2018-01-30, 00:04
Medlem
Att påstå sig stå i kontakt med en andevärld verkar vara ett bra sätt att få brudar. Det är ju mest kvinnor som tror på sånt här och man läser ju hur de dyrkar manliga medium. Uppmärksamhet och brudar och pengar....de är smart, manliga medium.
Citera
2018-01-30, 07:34
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Att påstå sig stå i kontakt med en andevärld verkar vara ett bra sätt att få brudar. Det är ju mest kvinnor som tror på sånt här och man läser ju hur de dyrkar manliga medium. Uppmärksamhet och brudar och pengar....de är smart, manliga medium.
Det måste ju vara anledningen till att de arbetar som medium Vilken korkad och barnslig kommentar.
Citera
2018-01-30, 07:36
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Intressant avsnitt nu på sjuan. Äntligen någon som fiskat upp telefonen och filmat lite dörrar i hallen som öppnar sig utan synbar anledning, och en taklampa som inte slutar gunga.
Framgick det om/hur de hade gjort för att utesluta naturliga orsaker till dessa händelser?
Citera
2018-01-30, 07:41
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var spännande att se det som han hade filmat. Mediumet Mariana fick fram information om flera personer, mest gripande var historien om den lilla flickan.
Verifierades det att inte filmerna var gjorda i efterhand av TV-produktionen?
Jag antar att det som vanligt inte kontrollerads om det påstådda mediumet fått informationen av TV-Produktionen?
Citera
2018-01-30, 07:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Verifierades det att inte filmerna var gjorda i efterhand av TV-produktionen?
Jag antar att det som vanligt inte kontrollerads om det påstådda mediumet fått informationen av TV-Produktionen?
Filmen visade de fysiska fenomen som förekom i hemmet och var gjord innan programmet. Som tidigare sagts så har mediumet inte fått någon information i förväg.
Citera
2018-01-30, 07:59
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Filmen visade de fysiska fenomen som förekom i hemmet och var gjord innan programmet. Som tidigare sagts så har mediumet inte fått någon information i förväg.
Självklart visade filmen ”fysiska fenomen” det gör alla filmer. Frågan som du som vanligt undvek var hur/om det kontrollerades vad som orsakade dessa fenomen.

Självklart påstås det i den kommersiella TV-produktionen att de påstådda mediumen inte får information i förväg. Frågan som du undvek var hur/om detta verifierats på något sätt.
Citera
2018-01-30, 08:07
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Självklart visade filmen ”fysiska fenomen” det gör alla filmer. Frågan som du som vanligt undvek var hur/om det kontrollerades vad som orsakade dessa fenomen.

Självklart påstås det i den kommersiella TV-produktionen att de påstådda mediumen inte får information i förväg. Frågan som du undvek var hur/om detta verifierats på något sätt.
Den var tagen innan "Det Okända" kom på besök när han var ensam med sitt barn hemma. Han blev skrämd och ringde upp sin fru som sa att han skulle lugna ner sig så att han inte skrämde upp barnet.
Senast redigerad av enfindam 2018-01-30 kl. 08:09.
Citera
2018-01-30, 08:08
Medlem
Citat:
Det måste ju vara anledningen till att de arbetar som medium Vilken korkad och barnslig kommentar.

Det finns så klart även manliga medium som tror sig stå i kontakter med andar. Men kvinnors beundran följer med. Det är ju sant.
Citera
2018-01-30, 08:27
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Det finns så klart även manliga medium som tror sig stå i kontakter med andar. Men kvinnors beundran följer med. Det är ju sant.
Jag tror inte att manliga medium har större attraktionskraft än andra som uppträder inför publik. Det är mest kvinnor som besöker seanser t. ex. och det uppstår naturligtvis en beundran för ett skickligt medium.
Citera
2018-01-30, 09:10
Medlem
Citat:
Jag tror inte att manliga medium har större attraktionskraft än andra som uppträder inför publik. Det är mest kvinnor som besöker seanser t. ex. och det uppstår naturligtvis en beundran för ett skickligt medium.

Du är ju själv medium sa du? Eller hade andekontakter i alla fall.
Citera
2018-01-30, 09:53
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Du är ju själv medium sa du? Eller hade andekontakter i alla fall.
Jag har aldrig påstått att jag är ett medium, jag har sagt är att jag har haft vissa erfarenheter av andekontakter.
Citera
2018-01-30, 10:44
Medlem
Citat:
Jag har aldrig påstått att jag är ett medium, jag har sagt är att jag har haft vissa erfarenheter av andekontakter.

Så kanske det var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in