2007-12-04, 00:29
Medlem

The New World; A new war is about to begin. You can STOP it... or start it.

www.erepublik.com är ett webbläsarspel som kombinerar både social skicklighet och strategi till ett enda massivt multiplayer online-spel där spelare kan delta i en rad olika aktiviteter. Medborgarna i den nya världen kan vara arbetare, äga egna företag, skapa politiska partier, rösta i val, bli partiledare, riksdagsledamöter eller presidenter över ett land De kan även skriva tidningsartiklar och även slåss i olika krig mellan länder.

När man registrerar sig kan man som medborgare välja ett vilket virtuellt land han vill gå med(Sverige rekommenderas!). Vart och ett av dessa länder är uppkallad efter en faktisk land i den verkliga världen, och ligger på samma plats geografktiskt. Medborgaren söker sedan anställning vid ett företag och får möjligheten att träna upp sin militära styrka. Arbetet på ett företag görs på daglig basis genom ett enkelt klick på ett par knappar. Samma sak när det gäller den militära träningen, eRepublik har marknadsfört sig som ett spel som där man kan lägga några få minuter per dag och ändå inte halka efter.

Vårt eget parti
Flashback Sweden skapades så fort spelarna själva fick skapa politiska partier, vi har dominerat politiken och nästan alla Svenska Presidenter kommer ifrån våra led. För att gå med i Flashback Sweden krävs att du har nått nivå 13 (det tar några dagar) men misströsta inte, är det något du behöver så kolla in på det svenska forumet: www.erepublik.se

Registrerar dig idag på www.erepublik.com och var med när historian om eSveriges skrivs!

Mvh
Lonestar

Trådstart uppdaterad /Mod
Senast redigerad av MondoBizarro 2011-02-20 kl. 20:56.
Citera
2007-12-04, 00:44
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Går inte att joina...
Citat:
"Thank you for registering to be one of the first Erepublik citizens. We are now on beta version. We will be progressively letting new citizens in to help us fine tune Erepublik and make history."

står det i mailet jag får.
Citera
2007-12-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Går inte att joina...

Eftersom det fortfarande är i beta släpper de in nya spelare successivt, man kan dock bli invirad av spelare och komma in direkt(varje ny spelare får 5 invites) Jag har 2 st kvar så om någon vill ha en invite är det bara att skicka er mail i ett pm till mig.
Citera
2007-12-04, 00:56
Medlem
Bajskorvenarabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Går inte att joina...

Samma här.. =(
Citera
2007-12-09, 19:58
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0rt
Eftersom det fortfarande är i beta släpper de in nya spelare successivt, man kan dock bli invirad av spelare och komma in direkt(varje ny spelare får 5 invites) Jag har 2 st kvar så om någon vill ha en invite är det bara att skicka er mail i ett pm till mig.

dra in mig?
måste man regga ett konto först eller skickar du en url där du får typ.. lite bonus och sen reggar jag mig genom den adressen?
Citera
2007-12-09, 21:37
Medlem
går inte ens att anmäla sig för att få ett acc längre.
Citera
2007-12-09, 22:26
Medlem
leg0s avatar
Låter lite skoj faktiskt. Någon som provat än?
Citera
2007-12-09, 22:28
Bannlyst
segt att man inte kan registrera sig
Citera
2007-12-09, 22:38
Medlem
JoffaJaffers avatar
Kul verkar det vara!

väntar spänt på fullversion!
Citera
2007-12-09, 22:42
Medlem
Läskigs avatar
Verkar kul, skicka en invite till mig!
Citera
2007-12-09, 22:48
Medlem
pyromanzzs avatar
jag vill ochså ha
Citera
2007-12-09, 23:01
Medlem
HATs avatar
Är det någon som har en invite så skicka gärna ett PM till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in