2025-08-25, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Inlägg som detta är ett typexempel på hur en person med narcissistiska drag manipulerar och använder sig av ”flying monkeys” för skuldförflyttning istället för att ta ansvar för sina egna handlingar.

Dina inlägg förstärker bara bilden av Måns som en otroligt osympatisk och obehaglig person. Tyvärr.
Tja, det är ju hon som själv ställer sig i rampljuset på det här sättet... Så fortsätt bara att skrika, du lilla flygande apa.
Citera
2025-08-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Hennes senaste tatuering har mig veterligen bara synts på hennes reel. Vad jobbar han med nu?
Du har fel, hennes tatuering måste naturligtvis också visas upp för pressen. Hon kan inte låta bli att sticka en pik mot Måns.

Ciaras nya tatuering – en pik till Måns Zelmerlöw
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1...mans-zelmerlow
Citera
2025-08-25, 21:37
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Du har fel, hennes tatuering måste naturligtvis också visas upp för pressen. Hon kan inte låta bli att sticka en pik mot Måns.

Bilden är tagen från hennes reel. Det är nyheter24 s grej att jaga scoop så, precis som SP och Hänt
Citera
2025-08-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Men hon går inte vidare. Hon låter honom inte vara ifred. Hon tatuerar sig " oss fyra" löjligt, ställer upp i tv, kommenterar hunden offentligt efter honom, pratar om honom och hon provocerar honom heeeela tiden. Hon klamrar sig fast i Måns.
Det är lönlöst att bemöta dina påståenden vars syfte uppenbarligen är att förvilla, manipulera och provocera. Gällande C:s TV-intervju angående olovligt kvarhållande av barn vill jag säga följande:

- Att C berättade om familjens situation i brittisk TV, på engelska, var viktigt för att uppmärksamma andra föräldrar om risken att förhindras från att återvända hem med sina barn om barnen etablerats, om än under en begränsad period, i ett annat land.

- C har uppenbarligen tackat nej till intervjuer i svensk media där tvistemålet och dess innehåll redan fått stor spridning. Hade syftet med intervjun enkom varit att provocera Måns, eller ”ställa sig i rampljuset” hade hon självklart valt ett svenskt forum.

- Att C valde att kommentera händelsen i brittisk media nu, när målet fortfarande är relativt aktuellt, var troligen även ett klokt val för att inte riskera åtal för förtal.

Jag ser fram emot att se mer av Ciaras humor, självdistans och genuina person framöver!
Citera
2025-08-25, 21:45
Medlem
Citat:
Bilden är tagen från hennes reel. Det är nyheter24 s grej att jaga scoop så, precis som SP och Hänt
Åh, och hur fick de reda på det?

Jag vet vad du vill säga, Nyheter24 hittade det själva, det är förstås bara Måns som ringer pressen i sådana fall. Det är helt uteslutet att pressen skulle titta på hans artiklar på egen hand eller att hon aktivt skulle kontakta pressen.

Har jag rätt? Det är ju er typiska förklaring till det.
Citera
2025-08-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Det är lönlöst att bemöta dina påståenden vars syfte uppenbarligen är att förvilla, manipulera och provocera. Gällande C:s TV-intervju angående olovligt kvarhållande av barn vill jag säga följande:

- Att C berättade om familjens situation i brittisk TV, på engelska, var viktigt för att uppmärksamma andra föräldrar om risken att förhindras från att återvända hem med sina barn om barnen etablerats, om än under en begränsad period, i ett annat land.

- C har uppenbarligen tackat nej till intervjuer i svensk media där tvistemålet och dess innehåll redan fått stor spridning. Hade syftet med intervjun enkom varit att provocera Måns, eller ”ställa sig i rampljuset” hade hon självklart valt ett svenskt forum.

- Att C valde att kommentera händelsen i brittisk media nu, när målet fortfarande är relativt aktuellt, var troligen även ett klokt val för att inte riskera åtal för förtal.

Jag ser fram emot att se mer av Ciaras humor, självdistans och genuina person framöver!
Och vad säger du om att hon medvetet ljög i den här intervjun?

Att hon ljög för hela den brittiska befolkningen och sa att Måns hade nekat henne pass EFTER domstolens beslut och att hon därefter hade blivit hemlös?

Ett uppenbart medvetet valt och manipulativt uttalande för att få britterna att tro att han är den värsta brottslingen?
Citera
2025-08-25, 21:54
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Åh, och hur fick de reda på det?

Jag vet vad du vill säga, Nyheter24 hittade det själva, det är förstås bara Måns som ringer pressen i sådana fall. Det är helt uteslutet att pressen skulle titta på hans artiklar på egen hand eller att hon aktivt skulle kontakta pressen.

Har jag rätt? Det är ju er typiska förklaring till det.
Aldrig något jag hävdat, jag har refererar till de intervjuer han gjort. Övriga saker är jag fullt medveten om hur press jobbar.
Citera
2025-08-25, 21:57
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Och vad säger du om att hon medvetet ljög i den här intervjun?

Att hon ljög för hela den brittiska befolkningen och sa att Måns hade nekat henne pass EFTER domstolens beslut och att hon därefter hade blivit hemlös?

Ett uppenbart medvetet valt och manipulativt uttalande för att få britterna att tro att han är den värsta brottslingen?
Vad vet du om vad som skedde med deras pass efter rättegången? Var du närvarande?
Citera
2025-08-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Följer? Skulle inte tro det. Vi matas med vad hon gör överallt utan att vi vill. Det är i tidningen, på instagram, på sökmotorer. Vi vill inte se detta. Måns ser vi ingenting om mer än hundens bortgång. Han är så tyst och jobbar. Ciara har ju inte alls gått vidare, inte för en sekund.
Oj, både du och Sheannax verkar vara väldigt upprörda ikväll… Var det känsligt med Ciaras tatuering?

Vi är många som fortfarande väntar på svar angående hur du kände till att utredningen om misshandel blev nedlagd före det offentliggjordes…
Citera
2025-08-25, 22:04
Medlem
Citat:
Vad vet du om vad som skedde med deras pass efter rättegången? Var du närvarande?
Den 12 maj offentliggjordes domen. Den 12 maj sågs barnen på foton tillbaka i England.

Så efter att domen vunnit laga kraft fick de omedelbart 1. tillbaka passen och 2. återvände till England.

Så hon spred medvetet (minst) två lögner i denna intervju inför hela Storbritannien på en gång.
Citera
2025-08-25, 22:14
Avstängd
Citat:

Väldigt snygg tatuering. Skulle vara konstigt om hon tog med det femte hjulet i texten.....sen var det bisarrt att läsa hur han ville förbjuda henne att tatuera sig vilket han bestämt innan......
Vad är det mer för kontrollfasoner som inte kommit fram? Det är ju sånt där beteende som man ser i fall på True crime..kvinnan får inte klä och sminka sig som hon vill bl.a...inte träffa vem hon vill......som C.L t.ex....
Senast redigerad av Vipan 2025-08-25 kl. 22:26.
Citera
2025-08-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Exakt. Så förstod jag det också efter 3 sekunder och dessutom var det en fin text. Något betydelsefullt.

Det förstod vi alla direkt men det är töntigt och hela tiden för att Måns skall reagera. Hon ger sig inte. Hon kommer fortsätta i alla tider precis som hon pratar om sin 1,5 -åriga medverkan i Hollyoaks som i n g e n kommer ihåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in