2020-03-16, 22:04
Medlem
KalleJulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Bard är väl bisexuell?

I så fall kan jag tänka mig att det där utspelet om fula kvinnor (för själv är han ju grannare än själve Richard Z Kruspe) beror på att det helt enkelt blir mindre fitta för honom.

Bard borde se sig själv i spegeln (det har han säkert inte gjort på ett antal år med tanke på hur han ser ut) och inse att han inte precis är någon Adonis.
Att Bard skulle vara bisexuell är något som förts fram då och då under årens lopp - som regel utan något som helst belägg för hur och när hans sexuella kontakt med kvinnor skett. För mycket länge sedan hade han (ryktades det då) sex med Camilla Henemark, hur fan det gick till. Men stämde det verkligen? Vad gjorde de?

Vad grundar sig som sagt uppgiften om att Bard skulle vara bisexuell på? När hade han senast sex med en kvinna? Vem var det? Vilken typ av sex idkades?

Om nu Bard haft sex med någon från kvinnliga könet någon enstaka gång: räcker det för att fortsätta sprida uppgiften om att Alexander skulle vara bi?
Citera
2020-03-16, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleJulle
Att Bard skulle vara bisexuell är något som förts fram då och då under årens lopp - som regel utan något som helst belägg för hur och när hans sexuella kontakt med kvinnor skett. För mycket länge sedan hade han (ryktades det då) sex med Camilla Henemark, hur fan det gick till. Men stämde det verkligen? Vad gjorde de?

Vad grundar sig som sagt uppgiften om att Bard skulle vara bisexuell på? När hade han senast sex med en kvinna? Vem var det? Vilken typ av sex idkades?

Om nu Bard haft sex med någon från kvinnliga könet någon enstaka gång: räcker det för att fortsätta sprida uppgiften om att Alexander skulle vara bi?
Nu senaste tiden har han själv börjat skryta om hur han har knullat runt med tjejer. Först i skolan och sen nu i vuxen ålder med sina älskarinnor. Fast han har även sagt att han var mobbad i skolan. Aja, det Bard säger ska man liksom inte ta på sånt stort allvar. Det ändrar sig efter vad han läser och hör om sig själv.
Citera
2020-03-16, 22:16
Medlem
Citat:

B*rd har en gång småtafsat på mig på krogen. Minns att jag tänkte: - Det var ju smickrande, att en känd bög kom fram och klämde lite på mig.

Han lever sen många år ihop med en man. Ibland undrar jag om detta prat om hans spännande sexliv bara är försök av en supernörd att göra sig själv mer spännande. Men det är klart, om han knarkar så mycket som han skryter om leder det kanske till lust att bonka på allt möjligt.
Senast redigerad av Ajara 2020-03-16 kl. 22:42. Anledning: Å
Citera
2020-03-16, 22:50
Medlem
-nickname-s avatar
Jag har glömt bort, hur många shejker och rika araber var det han hade haft i rumpan? Vet att det fanns en siffra från han själv för några år sedan. Tacksam för svar, skriver ett pubquiz.
Citera
2020-03-28, 00:15
Medlem
KalleJulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Nu senaste tiden har han själv börjat skryta om hur han har knullat runt med tjejer. Först i skolan och sen nu i vuxen ålder med sina älskarinnor. Fast han har även sagt att han var mobbad i skolan. Aja, det Bard säger ska man liksom inte ta på sånt stort allvar. Det ändrar sig efter vad han läser och hör om sig själv.
Kan det där verkligen stämma - alltså det om skryt om att ha knullat runt med tjejer? Känns inte sannolikt.
Att han varit mobbad (ja, han mobbas ju fortfarande) är bekant - han har både nämnt det nånstans, på samma gång som det märks genom större delen av det han visar upp vare sig han pratar, intervjuas eller agerar som artist. Det formligen ropas jag har varit utsatt och mobbad nästan vad än det gäller.

Citat:
Ursprungligen postat av -nickname-
Jag har glömt bort, hur många shejker och rika araber var det han hade haft i rumpan? Vet att det fanns en siffra från han själv för några år sedan. Tacksam för svar, skriver ett pubquiz.
Skröna i mångt och mycket, gissningsvis. En myt Bard troligen sett till att underhålla, förvisso mer tidigare i livet, precis som storyn om livet som sexarbetare i Amsterdam när det begav sig...
Citera
2020-03-28, 01:25
Medlem
Citat:
Kan det där verkligen stämma - alltså det om skryt om att ha knullat runt med tjejer? Känns inte sannolikt.
Att han varit mobbad (ja, han mobbas ju fortfarande) är bekant - han har både nämnt det nånstans, på samma gång som det märks genom större delen av det han visar upp vare sig han pratar, intervjuas eller agerar som artist. Det formligen ropas jag har varit utsatt och mobbad nästan vad än det gäller.

