2023-09-08, 09:02
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrunVonSchlitz
Lite bög? Hur tänkte du då?

En del bög?

Sen har han ju varit svävande om sin sexualitet, ibland har han påstått sig vara bisecuell. Så man kan väl kalla hononom bög, en aning bög eller lite bög.
Citera
2023-09-08, 14:19
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
En del bög?

Sen har han ju varit svävande om sin sexualitet, ibland har han påstått sig vara bisecuell. Så man kan väl kalla hononom bög, en aning bög eller lite bög.

Att romantisera män i grupp verkar i alla fall vara en röd tråd i Bards filosofi. I sommarpratet från den 11 juli 2002 hyllar han engelska fotbollshuliganer som sitter på en pub i London och tar MDMA och kramas. Han konstaterar också att slutfasen på kapitalismen kräver att människor är arga på varandra, vilket är en korrekt analys. Bards lösning på det är dock inte stoppad ungkarlsimport, prenatal könsselektion eller Marskolonisering. Bards lösning är droglegalisering som leder till att ligisterna börjar kramas. Vilka har den ekonomiska och sexuella makten i ett sådant samhälle? Samma grupper som idag, fast helt utan motstånd.
Citera
2023-10-19, 22:06
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Att romantisera män i grupp verkar i alla fall vara en röd tråd i Bards filosofi. I sommarpratet från den 11 juli 2002 hyllar han engelska fotbollshuliganer som sitter på en pub i London och tar MDMA och kramas. Han konstaterar också att slutfasen på kapitalismen kräver att människor är arga på varandra, vilket är en korrekt analys. Bards lösning på det är dock inte stoppad ungkarlsimport, prenatal könsselektion eller Marskolonisering. Bards lösning är droglegalisering som leder till att ligisterna börjar kramas. Vilka har den ekonomiska och sexuella makten i ett sådant samhälle? Samma grupper som idag, fast helt utan motstånd.

Du tror inte män i grupp slåss efter ett par linor kokain?
Citera
2023-10-19, 22:29
Medlem
Äsch han är bara en förvirrad högerpopulistisk jordan peterson-alpha malewannabe med homoincelianska drag
Citera
2023-10-19, 22:46
Medlem
InCuloVeritass avatar
En bekant till mig stod bakom Alexander i kön på ICA för ett tag sedan. Alexander "glömde" ta en kasse innan han betalade och gick tillbaka och tog en när kassörskan hade börjat slå in nästa kunds varor.
Citera
2023-10-20, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InCuloVeritas
En bekant till mig stod bakom Alexander i kön på ICA för ett tag sedan. Alexander "glömde" ta en kasse innan han betalade och gick tillbaka och tog en när kassörskan hade börjat slå in nästa kunds varor.

Det har väl nästan alla gjort någon gång, men om han satt det i system så ska han naturligtvis ha en käftsmäll.
Citera
2023-10-26, 17:33
Medlem
Så hans nya jobb är alltså att sitta i Army of Lovers-tronen som en Elisabeth Granneman i vartenda avsnitt av Henrik Jönssons talkshow. https://www.youtube.com/watch?v=wrxqSYOwm3Y

Jag tycker pensionärsticktockandet med AOL-trion i första avsnittet var ju pinsamt nog. https://youtu.be/I2443s6NNgc?si=DJEjo2SsArw6rUFY&t=1117
Citera
2023-10-29, 10:58
Medlem
smoerreboms avatar
Lyssnade på han när han var på Kungsan Paolos podd. Man får ingen fitta för skattepengarna längre bla.

Tycker hans manlighetsläger verkar suspekta. Kan det vara ett sätt snärja unga gossar tro? Charlatan oavsett vilket
Citera
2023-10-29, 12:44
Medlem
Jag har diskuterat några stycken filosofer med honom på FB. VI har konstigt nog läst ungefär samma gubbar, framförallt de kontinentala filosoferna, men jag läste dom på universitet under överseende av professorer medans han har läst på sin fritid. Jag skulle säga att om han hade varit klasskamrat med mig så hade våra professorer sagt att han totalt missuppfattat många av de krångligare grejorna.
Citera
2023-10-29, 12:54
Medlem
Storanglarens avatar
Finns det någon mer sur och otrevlig gubbe än denne Bard? Det skulle väl vara Börje Ahlstedt då men även i jämförelse med honom står Bard i viss särklass.
Citera
2023-10-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Jag har diskuterat några stycken filosofer med honom på FB. VI har konstigt nog läst ungefär samma gubbar, framförallt de kontinentala filosoferna, men jag läste dom på universitet under överseende av professorer medans han har läst på sin fritid. Jag skulle säga att om han hade varit klasskamrat med mig så hade våra professorer sagt att han totalt missuppfattat många av de krångligare grejorna.

Inte så oväntat. Visste han om att du hade läst dom? Om han är omedveten om att han har luckor eller om han bara snackade i hopp om du hade inte hade koll.
Citera
2023-10-29, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Inte så oväntat. Visste han om att du hade läst dom? Om han är omedveten om att han har luckor eller om han bara snackade i hopp om du hade inte hade koll.

Minns inte så noga men han debatterade de glatt. Vi var överens om en del grejor också. Han blev väldigt sur när jag berättade att Foucault nämnde Heidegger som sin största inspiration, han hade helt fel om det också. Han var nog övertygad om att han minst var på samma nivå som mig (nu är inte jag nån expert)
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-10-29 kl. 13:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in