2010-08-31, 18:48
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Fyrverkeriföretagen i kina gör typ samma produkter men har olika ettiketer på. Därför kan dessa (polsk text) skillja sig från dom "svenska".
Same shit - different looks. Oroa dig inte, det är "the real deal".

Jag var som dig förr, skitskraj, men nu tänker jag "fuck it!" skulle detta fucka så anser jag att det var värt att förlora pengarna, ingen i tråden har ju åkt fast heller. Men visst är man lite orolig

Läs detta:
Q: Is it really secure? Are there any checks or controls?
A: The products will be packed safe in a neutral box (box-in-box). There are no checks - each customer receives his products! Guarenteed!

Man är alltså garanterad att få sakerna tillochmed
Får dom isåfall om någon månad ju, men tack

Tycker du ska slå till ochleva på nudlar resten av månaden

Ok litar på dig, bara för du hänger så mycket här i denna tråd.
Har reggat mig på deras site nu, ska jag fota, eller scanna mitt id/körkort och mejla till dom och säga att jag heter si å så på deras site så dom vet vem dom ska verifiera?

"någon månad" tar det så långt tid? jgsp tar ju 5-6 dagar läste jag.
2010-08-31, 18:49
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Ok litar på dig, bara för du hänger så mycket här i denna tråd.
Har reggat mig på deras site nu, ska jag fota, eller scanna mitt id/körkort och mejla till dom och säga att jag heter si å så på deras site så dom vet vem dom ska verifiera?

Fast lita inte på mig, han skulle ju i teorin kunna scammas, vilket jag iofs inte tror dock.

Först reggar du dig. Sen skickar du ett mail till honom, du kan ta bort allt som inte är av värde, han vill bara ha ditt namn och födelsedatum. Du kan göra detta i typ paint.
2010-08-31, 18:51
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Fast lita inte på mig, han skulle ju i teorin kunna scammas, vilket jag iofs inte tror dock.

Först reggar du dig. Sen skickar du ett mail till honom, du kan ta bort allt som inte är av värde, han vill bara ha ditt namn och födelsedatum. Du kan göra detta i typ paint.

Bilden kan man också ta bort? Fyra sista?
Men, man betalar ju via safecard då lär det vara säkert med andra ord, iom att han lär ingått i ett avstal med paysafecard tycker man.
2010-08-31, 18:51
Medlem
Citat:
Fyrverkeriföretagen i kina gör typ samma produkter men har olika ettiketer på. Därför kan dessa (polsk text) skillja sig från dom "svenska".
Same shit - different looks. Oroa dig inte, det är "the real deal".

Jag var som dig förr, skitskraj, men nu tänker jag "fuck it!" skulle detta fucka så anser jag att det var värt att förlora pengarna, ingen i tråden har ju åkt fast heller. Men visst är man lite orolig

Läs detta:
Q: Is it really secure? Are there any checks or controls?
A: The products will be packed safe in a neutral box (box-in-box). There are no checks - each customer receives his products! Guarenteed!

Man är alltså garanterad att få sakerna tillochmed
Får dom isåfall om någon månad ju, men tack

Tycker du ska slå till ochleva på nudlar resten av månaden

EDIT: Ja, det ska vara diskreta. Tror Harryb har beställt och fått sina saker(?)
Dessutom han som ägde big bang innan.

Skulle detta åka fast i tullen är det bara att säga att nån beställt i ens namn, vem som hellst kan köpa dessa PSC med kontanter och beställa i någons namn.
Säger som jag sagt tidigare: Hade jag gjort detta men skrivit Reinfeldts namn istället, hade han åkt på smällen då?
Men visst, en risk finns det

Du kommer få det.

Jag tycker ofta det går snabbare att få in sina grejor om man beställer från utlandet än vad det gör inom Svea rike.
2010-08-31, 19:05
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Bilden kan man också ta bort?
Yes.

Citat:
Fyra sista?
Japp.

Citat:
Men, man betalar ju via safecard då lär det vara säkert med andra ord, iom att han lär ingått i ett avstal med paysafecard tycker man.

Jo. Eller ja. Man skickar koderna i mail till han, inte genom nån ruta, så han drar allt som finns på dom och skickar med extra tydligen. Det var detta jag klydda med innan, räknade ut att jag kunde få två extra paket av en grej, mailade och han sa att det gick hur bra som hellst

Du oroar dig för mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Du kommer få det.

Hoppas på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag tycker ofta det går snabbare att få in sina grejor om man beställer från utlandet än vad det gör inom Svea rike.

Beror på vart, men ja, det kan göra det Men nu går ju ordern av stapeln i slutet av september så får sitta och tänka på allt kul jag ska göra
Senast redigerad av pyro860 2010-08-31 kl. 19:08.
2010-08-31, 19:56
Medlem
petardylovers avatar
Så där, ska skicka iväg mitt foto på mitt id/körkort. MEN, thumbnailen syns fortfarande efter att jag har censuerar dom fyra sista i PS. Hur fixar man så att det ej syns?
2010-08-31, 20:03
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Så där, ska skicka iväg mitt foto på mitt id/körkort. MEN, thumbnailen syns fortfarande efter att jag har censuerar dom fyra sista i PS. Hur fixar man så att det ej syns?

Ofta man ser nummret i thumbnailen
Du kan ta en print på ditt "konstverk" och spara som en ny bild Fast jag tänkte inte på det med thumbnail iofs. Tror inte han bryr sig heller
2010-08-31, 20:08
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ofta man ser nummret i thumbnailen
Du kan ta en print på ditt "konstverk" och spara som en ny bild Fast jag tänkte inte på det med thumbnail iofs. Tror inte han bryr sig heller

Fungerar inte, jag kör på alla fall.
2010-08-31, 20:12
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Fungerar inte, jag kör på alla fall.

Det blir nog bra
Uppdatera gärna om hur det går.
2010-08-31, 21:51
Medlem
Harrybs avatar
Jag prata med han idag och han kommer skicka mina saker imorgon (celbrationcrackers och la bomba). Jag har ju gjort 2 st orders så har inte pengarna kommit in från den andra order än, så han ville vänta tills imorgon och se om dom kommer in då, för isåfall kunde han skicka med dom andra sakerna med (kina skott mm).
2010-08-31, 21:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag prata med han idag och han kommer skicka mina saker imorgon (celbrationcrackers och la bomba). Jag har ju gjort 2 st orders så har inte pengarna kommit in från den andra order än, så han ville vänta tills imorgon och se om dom kommer in då, för isåfall kunde han skicka med dom andra sakerna med (kina skott mm).

Trevligt att höra
Han kunde inte skicka mitt x2, men det är förståligt, men det var värt ett försök
Önskar dig lycka till och hoppas på att du givetvis tar högupplösta bilder som alltid
2010-08-31, 22:04
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Trevligt att höra
Han kunde inte skicka mitt x2, men det är förståligt, men det var värt ett försök
Önskar dig lycka till och hoppas på att du givetvis tar högupplösta bilder som alltid

x2? Vad är det?
Vrf kunde han ej skicka till dig?

Jag skickade bild på mitt idkort nu.
Får pengar om två veckor, som brosan lånat. Kör nog på tk då. OM dom är kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in