2008-02-27, 11:05
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Q
Det var inte mycket, Scamma? O.o Drog 5000 gold på 2 timmar. Och bara ban i 3h.. Nån nämde för mig att man blir bannad 3h, sen 3dagar, sen en månad.. stämmer det? Då kan man ju scamma rätt gott

Men att scamma är inte bra. Om man vill byta acc eller sälja senare.
2008-02-27, 11:47
Medlem
garybuseys avatar
Fruktansvärt lamt att scamma.
2008-02-27, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey
Fruktansvärt lamt att scamma.

Kanske det, men man är som lamast om man inte kan fatta att det är en scam
2008-02-27, 14:56
Medlem
ShmotZs avatar
om man skulle scamma/hacka någons account och byta lösenord, Skulle blizzard logga den som hade hackat/scammat hans ip ?

Om vi leker med tanken att jag fick ett account att typ prova hans char, och så ändrar jag lösenord på det accountet och tar det, skulle då blizzard ha min ip och kunna jaa anmäla mig?
Senast redigerad av ShmotZ 2008-02-27 kl. 15:10.
2008-02-27, 16:09
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
om man skulle scamma/hacka någons account och byta lösenord, Skulle blizzard logga den som hade hackat/scammat hans ip ?

Om vi leker med tanken att jag fick ett account att typ prova hans char, och så ändrar jag lösenord på det accountet och tar det, skulle då blizzard ha min ip och kunna jaa anmäla mig?

Behöver nog inte oroa dig.. Enda som lär hända är att den du snor det ifrån kommer ta tillbaka det via hemligt lösenord osv. Typen som "lånar" ut accountet till dig begår också regelbrott. För övrigt ganska fel tråd att fråga detta i.

Mer OnT: Jävla tid det tar att föra över pengar till PayPal Vill börja glida nuuue
2008-02-27, 16:11
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oneofakind
Behöver nog inte oroa dig.. Enda som lär hända är att den du snor det ifrån kommer ta tillbaka det via hemligt lösenord osv. För övrigt ganska fel tråd att fråga detta i.

För övrigt: Jävla tid det tar att föra över pengar till PayPal Vill börja glida nuuue

Joo, men de börja prata scamming så då låna jag tråden och frågade
2008-02-27, 16:36
Medlem
Buttersss avatar
fan vad störigt, blev suspendad för den där JÄVLA dåliga Pirox botten. Skaffade Glider igår och tankade lite fina AV profiler så jag inte skulle se ut som någon jävla bot, men nu blev jag suspendad i 24hrs tack vare horpirox jag använde innan, fifan. jag skickade ett mail till blizzard och skyllde på att min vän hade keyloggat mitt account och använde bot på mitt account utan min permission, jag hoppas att det kommer igenom.
2008-02-27, 16:47
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
fan vad störigt, blev suspendad för den där JÄVLA dåliga Pirox botten. Skaffade Glider igår och tankade lite fina AV profiler så jag inte skulle se ut som någon jävla bot, men nu blev jag suspendad i 24hrs tack vare horpirox jag använde innan, fifan. jag skickade ett mail till blizzard och skyllde på att min vän hade keyloggat mitt account och använde bot på mitt account utan min permission, jag hoppas att det kommer igenom.

Om du blivit bannad för botning i BG tror jag att du blir "övervakad" mer av gm's.. inte säker men det är vad jag hört.
2008-02-27, 16:49
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Om du blivit bannad för botning i BG tror jag att du blir "övervakad" mer av gm's.. inte säker men det är vad jag hört.

Ja det stämmer. När man väl blivit flaggad så håller gm ett extra öga på dig
2008-02-27, 16:50
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Om det bara var en 24h ban så har du slösat din tid genom att skriva det mailet.
Inte en chans att dom läser ditt mail och går igenom din avstängning på mindre än 24h.
2008-02-27, 17:08
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen

men vadå, kommer GM's att hålla ett extra öga på mig även om jag inte blir flaggad? har ju skaffat Glider och allt ju

eller är det bara om jag blir AFK-flaggad GM håller koll?
2008-02-27, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen

nja dom har väl dragit ner nu.. eller?

körde i princip 5 dagar i sträck i AV 24/7 efter jag fått 3h bannen. Dom gjorde inget åt det så jag antar att dom har gått till andra sysslor nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in