Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Vad är Openbot?Någon slags wow bot? Berräta lite om den är du snäll...

Openbot är en wow-bot precis som Glider. Jag valde openbot framför Glider eftersom den hade "bäst" stöd för flera instanser utav wow, och för att den är betydligt mycket billigare än Glider med Elite medlemsskap. Att den dessutom har ett bra stöd för pvp skadar ju inte. Enbart det addon man behöver till glider för att kunna köra pvp kostar 10$.
3 månader med Openbot kostar 10$, alltså runt 60 kr. Då följer pvp-stödet med. Om du bjuder in en kompis också så får du en månad gratis och kompisen får 15 dagar gratis.
Nu är problemet att boten verkar sluta fungera när jag minimerar fönstret. Kompisen har samma problem så det verkar vara en bugg i boten. Jag har skapat en tråd på Openbots forum och hoppas fortfarande på en lösning.
Ett annat irriterande problem är att Openbot ibland inte lootar alla mobs den dödat. Om den gör en pull med 4 mobs så händer det ibland att den kanske bara lootar 2 eller 3 st. Oftast blir det så när andra spelare är i närheten.
Jag misstänkte att jag hade en gammal version utav .NET framework men efter att jag laddade ner det så kvarstod samma problem. Jag skriver här ifall jag hittar en lösning själv.