2008-03-09, 12:59
Medlem
Randomizers avatar
Om du någonsin använde Glider forumet så har du ju fyllt i koden där och kan hitta den i dina account settings.
2008-03-09, 13:02
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomizer
Om du någonsin använde Glider forumet så har du ju fyllt i koden där och kan hitta den i dina account settings.

Nja, de va ju de som var saken . Jag fick den av en kompis dock
2008-03-09, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Heter den people hunter då kanske? Stämmer nog bättre

Tack, ska genast testa denna
2008-03-09, 17:48
Medlem
Mankishs avatar
Nu orkar jag inte läsa igenom hela tråden, och frågar då lite snabbt. Finns det någon bot som är gratis och fungerar? Upptäcker Blizzard botten utan att någon rapporterar en?
2008-03-09, 18:08
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankish
Nu orkar jag inte läsa igenom hela tråden, och frågar då lite snabbt. Finns det någon bot som är gratis och fungerar? Upptäcker Blizzard botten utan att någon rapporterar en?

Vilken typ av bot? Pirox funkar som BG bot, men blir lätt upptäkt, men ganska bra.
2008-03-09, 18:14
Medlem
Mankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Vilken typ av bot? Pirox funkar som BG bot, men blir lätt upptäkt, men ganska bra.
Tänkte en som bara kan springa runt i ett område och klubba ihjäl mobs när man sover.
2008-03-09, 18:22
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Tänkte en som bara kan springa runt i ett område och klubba ihjäl mobs när man sover.

Finns ingen sådan gratis tyvärr.
2008-03-09, 18:28
Medlem
Mankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey
Då får jag väl betala. Bans som man får på sig pga bottande, beror graden av bannen på hur länge man har bottat eller hur ofta man blir tagen? Är det månne permban på dirren?
2008-03-09, 18:47
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Då får jag väl betala. Bans som man får på sig pga bottande, beror graden av bannen på hur länge man har bottat eller hur ofta man blir tagen? Är det månne permban på dirren?
GMs har sagt att dom inte "letar" efter bottar utan går endast på player reports så om man inte är försiktig utan är "dum" i sitt bottande så kan man åka dit, du kan botta en hel vecka 24/7 utan att någon märker det om du bara är försiktig med vad du bottar och hur botten är inställd.

Dom bannar dig oftast permanent om det är när du är ute och grindar, men i battlegrounds ska dom tydligen vara snällare...
2008-03-09, 19:06
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey

Det finns en som är gratis som min kompis hade, den sög dock men den gjorde som han ville.
2008-03-09, 19:24
Medlem
asdfowkws avatar
WoW Glider

Ungefär hur lång tid tar det att glida en char 1-70 om man glidar 24/7 ?
2008-03-09, 19:32
Medlem
asdfowkws avatar
jag har köpt en key nu men den verkar ju inte komma dock kommer väll inte förrän imorrn bara för att det är söndag men aja men skulle bli glad över ett svar på hur länge det tar ungefär att levla 1-70 med glider ? p.s. har en elite glider key som jag tippar på att ett antal tusen spelare använder då jag hittade den på dc++ men jag köper en egen då jag inte orkar att glidern stängs av inom 1 timme p.g.a att det är för många som sitter på samma key men om någon vill ha skicka pm d.s.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in