Skröna i mångt och mycket, gissningsvis. En myt Bard troligen sett till att underhålla, förvisso mer tidigare i livet, precis som storyn om livet som sexarbetare i Amsterdam när det begav sig...

Som sagt så ändrar narcissisten sina historier efter vad som passar honom och vad egot kräver för tillfället. Tänker inte leta men han sade i något av sina senaste avslöjande om personen Alexander bögen Bard något i stil med att inte bara killar som är populära får knulla utan även de som är svåra får knulla i skolan. Att han knullar kvinnor vet nog ni också att han påstår sig göra, ja så är det med det, allting för att sätta sig emot de senaste kränkningarna. Här lär han även sitta och suga i sig allt skit han läser, i nästa intervju kommer han säga något helt annat, kanske att han INTE är en narcissist, fast vänta... det har han ju redan gjort!
Citera
2020-03-28, 01:31
Medlem
ArthurFlecks avatar
Citat:
För mycket länge sedan hade han (ryktades det då) sex med Camilla Henemark, hur fan det gick till. Men stämde det verkligen? Vad gjorde de?

Figurerade även en historia om att han skulle ha haft ihop det med Dominika Peczynska när det begav sig, att Bard skulle ha ringt en telefonsexlinje och kommit fram till Dominika och bjudit hem henne, och att det var på så sätt som hon blev "upptäckt" och kom med i bandet Army of Lovers?

Med stor sannolikhet är både historien med La Camilla och Dominika uppdiktade för dramatiken, mystiken och för att sälja?

Däremot betvivlar jag inte att den gode Alexander nog haft sex med åtskilliga människor av både det manliga och kvinnliga könet genom åren, inte minst då han, enligt egen utsago, jobbade som eskort i Amsterdam i unga år?

Inte helt ovanligt att man som ung kille är versatile/ombytlig i unga år och kan ha sex med både killar och tjejer och byta fram och tillbaka obehindrat, kanske så det var för Bard? Detta försvinner dock med åren skall tilläggas, om man nu inte förblir bisexuell dvs?

Men om man ser till Gaydar får jag ganska så stora vibbar om att denne karln iaf numera enbart spelar för det egna laget, så att säga?
Citera
2020-04-08, 21:53
Medlem
KukAndersBorgsPungs avatar
Våldtog Alexander Bard en galt? Är detta verkligen sant? Var detta medans han var satanist och hög på GHB hoppas jag på i så fall!
Citera
2020-04-14, 22:30
Medlem
Ograsts avatar
AB har blivit inlagd på sjukhus för C19 smitta. Nu verkar det som han är på bättringsvägen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-dum-i-huvudet
Citera
2020-04-15, 02:29
Medlem
Libtards avatar
Alexander Bard smittad med coronaviruset?
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
AB har blivit inlagd på sjukhus för C19 smitta. Nu verkar det som han är på bättringsvägen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-dum-i-huvudet
Otydligt där huruvida Bard smittats med covid-19. Har han ens testats för covid-19? Det framgår inte av vare sig Aftonbladets artikel eller podden han är med i att han testats. Undermåligt av Sigge Eklund i podden att inte ställa den självklara frågan om det, i stället lät han Bard prata på, och som Alexander pratade på, om annat.
Citat:
Alexander Bard berättar för Sigge Eklund om hur illa däran han var när han väl sökte läkarvård och beskriver hur han hade ”andnöd, jag kunde knappt stå upp, svimfärdig” och hur läkarna ställde ett antal kontrollfrågor.

De prickade fullt på alla och sa covid-19, säger Bard i podcasten.
Detta är alltså det närmaste vi får veta: De [i den sjukvård han befann sig] prickade fullt på alla och sa covid-19.

Någon som vet hur det ligger till på riktigt? Källa?
Citera
2020-04-15, 10:48
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
B*rd har en gång småtafsat på mig på krogen. Minns att jag tänkte: - Det var ju smickrande, att en känd bög kom fram och klämde lite på mig.

Han lever sen många år ihop med en man. Ibland undrar jag om detta prat om hans spännande sexliv bara är försök av en supernörd att göra sig själv mer spännande. Men det är klart, om han knarkar så mycket som han skryter om leder det kanske till lust att bonka på allt möjligt.
Han är ju med som gäst i massor av poddar, har pratat själv om det där. Som jag tolkat det lever han hellre med män, men tycker sex är mer intressant med kvinnor.

Förövrigt är han väldigt rolig att lyssna på med sina hypoteser och teorier som han smattrar fram om allt möjligt. Uppskattar att lyssna på det även om jag inte alltid håller med.
Citera
2020-04-28, 19:57
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
I dekostruktiv kritik med Aron Flam etiketterar han sig själv som heterosexuell. Vad är det frågan om!?

I övrigt anser jag Bard vara en flumtomte som visserligen har rätt ibland, men inte mycket mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in