2010-08-15, 20:56
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Den där www.europyro.net verkade ha nice utbud. Någon som beställt där och fått sina saker?

Hahaha:
http://www.euro-pyro.com/index.php?cat=products&site=details&pid=100022
Tänk er en sån halv fyra nån natt i ett lugnt bostadskvarter

Dyr dock

Det är det inte, det där är den bruna.

Finns inte på deras sida men sett på andra ställen.
Den i filmen smällder dock väldigt högt för att vara i vatten.

Harryb - hur betalade du på pyrogate?
"Paysafecards" och "Kash" - förklara närmare är du snäll
finns utmärkt info på sidan, även på paysafecards sida, bara att handla på pressbyrån eller 7-eleven.

men vem är jäveln som sitter o rycker åt sig alla kinaskott? jag blir ju deprimerad
2010-08-15, 21:58
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Den där www.europyro.net verkade ha nice utbud. Någon som beställt där och fått sina saker?

Hahaha:
http://www.euro-pyro.com/index.php?cat=products&site=details&pid=100022
Tänk er en sån halv fyra nån natt i ett lugnt bostadskvarter

Dyr dock

Det är det inte, det där är den bruna.

Finns inte på deras sida men sett på andra ställen.
Den i filmen smällder dock väldigt högt för att vara i vatten.

Harryb - hur betalade du på pyrogate?
"Paysafecards" och "Kash" - förklara närmare är du snäll

Jag la min första beställning på Europyro.net idag. Det blev en låda 150mm shells och la bombas och Celebrations 10.000 och 30.000. Jag prata med han som äger sidan (Pawel Novak) och han och jag kom överens om att jag skulle betala han direkt till hans konto via internetbank. Så jag slipper paysafecard och Ukash.

På pyrogate har jag inte beställt något än. Men jag vet att både Europyro.net och Pyrogate är gröna sidor.
Senast redigerad av Harryb 2010-08-15 kl. 22:00.
2010-08-16, 21:17
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
finns utmärkt info på sidan, även på paysafecards sida, bara att handla på pressbyrån eller 7-eleven.

men vem är jäveln som sitter o rycker åt sig alla kinaskott? jag blir ju deprimerad

Dom jag är sugen på.. Vill ha dom till samlingen

Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag la min första beställning på Europyro.net idag. Det blev en låda 150mm shells och la bombas och Celebrations 10.000 och 30.000. Jag prata med han som äger sidan (Pawel Novak) och han och jag kom överens om att jag skulle betala han direkt till hans konto via internetbank. Så jag slipper paysafecard och Ukash.

På pyrogate har jag inte beställt något än. Men jag vet att både Europyro.net och Pyrogate är gröna sidor.

Nice

EDIT:
http://www.euro-pyro.com/index.php?cat=products&site=details&pid=344

Fan att man inte vart snabbare.. Ett paket sånna hade varit nice, eller två
Senast redigerad av pyro860 2010-08-16 kl. 21:24.
2010-08-17, 21:00
Medlem
Citat:
Jag kan säga att det verkligen inte är en sådan Du kan ju kolla Cobra6 på youtube hur dom är. Sen kan du tänka dig att Yellow Vlindern är det 5 gånger mer i

Och du är hundra på att det är samma krut?
2010-08-17, 22:13
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Och du är hundra på att det är samma krut?

Nästan säker på att det är BLP i alla.
2010-08-17, 22:54
Medlem
petardylovers avatar
Fungerar polsken att köpa från fortfarande? Hur betalar man? Hur är leveranstiden?

Skriver dom "comupter" på packetet? Tyckte att ngn i denna tråd sade att dom gjorde det.
2010-08-18, 01:28
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Fungerar polsken att köpa från fortfarande? Hur betalar man? Hur är leveranstiden?

Skriver dom "comupter" på packetet? Tyckte att ngn i denna tråd sade att dom gjorde det.

Är det jgs.pl du menar? Ja vist funkar dom fortfarande. När jag beställde där ifrån betala jag via DotPay med mitt Master Card sen så fick jag en kod av DotPay som jag sen gav till jgs. Mitt packet kom en vecka senare (Mycket välförpackat) och alla produkter var hur bra som helst. Mitt packet var inplastat och där var bara en etiket där det stog var det skulle.
2010-08-18, 21:51
Medlem
Citat:
Nästan säker på att det är BLP i alla.

Har lite svårt att tro att man serietillverkar smällare för konsumentmarknaden med 150 gram BLP men skulle gärna motbevisas om någon orkar leta
2010-08-19, 13:19
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Har lite svårt att tro att man serietillverkar smällare för konsumentmarknaden med 150 gram BLP men skulle gärna motbevisas om någon orkar leta

Fast... Dessa pjäser är ju olagliga, tror dom produceras olagligt med. Inte säker dock...
2010-08-19, 17:27
Medlem
Harrybs avatar
Citat:

Beskrivningen på Yellow Vlinder är "150gr Flash/BKS powerfull Cracker!"
2010-08-19, 22:10
Medlem
Citat:
Beskrivningen på Yellow Vlinder är "150gr Flash/BKS powerfull Cracker!"

Allright, då får väl någon beställa hem och recensera

Är väl på gränsen om tullen hanterar detta som "smällare" eller sprängmedel ifall man åker dit...
2010-08-19, 23:19
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Är det jgs.pl du menar? Ja vist funkar dom fortfarande. När jag beställde där ifrån betala jag via DotPay med mitt Master Card sen så fick jag en kod av DotPay som jag sen gav till jgs. Mitt packet kom en vecka senare (Mycket välförpackat) och alla produkter var hur bra som helst. Mitt packet var inplastat och där var bara en etiket där det stog var det skulle.

Exakt.
Men, det stod alltså på etiketten vad du köpt?

"Fireworks"?

Hade för mig att någon i denna tråd, hade fått texten "Computer" på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in