2025-09-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Hur många år var de gifta och hur många år har de inte haft på sig att ändra på det? Plötsligt skulle det ändras. Men ok då blir det ingen bostad till henne på 13 miljoner, ganska klokt. Varför skulle han se till så hon fick bostad som levt på honom så länge.
Det vore precis likt MånsPetter att låta Ciara och barnen bo i en gränd och tigga ihop till maten. Ni är lika varandra på det sättet. Gör man inte som ni säger så åker man ut på gatan.
Citera
2025-09-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det vore precis likt MånsPetter att låta Ciara och barnen bo i en gränd och tigga ihop till maten. Ni är lika varandra på det sättet. Gör man inte som ni säger så åker man ut på gatan.

Varför skall man se till så den andra vid skilsmässa får boende?. Kan inte hon då göra det för honom? Vad är det för töntiga regler. Aldrig får man väl i Sverige hjälp med sådant. Varför skulle hon få det? Hon får väl göra som alla andra gjort i alla tider. Hon har väl egna pengar? Detta är så s j u k t.
Citera
2025-09-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Varför skall man se till så den andra vid skilsmässa får boende?. Kan inte hon då göra det för honom? Vad är det för töntiga regler. Aldrig får man väl i Sverige hjälp med sådant. Varför skulle hon få det? Hon får väl göra som alla andra gjort i alla tider. Hon har väl egna pengar? Detta är så s j u k t.
Hoppas hon skinnar MånsPetter på så mycket pengar det bara går. I England är summorna astronomiska så det är viktigt att bodelningen görs där. Hoppas han får sälja cafévagnen, då har han inte ens ett sommarjobb kvar. Har du hört talad om underhåll förresten?
Citera
2025-09-12, 20:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hoppas hon skinnar MånsPetter på så mycket pengar det bara går. I England är summorna astronomiska så det är viktigt att bodelningen görs där. Hoppas han får sälja cafévagnen, då har han inte ens ett sommarjobb kvar. Har du hört talad om underhåll förresten?
Jag hoppas samma sak. Enda anledningen varför jag följer tråden är för att läsa om hur det går åt helvete för skitstöveln.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-09-12 kl. 21:50.
Citera
2025-09-12, 20:52
Medlem
Det finns inte heller något uppehållstillstånd för den administrativa assistent-nannyn.
Citera
2025-09-12, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Kommer det nån bok ska jag följa hur den här tråden bara smaskar sönder allt hittepå. Riktigt underhållande
Om någon tycker att väntan på boken blir för lång så kan jag tipsa om att Måns redan tidigare släppt ett höglitterärt och finkulturellt verk med titeln Den moderna gentlemannen. Boken beskrivs såhär: "Artisten Måns Zelmerlöw och stilexperten Alexander Wiberg ifrågasätter varandra, guidar och djupdyker i en analys av gentlemannamässig stil - och livsstil. Vad bör en modern gentleman hålla fast vid och vilka beteenden kan förkastas?"

Man väljer dock att följa tipsen på egen risk.
Citera
2025-09-12, 22:02
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rox1e
Den moderna gentlemannen. Boken beskrivs såhär: "Artisten Måns Zelmerlöw och stilexperten Alexander Wiberg ifrågasätter varandra, guidar och djupdyker i en analys av gentlemannamässig stil - och livsstil. Vad bör en modern gentleman hålla fast vid och vilka beteenden kan förkastas?"

Haha! Ja, den har verkligen inte åldrats väl....
Citera
2025-09-12, 22:04
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rox1e
Om någon tycker att väntan på boken blir för lång så kan jag tipsa om att Måns redan tidigare släppt ett höglitterärt och finkulturellt verk med titeln Den moderna gentlemannen. Boken beskrivs såhär: "Artisten Måns Zelmerlöw och stilexperten Alexander Wiberg ifrågasätter varandra, guidar och djupdyker i en analys av gentlemannamässig stil - och livsstil. Vad bör en modern gentleman hålla fast vid och vilka beteenden kan förkastas?"

Tror jag hellre läser koranen alltså... fifan det finns då folk till allt. Skam på torra land
Citera
2025-09-12, 22:38
Medlem
Citat:
Har du någon aning om varför du hoppas det? Jag hoppas verkligen slutet för ert skitsnack är riktigt nära nu.
(P.s Får han sälja cafévagnen så har han fortfarande caféet kvar).
Citera
2025-09-13, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag hoppas samma sak. Enda anledningen varför jag följer tråden är för att läsa om hur det går åt helvete för skitstöveln.

Men vilket överflödigt korkat inlägg det har väl framgått tydligt av ditt och dina gelikar i denna tråd. Ditt kvidande, svammel och hittepå och hat gentemot MZ har inte undgått någon.

Man kan undra hur din moraliska kompass ser ut om du endast följer denna tråd för att läsa om hur det går åt helvete för MZ.

Tycker du att den smutskastning du håller på med är det bästa för MZ söner? Du som åberopat Barnkonventionen bl.a.

Hade för någon dag sedan bättre tankar om dig men detta är verkligen ett lågvattenmärke.

Hur blev du en sådan nedlåtande person?
Citera
2025-09-13, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Du är tillbaka och du förnekar dig inte direkt. Du har aldrig förstått det här med att ha barn. Det är inget du någonsin har haft med i dina patetiska smutskastningsförsök, din dumme fan.

Inte du heller uppenbarligen! Jag hoppas barn har sluppit dig. CJ hade väl förfan både barn och boende innan MZ. Så hon klarar väl både boende och annat . Varför förminskar du henne? Hon kan väl rå sig själv, varför tycker du att MZ ska ordna en bostad till henne då hon redan har två bostäder?
Citera
2025-09-13, 00:43
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Men vilket överflödigt korkat inlägg det har väl framgått tydligt av ditt och dina gelikar i denna tråd. Ditt kvidande, svammel och hittepå och hat gentemot MZ har inte undgått någon.

Man kan undra hur din moraliska kompass ser ut om du endast följer denna tråd för att läsa om hur det går åt helvete för MZ.

Tycker du att den smutskastning du håller på med är det bästa för MZ söner? Du som åberopat Barnkonventionen bl.a.

Hade för någon dag sedan bättre tankar om dig men detta är verkligen ett lågvattenmärke.

Hur blev du en sådan nedlåtande person?
Det där var hyckleri på hög nivå. Vad är det du och dom andra håller på med om inte ett ofattbart hat mot Ciara och ni önskar henne allt ont. Dag ut och dag in kallar ni henne för vinalkis, hon kan inte måla och bluffar, hon kan inte ta hand om sina barn, hon vill skinna MånsPetter och ville inte ta hand om honom och hjälpa till med hans missbruk. Ciara är inte vatten värd enligt er. Sen ifrågasätter du varför jag ogillar MånsPetter starkt.

Såg på Netflix dokumentären om Charlie Sheen och det var så mycket likheter då det gällde det mesta. Mamman till hans barn satt och grät då dom hade haft ett helvete bakom stängda dörrar. Se den så kanske du inser att det nog var mycket värre än vad som framkommit. Dessutom hackar ni på Ciara för att hon skrev på Instagram när det förmodligen bara var en droppe i havet mot hur hon haft det. När ens man ständigt är otrogen och tar droger så lever man i misär och det är ett trauma som kan ta år att läka. Så länge ni nedvärderar Ciara kommer jag göra samma sak med MånsPetter. Hörde honom på rättegången och det var fan ingen trevlig människa.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-09-13 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in