Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Esmeralda fick i sig droger och dog sen av att de inte var uppmärksamma och bara tänkte på sig själva.
Hon borde aldrig fått komma hem, men tyvärr gjorde soc inte en tillräckligt bra utredning av föräldrarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Måns har haft kokain framme så att barnen hade kunnat få i sig (dödligt för ett barn).
Ja självklart är det så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Och han har lämnat borrmaskiner framme och knivblad de kunnat skära och skada sig allvarligt på/med.
Och det har inte hänt andra föräldrar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Dessutom brukar han ligga och sova till 12.
VIlket inte är något konstigt med tanke på hans yrke och arbetstider.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Hittills har Ciara alltid funnits där och tagit 100% ansvar men Måns strider för att barnen ska flytta sin fasta punkt till Sverige fast Ciara även har barn i England och måste vara på andra sidan havet på hans ”pappaveckor”.
Vad vet du om allt detta? Känner du familje eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Då är jämförelsen inte överhuvudtaget konstig.
Det äckliga är att folk HATAR Esmeraldas föräldrar. Pappan tog väl livet av sig i häktet vilket alla Gun, Elisabeth, Inga-Lill och Jenny, och Kurt-Sune och Mikael sket totalt i.
Det är konstigt. De borde hata socialtjänsten som inte gjorde sitt jobb och stoppade de hela, vilket de hade kunnat göra. Flickan skulle inte hem till sina biologiska föräldrar överhuvudtaget. Personligen hatade jag inte föräldrarna. De var inte i stånd att vara föräldrar. Det är soc som jag retar upp mig på som kom för billigt undan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Men med Måns låter det ”åååå stackars lilla gubben, stackars hjärtat, vi är på din sida Måns, ingen är felfri”.
Jag har aldrig någonsin gullat med Måns. Han har självklart brustit, men så även hans exfru, vilket du och många missar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havang
Samtidigt blir mammor skammade om de jobbar heltid och hämtar på förskolan efter kl 15, låter barnen äta godis ibland, osv osv osv.
varför det? Det har jag aldrig någonsin hört talas om. Vad snackar du om. Vem bryr sig om något sånt?