2010-08-08, 12:23
Medlem
blurred-s avatar
När jag var i Thailand på nyår så hade dom något sjuka raketer, tryckvågen kändes en bra bit bort och smällen var inte liten den häller. Jag köpte ett gäng eller snarare fyllde en halv resväska med dessa raketer och kunde utan problem ta med mig dom hem. Så ett tips om ni är i Thailand kolla in raketerna dom har där.
2010-08-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blurred-
När jag var i Thailand på nyår så hade dom något sjuka raketer, tryckvågen kändes en bra bit bort och smällen var inte liten den häller. Jag köpte ett gäng eller snarare fyllde en halv resväska med dessa raketer och kunde utan problem ta med mig dom hem. Så ett tips om ni är i Thailand kolla in raketerna dom har där.

Utmärkt idé när det är ett brott mot flygsäkerhetsreglementet. Härligt att torska med att ha smugglat på explosiva varor på ett flygplan
2010-08-10, 23:52
Medlem
Little.Geezers avatar
Hittade en sida som säljer Cobra 3,4,5 och 6. Frakt till Sverige gick också. Om någon är intresserad av att få reda på vad det är för grejer så är det bara söka på youtube, kan säga att det smäller rätt bra.

Dock kostar just cobra 6, som är värst, ca 7 euro styck, vilket inte är så jävla billigt. Kan fan inte hitta sidan nu, men om nån är intresserad så går det nog att få fram.

Använder själv mefisto manna, även kända som bangers, som smäller rätt bra
2010-08-11, 00:26
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Hittade en sida som säljer Cobra 3,4,5 och 6. Frakt till Sverige gick också. Om någon är intresserad av att få reda på vad det är för grejer så är det bara söka på youtube, kan säga att det smäller rätt bra.

Dock kostar just cobra 6, som är värst, ca 7 euro styck, vilket inte är så jävla billigt. Kan fan inte hitta sidan nu, men om nån är intresserad så går det nog att få fram.

Använder själv mefisto manna, även kända som bangers, som smäller rätt bra

Sidan heter www.europyro.net och dom säljer saker som får Cobra smällarna att vara 3-öres
2010-08-11, 00:41
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Sidan heter www.europyro.net och dom säljer saker som får Cobra smällarna att vara 3-öres

Hehe, det var inga smågrejer dom hade där inte! Skulle gärna vilja testa en sån där 150 grams cracker
2010-08-13, 21:58
Medlem
Citat:
Hehe, det var inga smågrejer dom hade där inte! Skulle gärna vilja testa en sån där 150 grams cracker

Vlinders heter dem....inte jätteimponerad om man kollar youtube...
2010-08-13, 23:07
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo

Nä, kanske inte. Vilka är dom värsta som går att få tag på, i köpesväg?
2010-08-14, 10:11
Medlem
Harrybs avatar
Citat:

Vilka Vlinders har du kollat på youtube? Kan du länka?

Citat:
Nä, kanske inte. Vilka är dom värsta som går att få tag på, i köpesväg?

Det måste vara Yellow Vlinders på Europyro.
2010-08-14, 15:29
Medlem
Citat:
Vilka Vlinders har du kollat på youtube? Kan du länka?

Det måste vara Yellow Vlinders på Europyro.

Började söka på bara Vlinders och därifrån klickade jag vidare på mega, giga och lite andra namn.

Ser ut att vara den gula:

http://www.youtube.com/watch?v=eXmMfDMp0DY

Visst smäller det bra men kan man bränna av dem i ett bostadkvarter så kan de ju inte vara så överjävliga som man kan tro när man läser 150 gr....
2010-08-14, 16:54
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Började söka på bara Vlinders och därifrån klickade jag vidare på mega, giga och lite andra namn.

Visst smäller det bra men kan man bränna av dem i ett bostadkvarter så kan de ju inte vara så överjävliga som man kan tro när man läser 150 gr....

Jag kan säga att det verkligen inte är en sådan Du kan ju kolla Cobra6 på youtube hur dom är. Sen kan du tänka dig att Yellow Vlindern är det 5 gånger mer i
2010-08-14, 18:30
Medlem
Citat:
Jag kan säga att det verkligen inte är en sådan Du kan ju kolla Cobra6 på youtube hur dom är. Sen kan du tänka dig att Yellow Vlindern är det 5 gånger mer i

Ja, men det märks inte.
2010-08-15, 10:36
Medlem
pyro860s avatar
Den där www.europyro.net verkade ha nice utbud. Någon som beställt där och fått sina saker?

Hahaha:
http://www.euro-pyro.com/index.php?cat=products&site=details&pid=100022
Tänk er en sån halv fyra nån natt i ett lugnt bostadskvarter

Dyr dock

Citat:

Det är det inte, det där är den bruna.

Finns inte på deras sida men sett på andra ställen.
Den i filmen smällder dock väldigt högt för att vara i vatten.

Harryb - hur betalade du på pyrogate?
"Paysafecards" och "Kash" - förklara närmare är du snäll
Senast redigerad av pyro860 2010-08-15 kl. 11:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in