2025-08-25, 20:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Alltså..varför följer du en människa som du hatar så innerligt? Det är inte friskt. Du skulle må bättre av att ägna dig åt bara M eftersom han är den som behöver hjälp. C visar på alla sätt att hon gått vidare i livet, det borde du också göra, för din egen skull.

Följer? Skulle inte tro det. Vi matas med vad hon gör överallt utan att vi vill. Det är i tidningen, på instagram, på sökmotorer. Vi vill inte se detta. Måns ser vi ingenting om mer än hundens bortgång. Han är så tyst och jobbar. Ciara har ju inte alls gått vidare, inte för en sekund.
Citera
2025-08-25, 20:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hon har levt med hunden i nästan 10 år. Får inte hon skriva att han är saknad?

Hon har ingen empati, hon bryr sig inte. Det är bara för att synas, igen och igen.
Citera
2025-08-25, 20:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Följer? Skulle inte tro det. Vi matas med vad hon gör överallt utan att vi vill. Det är i tidningen, på instagram, på sökmotorer. Vi vill inte se detta. Måns ser vi ingenting om mer än hundens bortgång. Han är så tyst och jobbar. Ciara har ju inte alls gått vidare, inte för en sekund.
Att Ciara syns överallt kan ju bero på att hon är otroligt omtyckt? Om du inte slog på sökningar och gick in på hennes instagram så skulle du ju inte veta om ifall hon var populär eller ej? Du bestraffar dig själv när du motvilligt letar upp henne överallt.
Senast redigerad av Vipan 2025-08-25 kl. 20:30.
Citera
2025-08-25, 20:29
Medlem
Jag tycker att Måns har betett sig som ett stort svin. Däremot tror jag att han på riktigt är ledsen över hundens död, att det är en sorg och att han lägger ut bilder på hunden som en hyllning.
Citera
2025-08-25, 20:31
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Hennes senaste tatuering har mig veterligen bara synts på hennes reel. Vad jobbar han med nu?
Citera
2025-08-25, 20:33
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Jag tycker att Måns har betett sig som ett stort svin. Däremot tror jag att han på riktigt är ledsen över hundens död, att det är en sorg och att han lägger ut bilder på hunden som en hyllning.
Det betvivlar ingen
Citera
2025-08-25, 20:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Tvärtom så var det patetiskt. Han kunde sörjt och tänt ett ljus lite värdigt istället. MånsPetters hund angår inte hela svenska folket. Det finns tillräckligt med kändisar i alla tv-kanaler och dagstidningar och vi ska inte behöva se alla deras husdjur också om vi öppnar en nyhetssida.
Senast redigerad av Vipan 2025-08-25 kl. 20:48.
Citera
2025-08-25, 20:48
Medlem
Citat:
Men hon går inte vidare. Hon låter honom inte vara ifred. Hon tatuerar sig " oss fyra" löjligt, ställer upp i tv, kommenterar hunden offentligt efter honom, pratar om honom och hon provocerar honom heeeela tiden. Hon klamrar sig fast i Måns.
Tre barn och en mamma blir väl ”oss fyra”? Det är en hyllning till barnen hon älskar och rår om.

Det är tur att inte hon också är en knarkande vänsterprasslare. Då skulle socialen vara tvungen att placera barnen i en fosterfamilj. Då skulle hon ha lika stora brister i sin föräldraförmåga som Tingsrätten tyckte att MånsPetter hade.
Citera
2025-08-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Tvärtom så var det patetiskt. Han kunde sörjt och tänt ett ljus lite värdigt istället. MånsPetters hund angår inte hela svenska folket. Det finns tillräckligt med kändisar i alla tv-kanaler och dagstidningar och vi ska inte behöva se alla deras husdjur också om vi öppnar en nyhetssida.
Innerst inne så är väl alla dessa inlägg om nära och kära som gått bort mer eller mindre meningslösa? Det finns varken Facebook eller Instagram på andra sidan Styx. Alla dessa inlägg görs mer som inlägg till de som lever, än de som gått bort.
Citera
2025-08-25, 20:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Tre barn och en mamma blir väl ”oss fyra”? Det är en hyllning till barnen hon älskar och rår om.

Det är tur att inte hon också är en knarkande vänsterprasslare. Då skulle socialen vara tvungen att placera barnen i en fosterfamilj. Då skulle hon ha lika stora brister i sin föräldraförmåga som Tingsrätten tyckte att MånsPetter hade.
Exakt. Så förstod jag det också efter 3 sekunder och dessutom var det en fin text. Något betydelsefullt.
Citera
2025-08-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Jag hatar inte M öht eftersom jag inte känner honom. Jag ogillar dock stort det han gör/gjort gentemot sitt ex och sina barn, och inte är man nog att stå upp och äga sina problem, Utan istället tar han på sig offerkoftan och skyller på andra eller ljuger.
Det är precis vad hon gör. Jag säger bara att ljuger i tv. Men på något konstigt sätt är det okej när det gäller henne...
Citera
2025-08-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Förstår du inte att det är på samma sätt med funderingar om var de har bott i England? Och på det viset är det inte annorlunda än hur vi vet var MZ har sin vingård, eller sitt café.

Du vet, när man googlar är det inte som att sätta sig och prata med en barndomskamrat.

Allt som behövs är att se att Ciara i vuxen ålder flyttade tillbaka till barndomstrakten, se att MZ och hennes senare hus också ligger i Surrey, och sedan gissa att det ligger i samma område.

Det är inte att storka. Och tillsammans med en stretvju tar det 1-2 minuter.

Du, liksom en del andra, här har inget sinne för vad som är lämpliga jämförelser.
Nej, att titta på området där personen kan bo, till och med att kolla gatorna med StreetView, är helt klart att gå för långt in i personens privatliv.
Att läsa tidningar eller inlägg som personen själv har publicerat är inte jämförbart med detta.

Men jag förväntar mig inte att ni som försvarar CJ skulle förstå det. Eller bara om det skulle gynna er...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in