Citat:
Ursprungligen postat av
moss king
Jag är en av dom som har spelat erepublik längst i sverige, jag har lagt massa pengar på skiten men jag gör knappt någon skillnad. Erep är helt klart pay2win fast vad man vinner vet jag inte. Men har du gott om pengar och vill ha något att slösa dom på så finns det ju en hel del roliga människor att träffa i erepublik.
Ja, spelet är ju inte bara skit, jag har gillat det i långa perioder. Men jag skulle avråda bestämt från att börja från noll, det blir för jävla dyrt och tar för lång tid. Man kan säkert köpa ett hyfsat konto för några hundra kronor, och jag har för mig att det inte ens är förbjudet längre. Visst, det är roligare att bygga upp ett eget konto, men det är just min poäng, admin skiter i nybörjarna eftersom pengarna rullar in ändå. De har inte lyckats skapa någon mekanism som skulle jämna ut det lite, därför har de börjat tillåta kontohandel.
För övrigt så är det där Riku skrev om mig, att jag har scammat en massa utlänningar rena smörjan. Det vet alla som känner mig i spelet.