Citat:
Ursprungligen postat av
Halshuggning
Sluta sprid en massa dynga, ditt stolpskott.
Vi är stolta och glada över att vi har gjort mer än 25 säsonger av Det okända. Det finns ett starkt engagemang kring programmet som vi verkligen uppskattar men tittarsiffrorna har tyvärr sjunkit. Därför har vi bestämt oss för att ta en paus på obestämd tid.
https://www.facebook.com/TV4/posts/h...6832425058307/
Jag sprider ingen dynga. Det finns inga som helst bevis på era såkallade medium får kontakt med anhörigas avlidna.
Inte bara är det fult att lura godtrogna människor med fantasier. Era medium kränker även dom som avlidit.
Dom säger exempelvis:
Han ber om ursäkt över hur han behandlat dig
Han är ledsen för att han krossat dina drömmar
Jag blir så känslosam för jag kan känna hans nedstämdhet.
Jag får känslan av att denna flickan tagit sitt eget liv
Det finns inga som helst bevis på att era medium kan kontakta andar. Ändå hjälper ni till med efterforskning och hänger ut den avlidna som ni tror ni hittat.
Jag skulle själv vrida mig i graven av ilska.
Men det är väll därför ni fått så många anmälningar mot er. Om jag nu pratar med någon av er från redaktionen vill säga.
Det är inte jag som sysslar med dynga.
Gör ett verkligt test i stället och ta olika medium till samma plats och se om dom alla kan säga identiska saker.
Sen har jag information om 3-4 medium som ni haft i det okända som även där fått mig bevisat att dom lurar och bedrar människor. Två av dom har även suttit som jury i akedaminavsnitten ni haft. ”Skrattretande”
Det är ni som gjort dom kända, därför får folk förtroende för dom mer. Med dom är lika usla som vilket b medium som helst där ute.
Edit: Såg nu att du klippt in ett citat från TV4. Så är väll inte nån i teamet jag pratar med