2010-12-18, 20:12
Medlem
Blistered Pimps avatar
Hur löste ni betalningen till Sklep?
Hänvisningen till min bank var lustig, begärdes koder och siffror som inte funka för mig.
Krävs ju siffror för att skapa siffror om ni hajar, vilket inte fanns.
Det som verkade enklast var Paypal till utsatt mailadress, så det körde jag på. Hoppas det funkar.
2010-12-18, 21:31
Medlem
legopelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blistered Pimp
Hur löste ni betalningen till Sklep?
Hänvisningen till min bank var lustig, begärdes koder och siffror som inte funka för mig.
Krävs ju siffror för att skapa siffror om ni hajar, vilket inte fanns.
Det som verkade enklast var Paypal till utsatt mailadress, så det körde jag på. Hoppas det funkar.
Konstigt, jag hade inga problem. Använde Nordea.
2010-12-19, 00:07
Medlem
Harrybs avatar
Var ute och testa en Colour Salute och en Big spanich cracker inatt, synd att snön dempa ner det så pass mycket, men man kände det rätt så bra i kroppen hur dom smällde .
2010-12-19, 00:14
Medlem
pyro860s avatar
Vågar man hålla i korsarka/zenga när man tänder och sen kasta? Dom stubinerna är väldigt små känns det som. Hinner man springa om man placerar på marken?
2010-12-19, 00:34
Medlem
kanulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vågar man hålla i korsarka/zenga när man tänder och sen kasta? Dom stubinerna är väldigt små känns det som. Hinner man springa om man placerar på marken?
Onödigt att ta några risker. Det är bättre att du skarvar på en extra stubin än att du gör dig illa.
2010-12-19, 00:36
Medlem
Harrybs avatar
Jag håller med Kanula där, skarva dom och var på den säkra sidan
2010-12-19, 01:18
Medlem
legopelles avatar
Citat:
Har kastat båda utan problem, tände dock aldrig själv. 3-5 s delay, och tro mig, det känns mycket längre än det verkar. Ta med en vän som tänder på medan du kastar.
2010-12-19, 01:35
Medlem
pyro860s avatar
Fast skarva känns inte lika "nostalgiskt" Men har kollat filmer och dom är inte på många sekunder. Fast brukar göra det på dom större sakerna. Speciellt color salute:sen.

Har ju en del stubin så får skarva
2010-12-19, 08:33
Medlem
Fortfarande är det inga som helst prob att både tända och kasta dessa,och jag är kritisk när det gäller säkerhet! dom som jag kan tycka är lite farliga att göra det med är footballsbangers, deras delay är fruktansvärt dålig och ojämn
2010-12-19, 13:33
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TNTJOCKE
Fortfarande är det inga som helst prob att både tända och kasta dessa,och jag är kritisk när det gäller säkerhet! dom som jag kan tycka är lite farliga att göra det med är footballsbangers, deras delay är fruktansvärt dålig och ojämn

Fast dom ser ändå ut att ha en rätt lång stubin

Aja, jag får testa
2010-12-19, 13:46
Medlem
Burkens avatar
Citat:

Jag måste vara dum.........har alltid hållit i och sedan kastat CS ,FP3 och alla andra, tycker det är lång stubin på dem.
När det är den här gröna stubintråden så känns det säkert - kommer ihåg de gamla smällarna med sån där "krut tråd" som fräste till och sen small det - hemskt!
Men som sagt, man är väl dum egentligen.
2010-12-19, 13:48
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken
Jag måste vara dum.........har alltid hållit i och sedan kastat CS ,FP3 och alla andra, tycker det är lång stubin på dem.
När det är den här gröna stubintråden så känns det säkert - kommer ihåg de gamla smällarna med sån där "krut tråd" som fräste till och sen small det - hemskt!
Men som sagt, man är väl dum egentligen.

Jo, fast tänker om nån råkar vara feltillverkad. Tror aldrig jag varit med om det, men det skulle kunna hända på samma sätt.

Hellst vill jag kunna lägga den, tända och därefter springa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in