2008-02-19, 21:41
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Kul att alla moralhoror på FB har hittat hit iaf.

Moralhoror finns det överallt! , både trevliga och otrevliga
2008-02-19, 21:42
Medlem
Citat:
Kul att alla moralhoror på FB har hittat hit iaf.

Jag är inte nån moraltant, jag bryr mig inte om bots om dom är leveling eller grinding men jag rapporterar alla bots som jag ser i AV eller alla andra BGs pga dom tar upp spots.

edit: jag har noll moral själv så jag kan inte vara moraltant
2008-02-19, 22:52
Medlem
FuskandeTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Jag är inte nån moraltant, jag bryr mig inte om bots om dom är leveling eller grinding men jag rapporterar alla bots som jag ser i AV eller alla andra BGs pga dom tar upp spots.

"men jag rapporterar alla bots som jag ser i AV eller alla andra BGs pga dom tar upp spots" det är ju din moral... Vi har alla moral... vissa av oss gnäller bara inte på andra med lägre än oss själva.
2008-02-19, 23:55
Medlem
Anser nog att det är ett vuxet beteende att fuska i wow, detta eftersom man inte har tid att gama som när man var 15. Finns sambo, plugg/jobb och fritid. Tycker det är underbart

Dingar snart 64 på locken med 40 primal water, S3 leggs på druiden imorgon och S1 chest.
Full S1 på Main locken imorgon. Eh ja det var nog allt för updatering.

Har förreseten pvpat i AB med locken i 6 timmar idag. Ser ruskigt bra ut för att vara en lock. Så jo absolut går det att pvpa andra än AV det är bara lite farligare.
2008-02-20, 00:01
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:

När jag bottar på min mage gör jag ofta top20 skada och går även därifrån med ett antal killing blows i bagaget.
Jag gör med andra ord mer än så många andra som inte bottar, tycker jag ska få ha kvar den platsen
2008-02-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuskandeTaliban
"men jag rapporterar alla bots som jag ser i AV eller alla andra BGs pga dom tar upp spots" det är ju din moral... Vi har alla moral... vissa av oss gnäller bara inte på andra med lägre än oss själva.

Nja kanske men det är bara för dom(indirekt) påverkar mig, att dom tar upp spots betyder mindre honor för mig, dock jag blev reported för bottande fast jag har inte gjort det, blev banned i 3 timmar för ingenting. Skickade mail till blizzard, dom skrev bara "blabla GM har bannade dig pga du fuskade i AV" fast jag krävade bevis för det i mitt mail och det finns ingen bevis för det sa dom.

Citat:
När jag bottar på min mage gör jag ofta top20 skada och går även därifrån med ett antal killing blows i bagaget.
Jag gör med andra ord mer än så många andra som inte bottar, tycker jag ska få ha kvar den platsen

Du kan vara lugn, jag rapporterar knappast dom som röra sig och gör skada, bara de som spammar AV-trinket eller springer på väggar.

Jag testade lite med demo version, det var kul att kolla sin gubbe lvlar själv, blev lite sugen men palla att blir anklagad för dubbelmoral hehe.
2008-02-20, 03:27
Bannlyst
Citat:
Nja kanske men det är bara för dom(indirekt) påverkar mig, att dom tar upp spots betyder mindre honor för mig, dock jag blev reported för bottande fast jag har inte gjort det, blev banned i 3 timmar för ingenting. Skickade mail till blizzard, dom skrev bara "blabla GM har bannade dig pga du fuskade i AV" fast jag krävade bevis för det i mitt mail och det finns ingen bevis för det sa dom.

EU sidan av WoW svara på alla brev på samma sätt, nämligen 'Ctrl-V'. Du kan lika gärna prata med en tegelvägg. På US sidan är det däremot fullt möjligt att prata med admins efter en permanent ban och få den upphävd (händer sällan man det går ibland)
2008-02-20, 07:18
Medlem
garybuseys avatar
Har kört EoTS hela dagen + natten utan problem, fick inga whispers eller något sånt, så har man bara en bra profil så kan man köra vilken BG som helst.
Fast jag skulle nog aldrig våga köra WSG, inte afk iallafall, det är så pass lite folk att det är större chans att någon blir misstänksam.
2008-02-20, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
kul... förstör wow me med fusk era fittor.
Men de är lugnt blizz bannar er tids nog.

cry me a river-
2008-02-20, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
cry me a river-

Det folk inte verkar förstå är att om jag blir bannad så har jag ett nytt konto på 70 inom 20 dagar.
Oh noes 20 dagar afk griding
2008-02-20, 10:48
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
cry me a river-

hahaha, jag blev 24h bannad . Men det var ganska härligt då fick jag tid med lite annat ^^
2008-02-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
hahaha, jag blev 24h bannad . Men det var ganska härligt då fick jag tid med lite annat ^^

Vafan... det är ju därför jag använder bots.... för att ha tid med annat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in