2008-03-10, 15:55
Bannlyst
Jag har laddat ner ooberPaladin + spartacus + AV bot group profile och allting fungerar helt perfekt, förutom en sak.

Kan man på något sätt heala alla i raiden, istället för dom som bara är i partyt?

Jag är healadin såklart
2008-03-10, 16:26
Medlem
Göta petter vad folk kommer åka dit i den här tråden, tjenare, använda pofiler och paths som 20k andra använder, ser itne ltie suspekt ut tror ni?

fan skaffa egna paths så löper ni minimal risk att åka dit.
2008-03-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lynar
Jag har laddat ner ooberPaladin + spartacus + AV bot group profile och allting fungerar helt perfekt, förutom en sak.

Kan man på något sätt heala alla i raiden, istället för dom som bara är i partyt?

Jag är healadin såklart

Har för mig att du ska skapa ett macro som targettar närmaste person i din raid eller liknande.
Står någonstans på forumen
2008-03-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorbP
Göta petter vad folk kommer åka dit i den här tråden, tjenare, använda pofiler och paths som 20k andra använder, ser itne ltie suspekt ut tror ni?

fan skaffa egna paths så löper ni minimal risk att åka dit.

Jo för allt hänger ju på profiles.. Lägger man den energin på att fixa profiles som inte är överanvända kan man utan problem levla 1-70 och farma som en galning. Tar man dock alla "uber" profiles på forumen med 500 svar hur mycket den äger så kommer man att åka dit ja.

Tycker detta eviga tjat om att man inte ska använda public profiles är löjligt. Har man lite tankeverksamhet så förstår man vilka ställen man ska vara på och vilka man inte ska vara på.
2008-03-10, 18:01
Medlem
Buttersss avatar
Jag använder eots profile just nu, går lysande, och den e väldans populär men hur fan ska folk märka det? "ja han där killen går runt och dödar folk, sen går han över bryggan och dödar fler hordes där, sen går han runt igen".. vad är det för suspekt med det?
2008-03-10, 18:28
Medlem
Jigglys avatar
Får faktiskt inte riktigt Pather att fungera, trots att jag (tror) gjort allting rätt.

Kör som präst, och har därför laddat ner DPriestPather och kompilerat, allt verkar fungera där, får upp en ruta som det står lite blandad information i.

I Spartacus har jag ställt in en AV-profil som är nerladdad från forumet, redo att köra.

Sedan har jag lagt till en hotkey i spelet, samt i keys.xml, precis som det står att man ska göra.

Nu dock, till mina frågor:

Måste jag köra med DPriestPather som klass, eller kan jag köra med OOberpriest ändå? Framgår inte riktigt..

När jag körde med DPriestPather som klass sprang han mest runt ut i "vildmarken" vid huvudbasen och dödade harpies, vad vet jag, han kanske ska göra det?

Men han mountar ju inte ens upp när jag använder DPriestPather, men med OOberpriest gör han det..

Information skickas till Pather-fönstret iaf, och de skapade filerna växer i storlek.

Känns ändå som att jag gör något fel..

Blev ett långt inlägg..

2008-03-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Får faktiskt inte riktigt Pather att fungera, trots att jag (tror) gjort allting rätt.

Kör som präst, och har därför laddat ner DPriestPather och kompilerat, allt verkar fungera där, får upp en ruta som det står lite blandad information i.

I Spartacus har jag ställt in en AV-profil som är nerladdad från forumet, redo att köra.

Sedan har jag lagt till en hotkey i spelet, samt i keys.xml, precis som det står att man ska göra.

Nu dock, till mina frågor:

Måste jag köra med DPriestPather som klass, eller kan jag köra med OOberpriest ändå? Framgår inte riktigt..

När jag körde med DPriestPather som klass sprang han mest runt ut i "vildmarken" vid huvudbasen och dödade harpies, vad vet jag, han kanske ska göra det?

Men han mountar ju inte ens upp när jag använder DPriestPather, men med OOberpriest gör han det..

Information skickas till Pather-fönstret iaf, och de skapade filerna växer i storlek.

Känns ändå som att jag gör något fel..

Blev ett långt inlägg..

Det komplicerade är att du måste lägga till horde factions tror jag.. Det är något jag inte har koll på hur du gör men kolla runt på forumet och se om dom säger något.
Har bara grindat med det ännu med såg att en grupp på mmoglider har börjat med ett projekt för pvpbottning utan sparatacus eller något annat extra addon
2008-03-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Jag använder eots profile just nu, går lysande, och den e väldans populär men hur fan ska folk märka det? "ja han där killen går runt och dödar folk, sen går han över bryggan och dödar fler hordes där, sen går han runt igen".. vad är det för suspekt med det?

Det suspekta är om två tre stycken springer i exakt rad efter varandra. Du brukar även icke bottare fatta ganska snabbt vad ni håller på med
2008-03-10, 18:55
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Det komplicerade är att du måste lägga till horde factions tror jag.. Det är något jag inte har koll på hur du gör men kolla runt på forumet och se om dom säger något.
Har bara grindat med det ännu med såg att en grupp på mmoglider har börjat med ett projekt för pvpbottning utan sparatacus eller något annat extra addon

Hmm okej.. kör dock alliance, men det är väl antagligen samma problem.

Stör mig dock på att han ser ut som ett tvättäkta cp när han springer fram och tillbaka mot en vägg och förflyttar sig sakta framåt. Varning för bot med andra ord.

Har inte riktigt greppat grejen än.. vill att den ska köra på Ooberpriest som klass om det är möjligt.
2008-03-10, 20:42
Medlem
Eriolas avatar
Är ganska ny här och har läst mycket på just denna tråden om MMOGLIDER. Jag är väldigt intresserad och har laddat ner demot, men fattar inte det här med profiles och så :/ nån som har hittat nån bra guide där man kan läsa lite?

Tack
2008-03-10, 23:20
Medlem
fyfan vad wow har blivit tråkigt. La upp 40 primal life för 10g och massa annat tjafs billigt som fan i hopp om att bli bannad. Och nej det är inte botten som gör det tråkigt. Det är bara på grund av den jag fortsätter för jag orkar verkligen inte lägga mitt liv i wowvärlden.

någon som har något tips på vad jag kan testa för dumheter medan jag väntar på att bli bannad?
2008-03-10, 23:26
Medlem
Det är ingen som möjligtvis sitter med profilepacks.com's AV-profile för alliance och kan tänka sig att dela med sig av den?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in