Citat:
Ursprungligen postat av urbo
Hur kan du vara så säker på att du inte blivit reportad? kan ta veckor/månader efter report tills det att man blir bannad.
Troligtvis är du safe men man vet aldrig
Helt riktigt. Det dröjer ett tag innan Blizzard agerar. Jag brukar ta bot-pauser på 2 - 3 veckor åt gången när jag misstänker/vet att jag blivit reportad och hitills har jag klarat mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Andurs_
Tänkte höra med er, hur mycket arbete är det ifrån att man har köpt t.ex. Glider tills att man har fått allting att funka? Pratar vi om minuter eller dagar
Det beror helt på vad du ska göra. Jag kan bara uttala mig om openbot nu eftersom det är det jag använder.
Att ställa in ett farm-område tar minuter.
Om du däremot vill ställa in ett level-område (dvs plats där din figur ska levla) så tar det förmodligen en lite längre stund och det beror helt på hur stort området är.
Sen finns det ju flera klassbaserade profiler som man kan ladda ner till openbot för att få boten att se mer verklig ut. Om du då vill göra en egen profil så tar det helt klart mycket tid.
Men i stort så tycker jag att openbot är smidigare, verkligare och billigare än Glider i det stora hela. Jag har provat Glider, men inte i någon större utsträckning. Det är möjligt att det har förbättrats.