2017-11-02, 12:08
Medlem
gurkmajjas avatar
Den lille rackaren brukar ses vid nakenbaden runt i Stockholm.
Citera
2017-11-07, 12:01
Medlem
Uppjagat tonläge i debatt om Bard
Källa: http://omni.se/andrev-walden-uppjaga...m-bard/a/8bAd2

Ännu en pseudohändelse i media
Citera
2017-11-07, 18:09
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Håller bard på att positionera sig som en svensk milo vadhannuheter. Mansrörelse, provokativ, höger, när blir han kompis med alt right rörelsen?
En ny Milo möjligen ( , men knappast en ny vän till altrightrörelsen.

Han har tidigare i sin första Värvet-intervju gjort klart för alla att det är svenska unga män som är det stora problemet i samhället då dom inte klarar av den nya globala värld och därför, jobblösa och ensamma, gömmer sig i sin mammas källare och baktalar kändisar på nätet. Invandrarkillar däremot – dom var toppen enligt Bard, då dessa enligt honom har huvudet på skaft och startar företag på löpande band.

Bard står för allt som altright-rörelsen (i den mån det finns en sådan) är emot. Bard är en Globalist ut i fingerspetsarna som vill att alla nationsgränser, kön och ras suddas ut då detta är av ondo. Förutom nationen Isra*l och judarna förstås. Där har Bard tydligt förklarat att hans står israel och judendomen mycket nära.

https://www.youtube.com/watch?v=yUyt3oTNI90
Citera
2017-11-07, 18:17
Medlem
Den 8 november välkomnar Studentafton Alexander Bard till Lund för en afton på temat “Digital Revolution – Ett Paradigmskifte”, vilken kommer att bland annat handla om internets roll i det moderna samhället och hur det digitala utanförskapet relaterar till politiska strömningar i vår omvärld. Aftonen kommer att äga rum i på Grand Hotel, i Stora Salen, i Lund, 8 november, 19.00.
Källa: https://www.dn.se/kultur-noje/kritis...skapar-debatt/

Studentspex på hög nivå
Citera
2017-11-09, 11:06
Bannlyst
Hold up nu...nej och åter nej. Bard måste ju ha en drös med könisar efter ett hundra man analgangbang. Medverka Virtanen i Bards gangbang? Det här är ju för groteskt. Förstår att han var hög och gör sjuka saker. Men det här kan ju inte vara sant. Sex med djur och anal gangbangs och satanist. Jag kommer att stänga av dumburken om han är på och mina barn ser honom. Vad är det för land vi lever i?
Citera
2017-11-11, 00:37
Medlem
AB verkar tilltagande desperat. Hans varumärke sviktar kraftigt och han framstår mer och mer som en lättkränkt jubelidiot som försöker sälja sig med ett ofräscht skägg, kortbyxor och ångestridna idéer. Förstår faktiskt inte hur någon tänkande människa kan ta honom på allvar och se upp till honom? En man vars största bedrift i livet är att mobba människor han inte kan ha nytta av. Jag är förvånad att ingen stackare berättat om att AB i själva verket är en inte så trevlig farbror. För mig känns det rimligt att anta att hans ivriga försvar av FV av alla tusentals anklagade talar för inte helt rent mjöl i den lilla påsen. Alexander Bard är kejsaren utan kläder. En av dom. Kan ingen berätta vad han gjort som han döljer?
Citera
2017-11-12, 22:12
Medlem
jag har hört att alexander bard är bipolär.
Citera
2017-11-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Den 8 november välkomnar Studentafton Alexander Bard till Lund för en afton på temat “Digital Revolution – Ett Paradigmskifte”, vilken kommer att bland annat handla om internets roll i det moderna samhället och hur det digitala utanförskapet relaterar till politiska strömningar i vår omvärld. Aftonen kommer att äga rum i på Grand Hotel, i Stora Salen, i Lund, 8 november, 19.00.
Källa: https://www.dn.se/kultur-noje/kritis...skapar-debatt/

Studentspex på hög nivå

Alexander Bard får en massa pengar för detta och han brukar spela in det. ofta drar han sådant som redan är känt som han plankat av någon annan som han påstår han själv har kommit på. det den bipoläre alexander bard skriver om i sina böcker är sådant som andra redan berättat om, det är därför han drar det på svenska. när någon har stake att säga det till honom får han ett raseriutbrott, han blir skogstokig.
Citera
2017-11-12, 22:26
Medlem
Giant Squids avatar
Vad har han för Ritalindosering tror ni?
Citera
2017-11-12, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad har han för Ritalindosering tror ni?

Skulle tro stt han är emot konstant medicnering (därför att han ser sin eventuella diagnoser som styrkor) men gärna tar i exprimentellt eller rekreationssyfte.
Citera
2017-11-13, 13:04
Medlem
proconsuls avatar
Min åsikt är att AB är en fjant av gargantuanska proportioner.
Citera
2017-11-13, 14:50
Medlem
Jag har direkt inget skvaller men för typ någon vecka sedan körde han nästan på mig med sin cykel i sumpan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in