2025-03-19, 08:50
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Vad sa han som var så allvarligt att folk gick i taket då?

Ser själv inget problem i att vara tävlingsmänniska och tycka att ens eget bidrag är mycket bättre än alla andras.

Du kan se en, enligt mig, bra sammanfattning här:

https://youtu.be/Es6IUb3cXLE?si=hz1TEd6zm9H5cvYT

Även Lundvik gjorde bort sig.

Båda saknar självinsikt och självreflektion.
Senast redigerad av Kryptonitonia 2025-03-19 kl. 08:52.
Citera
2025-03-19, 08:51
Medlem
sound69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Och mobbare. Fan, han var ju den sämsta förloraren någonsin i musiktävling. Som han rackade ned på KAJ och deras musik, och sedan efteråt snyftade om att han fått utstå hat. Har han ingen självinsikt karln? Först dänga KAJ, sedan påstå att han måste få uttrycka känslor. Och sedan gråta att han är den utsatta. Så illa. Så gör folk som misshandlar i nära relation med.

Precis! Vilken dålig förlorare, han borde fan skämmas. Istället för att gratulera KAJ till segern så gick han undan och sparkade på stolar istället. Ju mer jag tänker på det desto gladare blir jag att det var KAJ, dessa trevliga och roliga killar, som vann finalen!
Citera
2025-03-19, 08:52
Citat:
Det finns en kodex som artist. Han bröt mot dem rakt av. Se filmklippen med honom. Och läs hans sociala medier. Patetiskt.
Nej, det har aldrig funnits någon kodex att förhålla sig till som artist. Det är fint folk som tycker att det ska finnas en kodex, för att det blir trevligare så.
Citera
2025-03-19, 08:52
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Precis! Vilken dålig förlorare, han borde fan skämmas. Istället för att gratulera KAJ till segern så gick han undan och sparkade på stolar istället. Ju mer jag tänker på det desto gladare blir jag att det var KAJ, dessa trevliga och roliga killar, som vann finalen!

Japp och ödmjuka. Tacka vet jag underdogs.
Citera
2025-03-19, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krug1979
Nuförtiden har pedofilbegreppet utvidgats till att omfatta även 17-åringar, så gissningsvis har han legat med någon tjej som är precis under 18.

Det var det jag misstänkte. Det är väl lagligt ned till 15år i Sverige och många anser att det är pedofili, däremot så har jag svårt och se att en 15 åring skulle vara på samma fest som Måns så förmodligen någon strax under 18år som du säger, om detta nu är sant. Som sexmissbrukare så tror jag inte direkt att han frågar efter åldern, otroligt svårt och se någons ålder. Han förutsätta nog att alla som var på samma fest har åldern inne. Kan tänka mig att han kanske umgåtts med Benjamin Ingrosso, som säkert ha minderåringar på sina fester eller varför inte umgåtts med någon Idol deltagare på någon fest. Dom brukar väl vara under 18 har jag för mig, har för mig jag hört 16 år ett par ggr i sammanband med Idol.
Citera
2025-03-19, 09:03
Medlem
Ciara verkar faktiskt vara en mycket sund tjej och om hon har bevis som styrker det hon påstår ligger Måns riktigt illa till och kommer hamna i fängelse. Måns du läser säkert det här och jag vet inte vad som är sant eller ej men Ciara är riktigt het och hon lär inte vara singel länge till.
Citera
2025-03-19, 09:08
Citat:

Jag tycker snarare att det är han i videon som analyserar allt som framstår som patetisk.
Du måste vara medveten om att melodifestivalen till större del är en tävling som riktar sig till det lättkränkta folket. Där måste man ha en manusförfattare bredvid sig innan man ens öppnar käften inför en kamera, för annars kan man råka kränka någon så fruktansvärt att man blir bannlyst för all framtid. Det om något är patetiskt.

Du ser ju i klippet du länkar till att Måns inte ens fick korsa sina armar för att det uppfattas som så pass respektlöst att det måste kommenteras.

Trams är vad det är. I en tävling ska man kunna få vara en dålig förlorare.
Sanningen är ju att den där bastulåten var fruktansvärt dålig, ska man inte kunna få säga det eller vad menar du?
Citera
2025-03-19, 09:09
Medlem
Glömde säga att som Måns reagera och agera det gör bara omogna småpojkar och att vara otrogen mot en sådan het fru som du har småbarn med ja då vet man överhuvudtaget inte vad som är viktigt i livet. Otrohet är något som Måns själv alltid har pratat om men finns det flickvänner från förr som kan initiera ett våldsamt beteende ? Måns har ju haft många relationer så att säga.
Citera
2025-03-19, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Otrohet är något som Måns själv alltid har pratat om men finns det flickvänner från förr som kan initiera ett våldsamt beteende ? Måns har ju haft många relationer så att säga.
Nu lär de dyka upp och vittna om vad som har hänt dem - om det nu har hänt dem nåt.
Citera
2025-03-19, 09:10
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag tycker snarare att det är han i videon som analyserar allt som framstår som patetisk.
Du måste vara medveten om att melodifestivalen till större del är en tävling som riktar sig till det lättkränkta folket. Där måste man ha en manusförfattare bredvid sig innan man ens öppnar käften inför en kamera, för annars kan man råka kränka någon så fruktansvärt att man blir bannlyst för all framtid. Det om något är patetiskt.

Du ser ju i klippet du länkar till att Måns inte ens fick korsa sina armar för att det uppfattas som så pass respektlöst att det måste kommenteras.

Trams är vad det är. I en tävling ska man kunna få vara en dålig förlorare.
Sanningen är ju att den där bastulåten var fruktansvärt dålig, ska man inte kunna få säga det eller vad menar du?

Vi tycker olika helt enkelt. Jag finner hans beteende patetiskt och oschysst.
Citera
2025-03-19, 09:16
Medlem
Citat:

Helt ärligt så ser jag inga problem över detta. Besviken lite och lite arg, vem hade inte blivit det och speciellt om han är tävlingsmänniska som han säger. Ser heller inga våldsammakopplingar från detta, till att börja slå sin fru.

Det får mig att funderar på om det är sant gällande misshandeln, att det kanske inte är så som vi tror det när det kommer till misshandel. Han kanske lappade till henne när hon blev arg på honom ex gällande hans otrohet. Kanske till och med hon som attackerade honom och istället för att ta hennes fysiska attacker så lappa han till henne eller knuffade henne. Alla män tar inte fysiskt våld från kvinnor utan ge igen med samma mynt.
En del tjejer verkar inte tro när dom attackera män att det är misshandel utan bara om män attackera dom så är det misshandel.

Det hade varit intressant och veta om Marie Serneholt har varit utsatt av honom gällande fysiskt och psyiskt misshandel. Hon var ju ändå tillsammans med honom ett par år.
Citera
2025-03-19, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Nu lär de dyka upp och vittna om vad som har hänt dem - om det nu har hänt dem nåt.

Är nog kombinationen med droger som släppt lös våldsamheterna. Skulle tro att det kommit efter Marie och Azra. På den tiden trodde han säkert att han stod i början på kometkarriär, sedan kom besvikelsen och bitterheten = drognyttjande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in