Citat:
Ursprungligen postat av FuskandeTaliban
"men jag rapporterar alla bots som jag ser i AV eller alla andra BGs pga dom tar upp spots" det är ju din moral... Vi har alla moral... vissa av oss gnäller bara inte på andra med lägre än oss själva.
Nja kanske men det är bara för dom(indirekt) påverkar mig, att dom tar upp spots betyder mindre honor för mig, dock jag blev reported för bottande fast jag har inte gjort det, blev banned i 3 timmar för ingenting. Skickade mail till blizzard, dom skrev bara "blabla GM har bannade dig pga du fuskade i AV" fast jag krävade bevis för det i mitt mail och det finns ingen bevis för det sa dom.
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
När jag bottar på min mage gör jag ofta top20 skada och går även därifrån med ett antal killing blows i bagaget.
Jag gör med andra ord mer än så många andra som inte bottar, tycker jag ska få ha kvar den platsen

Du kan vara lugn, jag rapporterar knappast dom som röra sig och gör skada, bara de som spammar AV-trinket eller springer på väggar.
Jag testade lite med demo version, det var kul att kolla sin gubbe lvlar själv, blev lite sugen men palla att blir anklagad för dubbelmoral hehe.