Citat:
Om jag ber dig stänga dina ögon och sträcka fram din hand. Jag börjar ta på din hand. Hur kan du bevisa att jag tar på din hand när du inte kan se vad jag gör? Du kan KÄNNA det! Lita på den känslan.Mikrovågar & radiovågor kan vi inte se, men de existerar. Luften kan vi inte se men känna.
Allt i livet måste inte kunna gå att se för att det skall existera.
Andevärlden är en viloplats. Jag ska citera vad min häxa har berättat för mig. Vi rör oss mellan dimensioner. Jorden är faktiskt en lägre plats att födas på. Att återvända till jorden och leva ett nytt liv brukar jag alltid se som ett straff. Man vill inte till jorden såvida inte man behöver lära sig vissa läxor. Människor som begår självmord är idioter! De kommer att ställas inför exakt samma problem i sina nästa liv på jorden. Lösningen på ett problem är inte att avsluta sitt liv ovsett hur svårt det är. Detta förstår inte vissa men det är en annan historia.
När man dör går man över till "andra sidan", där väntar anhöriga som dött sedan tidigare och som tar hand om en, visar runt etc. Sedan utvecklas man där, studerar om man vill det eller helt enkelt vilar och har det bra tills det är dags att födas igen. Du bestämmer, tillsammans med din andlige vägledare, när det är dags att gå ner till Jorden igen. Ni skriver ett slags kontrakt (som på Jorden innebär ödet) som du inte kan bryta. När konstellationen (astrologiskt) är den rätta så att du får den personlighet, talanger och utmaningar som du redan valt (du väljer även dina föräldrar, syskon, partners och även andra som du får en relation till som påverkar dig på gott och ont). Du väljer också födelseplats och födelseklockslag.
Innan du föds har du helt och hållet din fria vilja, även om din andlige vägledare försöker att få dig att inte försöka klara av så många karmaskulder som du skulle vilja (vi försöker alla ta på oss för mycket i hopp om att alla till slut är avklarade och man är befriad från att födas åter till denna planet). Men när du fötts råder ödet, det enda du kan påverka sedan är hur och när, men inte var och vad.
Senast redigerad av Spark7 2018-01-28 kl. 19:01.
Senast redigerad av Spark7 2018-01-28 kl. 19:01.