2008-03-08, 19:45
Medlem
Har äntligen börjat botta igen (var bannad i banwaven november 2006).
Fyfan va glider har blivit nice nu, med custom classes och background mode. Börjat glida en warlock redan lvl 14 nu!

GLIDE4LIFE!
2008-03-08, 20:20
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Då åkte man på en 24h ban.. lagom jävla roligt. Fan ska jag göra under det här dygnet. Hade ju planerat att spela.. fitt fitt.
Otur, jag åkte på en player rapport i AB förra helgen, har dock inte hört något sen dess... bottade på några dagar efter det utan problem men slutade sen eftersom jag fick ihop all honor.
2008-03-08, 21:14
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
finns ingen som heter manhunter? sökte på gliderforumet men hittade inget

Heter den people hunter då kanske? Stämmer nog bättre
2008-03-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Heter den people hunter då kanske? Stämmer nog bättre

Det stämmer tror jag. Har inte Oober en hunter CC? Trodde han hade gjort allt.

Lite jobbigt är det med Pathern i barrens iaf, många av de olika level mobsen delar ju faction så han springer verkligen i hela barrens helt random :P
2008-03-09, 02:15
Medlem
Randomizers avatar
Märkte att Pather även kunde ställas in för att göra quests, i en specifik ordning. Såg en på glider forumet som hade gjort en profile i Northshire Abbey som gjorde alla quests :Q

Om ett tag så kanske vi får se feting Pather profiler som levelar upp genom att questa, helt automatiskt...
2008-03-09, 02:23
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico

Lite jobbigt är det med Pathern i barrens iaf, många av de olika level mobsen delar ju faction så han springer verkligen i hela barrens helt random :P
Jo jag noterade också det. La ner med skiten tills jag kommer till något mer stabilt ställe att köra på ^^
2008-03-09, 03:03
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico

Du kan inte posta en liten kort guide på hur du gjorde för att få igång Pather för hunters? Länkar funkar också fint
2008-03-09, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Du kan inte posta en liten kort guide på hur du gjorde för att få igång Pather för hunters? Länkar funkar också fint

Jo jag tror jag ska hinna det innan jag drar för dagen. Kommer lite senare

Vaknade av att roguen sprang och säljde att reparereade. Fan vad snygg den är när den cruisar mellan berg och skit in i Crossroads
2008-03-09, 12:00
Medlem
Stewie_griffins avatar
Nån som vet vad felet kan vara om gubben väljer att trycka "esc" när man slår på en mob och bara springer vidare? Kör pogue CC.

Dessutom så skiter han i CS ibland och bara springer på moben.
2008-03-09, 12:09
Medlem
FuN-LighTs avatar
Jahapp då har man börjat på en Warlock då, den är lvl 38 snart ^^ rekomenderar att ni glide'ar warlocks efterssom dom aldrig får nå downtime.

btw, någon schyst som kan hjälpa mig med ppather? PM isåfall
2008-03-09, 12:15
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomizer
Märkte att Pather även kunde ställas in för att göra quests, i en specifik ordning. Såg en på glider forumet som hade gjort en profile i Northshire Abbey som gjorde alla quests :Q

Om ett tag så kanske vi får se feting Pather profiler som levelar upp genom att questa, helt automatiskt...

Borde verkligen testa Pather. Får bli att slänga upp ett nytt testkonto att köra lite på.
2008-03-09, 12:27
Medlem
ShmotZs avatar
Någon som har en ide hur man kan få tillbaka sin key om man har rensat datorn och glider har försvunnit..?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in