2015-08-07, 16:11
Medlem
JussiJernkuuk har sedan han, enligt egen utsago, gått "FULL RETARD" proklamerat att eSverige och eRepublik är ett dött spel, i samma vända har han även lurat ett stort antal spelare från andra länder som både varit allierade med eSverige och varit våra fiender på enorma mängder ingame valuta.

Det är naturligtvis tråkigt att han istället för att spela eRepublik och ha kul med oss andra, för det finns ett stort gäng som spelar i eSverige, väljer att fokusera på att vara ett spelförstörande moment som ironiskt nog håller samma nivå som de admins han målar ut som "utsugare". Lyssna inte på JussiJernkuuk, hans agenda och senaste spelidé är att försöka förstöra får så många andra och med lögner få andra spelare att helt enkelt tappa lusten att spela eRepublik.
Citera
2015-08-07, 17:57
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RikuvonDrake
JussiJernkuuk har sedan han, enligt egen utsago, gått "FULL RETARD" proklamerat att eSverige och eRepublik är ett dött spel, i samma vända har han även lurat ett stort antal spelare från andra länder som både varit allierade med eSverige och varit våra fiender på enorma mängder ingame valuta.

Det är naturligtvis tråkigt att han istället för att spela eRepublik och ha kul med oss andra, för det finns ett stort gäng som spelar i eSverige, väljer att fokusera på att vara ett spelförstörande moment som ironiskt nog håller samma nivå som de admins han målar ut som "utsugare". Lyssna inte på JussiJernkuuk, hans agenda och senaste spelidé är att försöka förstöra får så många andra och med lögner få andra spelare att helt enkelt tappa lusten att spela eRepublik.
Vad är det för jävla trams, jag har aldrig scammat någon i spelet. Nu går du för långt din clown.
Citera
2015-08-07, 19:47
Medlem
moss kings avatar
Jag är en av dom som har spelat erepublik längst i sverige, jag har lagt massa pengar på skiten men jag gör knappt någon skillnad. Erep är helt klart pay2win fast vad man vinner vet jag inte. Men har du gott om pengar och vill ha något att slösa dom på så finns det ju en hel del roliga människor att träffa i erepublik.
Citera
2015-08-07, 21:29
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moss king
Jag är en av dom som har spelat erepublik längst i sverige, jag har lagt massa pengar på skiten men jag gör knappt någon skillnad. Erep är helt klart pay2win fast vad man vinner vet jag inte. Men har du gott om pengar och vill ha något att slösa dom på så finns det ju en hel del roliga människor att träffa i erepublik.
Ja, spelet är ju inte bara skit, jag har gillat det i långa perioder. Men jag skulle avråda bestämt från att börja från noll, det blir för jävla dyrt och tar för lång tid. Man kan säkert köpa ett hyfsat konto för några hundra kronor, och jag har för mig att det inte ens är förbjudet längre. Visst, det är roligare att bygga upp ett eget konto, men det är just min poäng, admin skiter i nybörjarna eftersom pengarna rullar in ändå. De har inte lyckats skapa någon mekanism som skulle jämna ut det lite, därför har de börjat tillåta kontohandel.

För övrigt så är det där Riku skrev om mig, att jag har scammat en massa utlänningar rena smörjan. Det vet alla som känner mig i spelet.
Citera
2015-10-18, 21:14
Medlem
Maze87s avatar
skriver enbart för att bumpa

och självfallet irritera Armbeno!
Citera
2015-11-10, 23:51
Medlem
nepponss avatar
Man kan ju alltid skapa ett konto för att irritera folk. Det har lyckats sen starten och fungerar fortfarande.
Citera
2015-11-11, 00:05
Medlem
Lever det här spelet ännu, har för mig att det var rätt enformigt om man inte drev ett parti.
Hur har det gått för FBsvenskarna, dominerar ni världen ännu?

Kollade upp min gamla gubbe och det var ett tag sen man reggade sig, dock inte lirat på år & dar.

Adult Citizen

eRepublik birthday
Dec 19, 2007
National rank: 0
Citera
2016-01-29, 12:47
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Lever det här spelet ännu, har för mig att det var rätt enformigt om man inte drev ett parti.
Spelet finns kvar, men det är ännu mer enformigt än det var i början. Det är numera ett rent pay to win spel, där man i praktiken betalar för medaljer, skins, ranks osv. Både spelet och communityt har fördummats till en nästan absurd nivå. Alla smarta spelare har slutat och bara de dummaste och mest envisa loggar fortfarande in.
Citera
2016-02-24, 16:25
Medlem
Gemenis avatar
Fan va drygt spelet låter. Ska ge klonen en chans då. http://www.erevollution.com/

Finns bara ett parti där. Hade varit kul att starta upp ett och ta över!
Citera
2016-03-26, 08:46
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemeni
Fan va drygt spelet låter. Ska ge klonen en chans då. http://www.erevollution.com/

Finns bara ett parti där. Hade varit kul att starta upp ett och ta över!
Lycka till. Min uppfattning är att klonerna är ännu sämre än originalet. Det går knappast att framgångsrikt kopiera ett koncept som kändes fräscht för 5 eller 7 år sedan.
Citera
2016-10-13, 02:20
Medlem
Jodå det går. Nu lyfter vi upp detta.

Börja med denna: https://www.erepublik.com/en/article/nu-k-r-jag-air-rumpa-2616445/1/20
Citera
2017-03-29, 21:00
Medlem
Ettan^s avatar
Ack, gamla goda tider...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in