2014-02-19, 08:33
Medlem
Manajungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Här verkar han ju väldigt intelligent och mogen:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/va...cle18393006.ab

Detta var bara en tidsfråga!

Sådärja..., Då lämna Gnomen, Hedeonisten & den lille dvärgen i Games of Thrones...Alexander Bard, de unga, rovgiriga & aningslösa i Centern,,,,,

Mmm....vad är det man säger; När skeppet sjunker så lämnar Råttorna först....he he he......

Bye Bye A.Roof!!

http://www.expressen.se/nyheter/arti...bard-lamnar-c/
Citera
2014-02-19, 10:30
Medlem
hejsantests avatar
Är Alexander ateist?
Citera
2014-02-19, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsantest
Är Alexander ateist?

Han bekänner sig till zoroastrismen. Om det gör honom till ateist låter jag vara osagt, men tydligen har han uppfattningen att "universum är gud". Jag kan dock inte hitta den definitionen när jag läser om zoroastrism, utan snarare verkar det kallas för panteism. En kombination kanske?

Här skriver han om det i sin blogg:
http://alexanderbard.blogspot.se/200...ther-than.html
Citera
2014-04-09, 20:48
Medlem
Någon som har klippet när han sågar en grabb som sjunger en lars winnerbäck låt?
Eller vet vilket avsnitt det var?
Citera
2014-04-10, 08:39
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Han bekänner sig till zoroastrismen. Om det gör honom till ateist låter jag vara osagt, men tydligen har han uppfattningen att "universum är gud". Jag kan dock inte hitta den definitionen när jag läser om zoroastrism, utan snarare verkar det kallas för panteism. En kombination kanske?

Här skriver han om det i sin blogg:
http://alexanderbard.blogspot.se/200...ther-than.html
märkligt när zoroastrisismen inte direkt är tolerant mot homosexuella som honom, bögar passar bäst som ateister, övergivna av alla gudar
Citera
2014-04-10, 08:45
Bannlyst
ÄR det sant att Bard har en extremt liten penis?
Citera
2014-04-10, 11:25
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
ÄR det sant att Bard har en extremt liten penis?
Allt som har med Alexander Bard att göra är extremt litet..
Citera
2014-04-10, 12:09
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Allt som har med Alexander Bard att göra är extremt litet..

Det är väl i så fall en fördel för mottagaren vid sexuell anal aktivitet.
Citera
2014-04-10, 22:22
Medlem
Skamanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
märkligt när zoroastrisismen inte direkt är tolerant mot homosexuella som honom, bögar passar bäst som ateister, övergivna av alla gudar

Vår vän Bard bekänner sig behändigt nog till en reformerad form av zoroastrism som nöjer sig med gathaerna och inte bryr sig om Vendidad och andra texter med lagar och levnadsregler. Det är i de senare som homosexuella beskrivs som demoner och ondskans tjänare som kan avlivas utan pardon.
Citera
2014-04-10, 22:59
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skamander
Vår vän Bard bekänner sig behändigt nog till en reformerad form av zoroastrism som nöjer sig med gathaerna och inte bryr sig om Vendidad och andra texter med lagar och levnadsregler. Det är i de senare som homosexuella beskrivs som demoner och ondskans tjänare som kan avlivas utan pardon.

Fast eftersom han är från den ironiska generationen kunde jag väl tänka mig att Bard går ut och knackar bög för att det är nydanande, vidsynt och liberalt. Inte bara förortsheteron ska få spöa homon.

Hörde av en tjej som jobbat i krogsvängen att Army of Lovers var den jobbigaste grupp hon haft att göra med. Hon tyckte det var en massa playbacktrams och dryg attityd från gänget.
Citera
2014-04-10, 23:20
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Han skrev Nätokraterna laddad på mephedrone.
Citera
2014-04-11, 08:43
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skamander
fast det är väl lite typiskt för idioter? man behandlar religioner som fruktsallad, man tar det man gillar och skiter i resten, vilket ingen religion accepterar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in