2009-11-22, 15:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme-MF
Riktigt fina prylar på sidorna! Väldigt sugen nu..
Är det någon som ska beställa så hänger jag gärna på en beställning.

Beställ själv. 2-300 för frakt är inget om det väger lite

Själv lite sugen på lite saker från jgs...
Men har dom någonsin tagit nån i tunneln som blivt dömd eller nått? Vet att fieldleaf och jag prata om det i någon tråd...
Fast.. Om där står "scrapbooking och tillbehör" på så är det väll bara att neka och säga att man fick fel..
2009-11-22, 17:52
Medlem
achtung

nån som vett en sida som e 100% säker att köpa i från ?
2009-11-22, 17:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killkill

http://www.jgs.pl/
Tydligen
2009-11-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
http://www.jgs.pl/
Tydligen
hmm okej enligvem ? orkar ej skicka efter saker så får man dom inte :/
2009-11-22, 18:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Kolla sidan 64 i den här tråden. Vår kära moderator WirelessGkit2 la en beställning på 700 spänn som han fick hem för några dagar sedan
2009-11-22, 19:02
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Kolla sidan 64 i den här tråden. Vår kära moderator WirelessGkit2 la en beställning på 700 spänn som han fick hem för några dagar sedan

Jag hoppas att alla förstår att jag personligen inte garanterar att jgs.pl är säkert som riksbanken? Jag har handlat där en gång, blev väldigt bra bemött och de levererade snabbt och välpackat. Några garantier om deras framtida pålitlighet kan jag inte lämna. Å andra sidan, eftersom man kan betala med paypal så har man isåfall 45 dagar från köptillfället en försäkring att man får sina pengar tillbaka, om man inte får några varor, eller om de är förstörda vid leverans. När de 45 dagarna passerat så kan man däremot inte klaga längre. Min beställning tog 8 dagar.
2009-11-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Jag hoppas att alla förstår att jag personligen inte garanterar att jgs.pl är säkert som riksbanken? Jag har handlat där en gång, blev väldigt bra bemött och de levererade snabbt och välpackat. Några garantier om deras framtida pålitlighet kan jag inte lämna. Å andra sidan, eftersom man kan betala med paypal så har man isåfall 45 dagar från köptillfället en försäkring att man får sina pengar tillbaka, om man inte får några varor, eller om de är förstörda vid leverans. När de 45 dagarna passerat så kan man däremot inte klaga längre. Min beställning tog 8 dagar.

jo de förstår ja att du inte kan ta de ansvaret . men okej låter bra ska läggaen nu
2009-11-22, 19:24
Medlem
en annan fråga , kan detta värkligen stämma asså priset 2,17 us dollar "14,60kr" för sex st Petards K-0206 ?
2009-11-22, 20:02
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
en annan fråga , kan detta värkligen stämma asså priset 2,17 us dollar "14,60kr" för sex st Petards K-0206 ?

Priserna är i zloty. Till höger trycker du "Currencies" och ändrar till euro och plötsligt blev det mycket billigare

Lägg en beställning på 200 typ, skulle det fucka så är ju inte 200 så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2

Det är iofs sant
Senast redigerad av pyro860 2009-11-22 kl. 20:09.
2009-11-22, 20:12
Medlem
Citat:
Priserna är i zloty. Till höger trycker du "Currencies" och ändrar till euro och plötsligt blev det mycket billigare

Lägg en beställning på 200 typ, skulle det fucka så är ju inte 200 så mycket

Det är iofs sant

nu känner ja mig dum hihih , tackar !
2009-11-22, 20:51
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
nu känner ja mig dum hihih , tackar !

100 smällare som tydligen smäller som minikina 10 kr ungefär, så billigt
2009-11-23, 15:48
Bannlyst
Någon i Skåne som vill sambeställa så vi kan dela på frakten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in