2008-05-09, 12:38
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Du måste köpa glider först.

http://www.mmoglider.com/Register.aspx

Så, 25USD för Glider, sen glider elite kostnaden.
Tack för hjälpen!
2008-05-09, 14:08
Medlem
nobles avatar
Frågar igen; Vad är PPather och vad är fördelarna med det?
2008-05-09, 14:38
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noble
Frågar igen; Vad är PPather och vad är fördelarna med det?

Pather använder endast ett fåtal hotspots, den hittar sedan vägen mellan dess genom trial and error. Springer den in i något så provar den igen. Värt att övervaka den i början så du kan plocka ut den om den fastnar rejält. Sen när den sprungit in i något så sparas den positionen och botten springer inte på saken igen. Dessutom är det väldigt smidigt att sätta upp. När du har en färdig mall så behöver du bara peta in vendor-name samt dennes position samt minst 2 hotspots(går med 1 men riskerar att bugga).

Fördelen, du springer inte på ett "rakt sträck" utan botten ser mer mänsklig ut.
2008-05-10, 14:20
Bannlyst
Någon med en liggande glider key ?

någon som har en glider liggandes som inte används?

är såfall intresserad att köpa eventuelt få denna key skicka ett pm

kan inte köpa från hemsidan då jag ej har tillgång till varken visa eller paypal
2008-05-10, 14:45
Medlem
Blokkets avatar
Tjena, har tänkt att köpa ett till acc och botta på en annan dator.
Kommer spela på mitt vanliga men kan det bli bannat för att det spelar på samma IP som bot accet?

Och hur skal man bäst göra för att överföra guld från ett bot acc till ett vanligt för att inte åka fast?
2008-05-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blokket
Kommer spela på mitt vanliga men kan det bli bannat för att det spelar på samma IP som bot accet?

Och hur skal man bäst göra för att överföra guld från ett bot acc till ett vanligt för att inte åka fast?

Funderar också på detta, men ingen vet säkert om blizzard bannar genom ip, kontakt info etc etc
2008-05-10, 22:37
Medlem
Civile99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blokket

1. Knappast.

2. Bot -> Kompis -> till gubbe på andra kontot.
2008-05-10, 22:46
Medlem
Nappjucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Funderar också på detta, men ingen vet säkert om blizzard bannar genom ip, kontakt info etc etc

Blizzard kan banna genom accountassociationer, ja.
Och när de väl bannat ett konto lagrar de IP-address, MAC-address och även hårddiskserialnumret har jag hört
Men har du dynamiskt IP så är det väl ganska safe för framtida bottande efter en ban. Jag har fått 2 konton bannade på en dator som kör fixerad IP-address men har haft minst 50 andra väl fungerande

Botta nattetid eftersom de flesta bans görs genom player reports som sedan drar igång en investigation av kontot, vardagsnatten=endast vampyrer och fuckin' no-lifers sitter uppe samt en och annan gulhyad nudelätare..

I grund och botten handlar det om tur! Det finns personer som använder Process Guard, Proxies, custom classes och profiler, men som ändå blir bannade, medans andra bottar 24/7 på public profiles och skriver "h3i ma46t9e" i chatten etc, men som ändå lyckas undgå Blizzard Eye of Sauron..
2008-05-11, 02:49
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nappjuck
I grund och botten handlar det om tur! Det finns personer som använder Process Guard, Proxies, custom classes och profiler, men som ändå blir bannade, medans andra bottar 24/7 på public profiles och skriver "h3i ma46t9e" i chatten etc, men som ändå lyckas undgå Blizzard Eye of Sauron..

Jag förstår mig inte på folk som leker in-game polis och går runt och nästan letar efter bottar.

Om någon skickar en report till GM och säger att jag är en bot när jag egentligen INTE är det, borde jag inte då kunna reporta honom för förtal i spelet?

Jag vet att man kan få flera dagars ban för att påstå att någon är scammer(som egentligen inte är det). Så då borde man ju kunna reporta någon för att de springer runt och säger att man är en bot.
2008-05-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
@OT:
Du var ju oerhört trevlig! Jag rapporterade dig precis. Jag hoppas att fler gör detsamma. Förresten, håll dig undan från den här tråden om du ogillar botters. Vi vill inte ha dig här.

Har förresten sett att massvis utav dina inlägg har blivit raderade pga. att du på något sätt brutit mot flashbacks regler. Jag hoppas att du blir bannad nu.

@ONT:
Så, borde man inte rent teoretiskt sett kunna counter-anmäla någon som rapporterat dig för botting?

ja om du inte har bottat å nån försöker få dit dig kan du ju anmäla det som harrassment
2008-05-11, 10:15
Medlem
moshkas avatar
Skulle tycka det var kul att kolla vad folk bottar med för gubbar osv. Är det locks och mages som är majoriteten eller ? Så vad bottar ni upp för gubbar igentligen.
2008-05-11, 10:17
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
@OT:
Du var ju oerhört trevlig! Jag rapporterade dig precis. Jag hoppas att fler gör detsamma. Förresten, håll dig undan från den här tråden om du ogillar botters. Vi vill inte ha dig här.

Har förresten sett att massvis utav dina inlägg har blivit raderade pga. att du på något sätt brutit mot flashbacks regler. Jag hoppas att du blir bannad nu.

@ONT:
Så, borde man inte rent teoretiskt sett kunna counter-anmäla någon som rapporterat dig för botting?

Jo det kan man, klassikern ser ut så här.

Han säger att du är en bot, du säger nej blablabla. Han säger att han skickat en anmälan. Du skickar en anmälan om harassment där du säger att han har hotat dig med: om du inte lämnar min grindspot så reportar jag dig som bot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in