2008-04-01, 22:20
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Jag satte husskatten på 0% när företagsskatten skulle höjas.

där har vi svaret har det fortfarande inte satt något bestämt datum för krigsmodulen ?
Citera
2008-04-01, 22:35
Medlem
Zairas avatar
det krävs 5 anställda för 3Q, vad händer om jag anställer 5st och sen sparkar någon/några ?
Citera
2008-04-01, 23:33
Medlem
billybombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balders_balle
jadu, tror han har lagt ner. Är jävligt inaktiv iaf
Citat:
Ursprungligen postat av Procinctu
Jag börjar också bli jävligt orolig. Inte fått någon ränta sedan den 9:e. Satte in en större summa på 60+ guld för ett tag sedan och den 27:e bad jag om att få ut den, mest för att säkra pengarna nu när banken börjar bli lite ostabil. Alleus har läst brevet men inte fan har han svarat.

Men eftersom det är en SO så borde väl admin kunna gå in och dela ut pengarna...man kan ju kolla alla personers donationshistoria för att kolla hur mycket alla har satt in var...kan ju inte gå till såhär...eller att ngn annan tar över den, kan vara frivillig att ställa upp.
Citera
2008-04-01, 23:41
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybomb
Men eftersom det är en SO så borde väl admin kunna gå in och dela ut pengarna...man kan ju kolla alla personers donationshistoria för att kolla hur mycket alla har satt in var...kan ju inte gå till såhär...eller att ngn annan tar över den, kan vara frivillig att ställa upp.

för admin är så otroligt entusiastiska för sådant jobb, de brukar skita blank i det
Citera
2008-04-02, 12:29
Medlem
Danny Gomezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mt. Shasta
Som alltid mycket jämna och spännande val i Sverige, demokratins moder.

Är du seriös? På vilket sätt är det inte demokratiskt? En majoritet av svenska folket vill ha FbS. Är inte det definitionen av demokrati?
Citera
2008-04-02, 13:06
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
där har vi svaret har det fortfarande inte satt något bestämt datum för krigsmodulen ?
7:e april har nämnts flera gånger här i tråden och i de officiella nyheterna.
Citera
2008-04-02, 15:22
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
7:e april har nämnts flera gånger här i tråden och i de officiella nyheterna.

Härligt. Frågan är dock om spelet blir mer tilltalande - tvivlar lite på det. Men fan, KRIEG!
Citera
2008-04-02, 15:34
Medlem
Procinctus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybomb

Hoppas att han iaf delar ut pengarna innan han lägger av, har fått ett ärligt intryck av honom tidigare. Annars vet jag inte vilken makt admin har när man inte skriver kontrakt innan. Och Admins insats i sådana här fall brukar vara oehört begränsad.
Citera
2008-04-02, 15:53
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Härligt. Frågan är dock om spelet blir mer tilltalande - tvivlar lite på det. Men fan, KRIEG!
Om du tror att det är den enda nyheten som komma skall så misstar du dig.
Citera
2008-04-02, 18:17
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Om du tror att det är den enda nyheten som komma skall så misstar du dig.

Jag är oinformerad. Knappt jag orkar logga in för att klicka på "work" och "train" nuförtiden.
Citera
2008-04-02, 18:25
Medlem
Macke91s avatar
Är det bara jag som tycker att det är extremt segt att surfa på deras sida?

Kanske den största anledningen till att jag väljer att sluta, har iaf skänkt bort alla mina pengar. Då jag tycker det är bättre att andra får nytta av det.
Citera
2008-04-02, 20:50
Medlem
Procinctus avatar
Ville bara påpeka dettta för alla som undrar hur det går med Alleus och banken. http://www.erepublik.com/article-170751.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in