2017-04-25, 16:47
Medlem
Aragonis avatar
Antar att spelet är helt dött idag? Försökte logga in men fungerade inte. Antar att jag gav bort mitt konto åt någon.
Citera
2017-08-31, 11:26
Medlem
nepponss avatar
Ja det är mer eller mindre dött. Men vi är några gamla rävar som envist återvänder då och då.. hoppet lever kvar om att det en dag ska bli bra...
Citera
2017-10-10, 11:27
Medlem
ArneFagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neppons
Ja det är mer eller mindre dött. Men vi är några gamla rävar som envist återvänder då och då.. hoppet lever kvar om att det en dag ska bli bra...
Verkar vara ett kul lite old school spel. Är sugen på att testa, gillar också den politiska aspekten.
Citera
2018-04-02, 17:49
Medlem
Halva sydamerika har valt att inatt Airstrika lilla Sverige.

Dags för er sovare och kanske nya intresserade att gå in och göra ert årliga bidrag.
Citera
2018-04-17, 01:46
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Halva sydamerika har valt att inatt Airstrika lilla Sverige.

Dags för er sovare och kanske nya intresserade att gå in och göra ert årliga bidrag.
Kommer inte på fråga, det här spelet är dött sedan länge. Trist kan man tycka, hade gärna sett något nytt liknande spel då det helt klart finns potential att göra något riktigt bra i den genren. Kommer ihåg på beta-tiden, måste vara säkert 10 år sedan. Satan vad roligt det var. Statskupper i Bolivia, svartabörshandel och partistrider.
Citera
2018-04-19, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Kommer inte på fråga, det här spelet är dött sedan länge. Trist kan man tycka, hade gärna sett något nytt liknande spel då det helt klart finns potential att göra något riktigt bra i den genren. Kommer ihåg på beta-tiden, måste vara säkert 10 år sedan. Satan vad roligt det var. Statskupper i Bolivia, svartabörshandel och partistrider.

Ok. Tack för bumpen iaf.
Citera
2022-11-16, 22:29
Medlem
nepponss avatar
Det är dags att återvända ni som fortfarande minns det här. eSverige är under attack från insidan. Flashback sweden är inte vad det än gång var.

Gå med i Nobelkommittén och hjälp oss ta över eSverige.

Horor och guldköpare styr landet nu.
Citera
2022-12-21, 18:14
Medlem
Nu är det som Neppons säger, dags igen. Neppons är däremot inte räddaren utan esveriges ska räddas FRÅN Nobel och Neppons, han har ett annat namn nu i spelet.

Gå man ur huset. Haffa högafflarna. Logga in och joina allt UTOM NOBELKOMMITEN.
Citera
2022-12-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuuiop
Har precis skapat ett nytt parti som heter "Sveriges Kommunist Parti" eller (Demokratiska Folkrepubliken Sveriges Kommunist Parti) som har en militär gren som kallas "Swedish Red Guards"

Så om ni ligger lite på vänsterskalan eller är intresserade av att se ett Kommunist Sverige så är ni hjärtligt välkomna att gå med, framför allt då vi behöver kandidater till kongressen.

Men utöver det så tycker jag att om ni inte redan kör detta spel, börja med det, ge det en chans, det är ganska kul, har kört sedan 2011 och har inte tröttnat.

Citat:
Ursprungligen postat av hixaren
Nu skulle eSverige behöva lite hjälp igen, serber vill ta över riksdagen.

Flashback Sweden (FBS) är fortfarande Sveriges största parti. Signa upp och hjälp FBS och sverige i denna svåra stund!

Citat:
Ursprungligen postat av RikuvonDrake
Riksdagsval idag igen, om det är några som har konton på eRepublik logga gärna in och rösta på Flashback Sweden, vi behöver all hjälp vi kan få =)

Citat:
Ursprungligen postat av succ1e
är det värt att joina nu? eller är det för lite folk som är forf aktiverar?

Citat:
Ursprungligen postat av JussiJernkuuk
Nej, det är inte värt att joina. Det har blivit ett enfaldigt pay to win spel som inte bjuder på några utmaningar. Om du trots allt vill börja spela så lönar det sig antagligen att köpa ett färdigt konto, det är dyrt och tidskrävande att bygga upp en ny gubbe, om det ens är möjligt längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Ack, gamla goda tider...
Nu är det som Neppons säger, dags igen. Neppons är däremot inte räddaren utan esveriges ska räddas FRÅN Nobel och Neppons, han har ett annat namn nu i spelet.

Gå man ur huset. Haffa högafflarna. Logga in och joina allt UTOM NOBELKOMMITEN.
Citera
2023-01-03, 01:57
Medlem
Nobelkommitten verkar riktigt vettiga! Flashback har ju blivit någon form av sosse/feministparti på erep. Trist. Ännu värre verkar det där frihetspartiet vara. Riktiga mongos. Jag gick med i Nobelkommitten.
Citera
2023-02-06, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysmannen
Nobelkommitten verkar riktigt vettiga! Flashback har ju blivit någon form av sosse/feministparti på erep. Trist. Ännu värre verkar det där frihetspartiet vara. Riktiga mongos. Jag gick med i Nobelkommitten.

Är dom liberaler?
Citera
2024-07-28, 14:22
Medlem
rakarnas avatar
Är det någon här på Flashback som fortfarande är aktiv på Erepublik? finns det något svensk erepublik forum eller discord server som man kan få tillgång till? har börjat två klickat lite efter några års träla. och ser att de ha hänt en del saker som jag är lite sugen på att få förklarat för mig hur det fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in