2017-07-26, 15:09
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Kan du visa om de haft en bra dag någon gång? Har det någonsin skett att två medier oberoende av varandra besökt samma hushåll och sett samma saker i programmet?
De brukar se samma saker men som jag skrev så kan dagsformen avgöra hur bra de lyckas.
Citera
2017-07-26, 15:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
De brukar se samma saker men som jag skrev så kan dagsformen avgöra hur bra de lyckas.

Källa på detta vore toppen! Länka ett tv-program ur serien där detta har skett.
Citera
2017-07-26, 15:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Källa på detta vore toppen! Länka ett tv-program ur serien där detta har skett.
Det visas repriser av "Det Okända" dagligen och det finns också att se på nätet för den som är intresserad.
Senast redigerad av enfindam 2017-07-26 kl. 15:19.
Citera
2017-07-26, 15:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det visas repriser av "Det Okända" dagligen och det finns också att se på nätet för den som är intresserad.

Ja fast inget av dem avsnitten som har sänts verkar visa det du påstår.
Citera
2017-07-26, 15:42
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ja fast inget av dem avsnitten som har sänts verkar visa det du påstår.
Om du hade följt programmet "Det Okända" så skulle du ha upptäckt att det faktiskt händer att ett andra medium kallas in.
Citera
2017-07-26, 15:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om du hade följt programmet "Det Okända" så skulle du ha upptäckt att det faktiskt händer att ett andra medium kallas in.

Men har det någonsin hänt att två medier kallats in till samma hushåll och oberoende av varandra kommit fram till samma slutsats? det var ju ändå detta som var frågeställningen som power.rangers skrev:

Citat:
Ursprungligen postat av power.rangers
...En annan sak man kan fråga sig är varför det nästan aldrig är två olika medium som besöker ett hem vid olika tillfällen, det hade varit intressant att se hur väl det hade stämt överens, men eftersom de vet att det skulle bli fiasko är det givetvis inte aktuellt.
Citera
2017-07-26, 15:49
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Men har det någonsin hänt att två medier kallats in till samma hushåll och oberoende av varandra kommit fram till samma slutsats? det var ju ändå detta som var frågeställningen som power.rangers skrev:
Det finns en mängd exempel på det. Jag kan nämna ett annat program "Vittne till mord" där flera medium oberoende av varandra kom fram till samma slutsats om händelseförlopp, fyndplats osv.
Citera
2017-07-26, 15:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det finns en mängd exempel på det. Jag kan nämna ett annat program "Vittne till mord" där flera medium oberoende av varandra kom fram till samma slutsats om händelseförlopp, fyndplats osv.

Fast den här tråden handlar om "Det okända". Kan du visa det du påstod eller ej?

(Men visst, länka gärna till ditt bästa bevis från "Vittne till mord" då ska jag gärna titta).
Citera
2017-07-26, 15:57
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Fast den här tråden handlar om "Det okända". Kan du visa det du påstod eller ej?

(Men visst, länka gärna till ditt bästa bevis från "Vittne till mord" då ska jag gärna titta).
Om du hade varit intresserad så hade du själv letat upp dessa program. "Vittne till mord" var en serie som sändes på nittiotalet, vet inte om den går att hitta.
Citera
2017-07-26, 16:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om du hade varit intresserad så hade du själv letat upp dessa program. "Vittne till mord" var en serie som sändes på nittiotalet, vet inte om den går att hitta.

Jag har redan sett den utan att bli imponerad - nu frågade jag vad du ville åberopa för bevis från den serien?
Samt förstås, var är dina belägg för påståendena om Det okända?
Citera
2017-07-26, 17:26
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Samt förstås, var är dina belägg för påståendena om Det okända?

Räcker det inte med minst tiotusen vittnen får du söka belägg hos någon annan!
Citera
2017-07-26, 17:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Räcker det inte med minst tiotusen vittnen får du söka belägg hos någon annan!

Har tiotusen vittnen rapporterat att de sett samstämmiga oberoende utsagor av medier i tv-programmet "Det okända"?
Holy shit - då borde det ju vara superenkelt att ta fram episoden som övertygade dem alla?
Kör hårt, länka dessa fantastiska bevis!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in