2008-03-09, 19:49
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfowkw
Okej. tack för att iallafall en person svarar ^^ stora probz till du (lägg märke till min felaktiga svenska ShmotZ "stora probz till du")

Men jag bryr mig inte så länge folk gnäller. Du får skriva hur du vill, det är ditt problem inte mitt.
2008-03-09, 20:11
Medlem
Emptypocketss avatar
Citat:
jag har köpt en key nu men den verkar ju inte komma dock kommer väll inte förrän imorrn bara för att det är söndag men aja men skulle bli glad över ett svar på hur länge det tar ungefär att levla 1-70 med glider ? p.s. har en elite glider key som jag tippar på att ett antal tusen spelare använder då jag hittade den på dc++ men jag köper en egen då jag inte orkar att glidern stängs av inom 1 timme p.g.a att det är för många som sitter på samma key men om någon vill ha skicka pm d.s.

Jag har precis dragit upp min första gubbe till 70 men då bottade jag från 20-70 och hon har 16days played. Det går att få ner till 14 days om man vet vad man gör.
2008-03-09, 20:13
Medlem
asdfowkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
Jag har precis dragit upp min första gubbe till 70 men då bottade jag från 20-70 och hon har 16days played. Det går att få ner till 14 days om man vet vad man gör.

okej najs som fan... vad är bäst då egna profiler eller nedladdade ?

om nedladdade - haru nå bra tips på nåra ? länk eller nått sånt ^^

///// Kommer om nåra timmar ska på bio med farsan -.- brb
2008-03-09, 20:17
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
okej najs som fan... vad är bäst då egna profiler eller nedladdade ?

om nedladdade - haru nå bra tips på nåra ? länk eller nått sånt ^^

///// Kommer om nåra timmar ska på bio med farsan -.- brb

Det är lungt vi behöver inte veta . Det är ingen chatt detta ^_^

Men jag föredrar att du går in på www.mmowned.com eller liknande och där finns det profiler 1-70.
Senast redigerad av ShmotZ 2008-03-09 kl. 20:31.
2008-03-09, 20:23
Medlem
Megalomanias avatar
OT raderat. Håll er till ämnet är ni vänliga.

/ Moderator
2008-03-09, 21:33
Medlem
Verkar vara många som är intresserade av Pather men orkar inte dra ihop en guide idag eftersom jag precis kom hem.
Ni som inte är helt borta gällande enkel programering kan ju kolla guiden som är sticky vid pather forumen. Det var så jag lärde mig igår så borde vara några till som klarar av det.
2008-03-09, 23:53
Medlem
asdfowkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Verkar vara många som är intresserade av Pather men orkar inte dra ihop en guide idag eftersom jag precis kom hem.
Ni som inte är helt borta gällande enkel programering kan ju kolla guiden som är sticky vid pather forumen. Det var så jag lärde mig igår så borde vara några till som klarar av det.

Om det är profilerna du pratar om så kan jag det till 100% men jag tänker på /played timen det lär ju gå enklare/snabbare att komma upp i level om man har färdiga att bara klicka in än att behöva sitta o göra egna för varje ny level sektion.
2008-03-10, 08:22
Medlem
Citat:
Om det är profilerna du pratar om så kan jag det till 100% men jag tänker på /played timen det lär ju gå enklare/snabbare att komma upp i level om man har färdiga att bara klicka in än att behöva sitta o göra egna för varje ny level sektion.

Jag pratar inte om profiles.
En guide om hur du kommer igång med pather en ersättning för gamla profiles
2008-03-10, 10:22
Avslutad
kör med ppather nu och tycker det funkar prima. En sak som förvånade mig är att den känner ju av hur terängen är innan han sprungit på den

ett frågetecken finns dock. Vad tusan är faction på djuren? ere vilken typ av djur de e? hur får man lättast reda på detta?
2008-03-10, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
kör med ppather nu och tycker det funkar prima. En sak som förvånade mig är att den känner ju av hur terängen är innan han sprungit på den

ett frågetecken finns dock. Vad tusan är faction på djuren? ere vilken typ av djur de e? hur får man lättast reda på detta?

Add faction genom glider.
-> Edit profile så står det vilken factions du har lagt till
2008-03-10, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Add faction genom glider.
-> Edit profile så står det vilken factions du har lagt till

jajuste. så kan man göra. tack. hittade också att man bara kan markera de monster du vill ha faction number på så ser man det i temp1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in