2008-05-12, 00:10
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Suck...du dingade 60 på gubben som du kan inte ens stavar rätt class på denna.
Tycker synd om folk som får dig i deras grupp för 5man instances.

Haha, jadu. Tanken på att jag mycket sällan spelar PUG (spec med min bot) så har du inte mycket att oroa dig för
Senast redigerad av isch 2008-05-12 kl. 00:45.
2008-05-12, 05:23
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Suck...du dingade 60 på gubben som du kan inte ens stavar rätt class på denna.
Tycker synd om folk som får dig i deras grupp för 5man instances.

Alltså, vad är ditt problem? Sluta upp med gnället och innan du börjar klanka ner på andra personers stavning så tycker jag att du tar en bra koll på din egna. Du kan ju inte ens böja orden rätt.

Det är väldigt bra gjort att lyckas botta så långt utan att bli misstänkt för botting. Har själv planer på att botta upp en Paladin.
Senast redigerad av Exabyte 2008-05-12 kl. 05:33.
2008-05-12, 10:18
Medlem
nobles avatar
Börjar bli nojig nu, bottat 42-50 och har 8 levels kvar. Inte så att jag blivit rapporterad eller något men man tänker ju på konsekvenserna ibland Längtar till Outlands och typ en månad efter så att jag kan slappna av helt..
2008-05-12, 10:27
Medlem
,.

Citat:
Ursprungligen postat av noble
Börjar bli nojig nu, bottat 42-50 och har 8 levels kvar. Inte så att jag blivit rapporterad eller något men man tänker ju på konsekvenserna ibland Längtar till Outlands och typ en månad efter så att jag kan slappna av helt..
Hur kan du vara så säker på att du inte blivit reportad? kan ta veckor/månader efter report tills det att man blir bannad.
Troligtvis är du safe men man vet aldrig
2008-05-12, 14:27
Medlem
Andurs_s avatar
Tjena alla bottare, själv är man ny inom bottningsvärlden men knappast inom WoW, har ca 140played på mina chars.
Tänkte höra med er, hur mycket arbete är det ifrån att man har köpt t.ex. Glider tills att man har fått allting att funka?
Pratar vi om minuter eller dagar?
Går Tekniskinriktning på gymnasiet så jag har väl setat vid en dator förut.

MvH Andurs_
2008-05-12, 14:29
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbo
Hur kan du vara så säker på att du inte blivit reportad? kan ta veckor/månader efter report tills det att man blir bannad.
Troligtvis är du safe men man vet aldrig

Helt riktigt. Det dröjer ett tag innan Blizzard agerar. Jag brukar ta bot-pauser på 2 - 3 veckor åt gången när jag misstänker/vet att jag blivit reportad och hitills har jag klarat mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Andurs_
Tänkte höra med er, hur mycket arbete är det ifrån att man har köpt t.ex. Glider tills att man har fått allting att funka? Pratar vi om minuter eller dagar

Det beror helt på vad du ska göra. Jag kan bara uttala mig om openbot nu eftersom det är det jag använder.

Att ställa in ett farm-område tar minuter.

Om du däremot vill ställa in ett level-område (dvs plats där din figur ska levla) så tar det förmodligen en lite längre stund och det beror helt på hur stort området är.

Sen finns det ju flera klassbaserade profiler som man kan ladda ner till openbot för att få boten att se mer verklig ut. Om du då vill göra en egen profil så tar det helt klart mycket tid.

Men i stort så tycker jag att openbot är smidigare, verkligare och billigare än Glider i det stora hela. Jag har provat Glider, men inte i någon större utsträckning. Det är möjligt att det har förbättrats.
Senast redigerad av Exabyte 2008-05-12 kl. 14:35.
2008-05-12, 14:31
Medlem
st00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andurs_
Tjena alla bottare, själv är man ny inom bottningsvärlden men knappast inom WoW, har ca 140played på mina chars.
Tänkte höra med er, hur mycket arbete är det ifrån att man har köpt t.ex. Glider tills att man har fått allting att funka?
Pratar vi om minuter eller dagar?
Går Tekniskinriktning på gymnasiet så jag har väl setat vid en dator förut.

MvH Andurs_

Beror helt på klass samt hur mycket du själv vill, att få en bot att se ut precis som en vanlig "person" tar givetvis lite längre tid, men betyder inte att det tar flera dagar.
Lycka till!
2008-05-12, 14:39
Medlem
jong woos avatar
D/c

Hejsan.
Jag håller på att botta upp en lvl 42 Shaman med standard glider. Men jag blir alltid d/c. Jag dödar runt 90 st, sedan blir jag dödad. Oftast av "too many bad tags". Ibland blir den bara AFK. Hur kan man ändra detta? Mina kompisar som är över 60 blir aldrig DC. De tar runt 700 kills per natt. Mitt rekord är runt 700.

Hur gör jag för att inte bli d/c?
2008-05-12, 15:10
Medlem
Andurs_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jong woo
Hejsan.
Jag håller på att botta upp en lvl 42 Shaman med standard glider. Men jag blir alltid d/c. Jag dödar runt 90 st, sedan blir jag dödad. Oftast av "too many bad tags". Ibland blir den bara AFK. Hur kan man ändra detta? Mina kompisar som är över 60 blir aldrig DC. De tar runt 700 kills per natt. Mitt rekord är runt 700.

Ofta brukar d/c's hänga på att du inte har en stabil router / modem eller en dålig uppkoppling, ta en titt på dessa, något kanske inte är som de ska med dem.
2008-05-12, 15:14
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jong woo
Hejsan.

http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=38189
2008-05-12, 15:27
Bannlyst
tjena ska bota en ny nu kille nu undead mage.. är lvl 11 och undrar vad ja ska specca forst elr fire !? alla skriver olika .. med frost dör amn aldrig fire med dmg ? har inte elite än, men utan elite så använder gldier bara fire typ.. pullar fram dom med frost balsls en bara fire balls och fireblast
2008-05-12, 16:05
Medlem
Destiny048s avatar
Worlf of Warcraft botting

Nu tänker jag ta död på alla rykten om att det är svårt att botta, och att man blir bannad på 1 sek...

FEL

Jag har bottat:

Starbabe - LVL 70 UD Warlock [Bannad på 70. Pga insane farming åt en kines guld sida]
**** - LVL 70 BE Hunter [Har den idag - farmar dag in och dag ut utan att stanna]
Fiskus - LVL 70 Warlock [Bannad på 70. Pga att jag farmade 5 dagar irad på samma ställe utan att logga ut]
Fawie - LVL 70 Warlock [Såld på blocket.se]
Isabella - LVL 60 Mage [Bannad på 60. TBC fanns inte då]

Vad är gemensamt för alla banns (förrutom isabella):

Jag har bara blivit bannad när jag är level 70 och har farmat som om jag tiggde för att bli bannad.

Vad är riskerna när man levlar att bli bannad:

Inga, jag har inte blivit bannad 1 enda gång 1-70. Alla gubbar jag har skrivit ner har jag bottat 1-70 utan att bli bannad.

Ni kan fråga vilken bott jag andvänder än idag via PM. Mest för att det räknas som reklam

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in