2025-03-27, 13:09
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag tycker snarare det känns naivt att tänka att det hon sagt inte är sant. Det krävs mer för en person att offentligt ljuga om något sånt än att tala sanning om något sånt.

Naiv är jag inte men jag kan erkänna att jag kanske är för färgad av vad jag sett ske bakom kulisserna i infekterade uppbrott… där den sårade kvinnan är den som ljuger mest.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att det kanske är sant det Ciara påstår… men det vet ingen av oss.. bara dom 2 berörda… ändå blir det häxjakt grundat på 1 persons ord.
Citera
2025-03-27, 13:14
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Naiv är jag inte men jag kan erkänna att jag kanske är för färgad av vad jag sett ske bakom kulisserna i infekterade uppbrott… där den sårade kvinnan är den som ljuger mest.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att det kanske är sant det Ciara påstår… men det vet ingen av oss.. bara dom 2 berörda… ändå blir det häxjakt grundat på 1 persons ord.

Du nämnde själv att det var naivt att lita på det hon sagt, därför använde jag ordet naivt.
Jag förstår vad du menar med "den sårade kvinnan som ljuger". Men förhållandet så som hon beskrivit det, är inte en vanlig infekterad relation, utan det har en helt annan dynamik när det är misshandel som försiggår.
Citera
2025-03-27, 13:20
Medlem
Rimners avatar
Undrar om det svider för Måns när han tittar in i tråden och ser att hans fanbase mest består av tantsjuka boomers
Citera
2025-03-27, 13:22
Medlem
MongoHasses avatar
Helt klart att Måns är en gris. Otrogen, knullas av transor, missbrukar droger och en dålig förlorare!
Citera
2025-03-27, 13:26
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du nämnde själv att det var naivt att lita på det hon sagt, därför använde jag ordet naivt.
Jag förstår vad du menar med "den sårade kvinnan som ljuger". Men förhållandet så som hon beskrivit det, är inte en vanlig infekterad relation, utan det har en helt annan dynamik när det är misshandel som försiggår.

Ok jag skulle använt ett annat ord än just infekterat… mer el mindre toxic på alla plan kanske blir mer rätt.

Misshandel är hennes ord… vi vet fortfarande inte för vi har inte varit med…
Citera
2025-03-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Gift och otrogen och sexmissbrukare .
Hur vet du att han är sexmissbrukare?
Citera
2025-03-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag håller inte med dig.
Jag tyckte det var en kraftig dementi. Allt annat hade varit förtal nämligen. Att säga att C far med osanning är förtal även om det skulle vara sant.

Du får ju väga in MZ andra uttalande i Aftonbladet också.
Att han inte vill/orkar bemöta allt skit som skrivs om honom. Med hänsyn till barnen.

EDIT: Men skilsmässor i artist världen är väldigt vanliga. Det är ett slitsamt yrke som även påverkar familjelivet.

Det är nog bara du som ser det som en dementi för det var väldigt långt från det.
Han vet vad han gjort så går inte att dementera bättre att flytta fokus då.
Ungefär som du i den här tråden.
Citera
2025-03-27, 13:52
Medlem
Citat:
Du får gärna läsa innantill vad jag SKRIVER.
Det du skriver nu är ju en upprepning av CZ anklagelser.
Som får stå för henne helt och hållet.

Det hon kallar psykisk och fysisk misshandel är kanske inte vad du skulle kalla det om du varit närvarande vittne.
Skulle tro att de båda varit deltagande i den "psykiska misshandeln" av varandra.
C verkar ju väldigt verbalt begåvad när det kommer till anklagelser iallafall. Hon kan skicka lömska pilar som förgör.
Det har hon visat prov på. Eller hur?

Måns svar har ju varit mer väluppfostrat och återhållsamt.

Men snälla Måns svar är skrivit av proffs som han anlitat via sin advokat givetvis är det genomtänkt och polerat. Det är ju taktik då de mycket väl vet vad han har gjort så det är skademinimering.
Citera
2025-03-27, 13:57
Medlem
Dp
Citera
2025-03-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ja de är ju två som tagit ut skilsmässa här.
Och alla förstår att det finns randiga och rutiga skäl på båda sidor.
Att C går ut med anklagelser i förebyggande syfte verkar skumt.
Hon ville ju "hålla det privat" påstod hon.
Och MZ har inte sagt ett förklenande ord om henne.

Så långt har han skött det väluppfostrat.
Hans gärningar vet jag inget om.
Och inte du heller.

Fel av dig igen vi vet ganska mycket om hans gärningar som otrohet och drogmissbruk samt ett omfattande sexmissbruk som driver på otroheten.
Allt detta är bekräftat.

Ska du som inte vet någonting och inte hänger med i media avgöra vad andra vet, hahahahaha.

Psykisk och fysiskt misshandel återstår att se.
Citera
2025-03-27, 14:10
Medlem
Citat:
Det var väldigt bra skrivet och jag håller helt med dig.
Men var det inte du som lekte psykiatriker och insinuerade att jag var psykotisk?

Du mår ju uppenbarligen inte bra iallafall.
Du har inte någon verklighetsuppfattning värd namnet.
Citera
2025-03-27, 14:15
Medlem
Citat:
Det var det. Och MZ blev tydligen upprörd över att hon gjorde det bakom ryggen på honom samtidigt som hon höll god min med honom i sociala medier. Så då svarade han själv med att lägga in om skilsmässa. Och då tyckte tydligen C att hon borde karaktärsmörda honom på IG offentligt för deras barns välbefinnande (?)

Alternativt så hade hon givetvis tröttnat på att Måns beter sig som ett svin och orkade inte upprätthålla livslögnen längre och täcka upp för honom. Hon förstod att han aldrig kommer att bättra sig.
Måns har ju hållit på såhär i 20 år så hon har ju rätt han kommer aldrig skärpa till sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in