2011-07-10, 14:41
Medlem
JointOfStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonne5
Snart 6000 SEK

Give
Jag har förstått det som att folk "lånar" företag av varandra för att uppgradera town hall. lägger man ut företaget på marknaden då var på person 2 köper det - uppgraderar och säljer tillbaka?

Isåfall skulle jag vilja låna av någon
Citera
2011-07-10, 17:54
Medlem
EverlastingScars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JointOfStyx
Give
Jag har förstått det som att folk "lånar" företag av varandra för att uppgradera town hall. lägger man ut företaget på marknaden då var på person 2 köper det - uppgraderar och säljer tillbaka?

Isåfall skulle jag vilja låna av någon
Läs den här tråden innan: http://www.erepublik.se/viewtopic.php?f=7&t=18407

Man måste alltså ha företaget i 10 dagar innan man kan byta tillbaka det till personen man fick låna det av.
Citera
2011-07-10, 17:57
Medlem
jonne5s avatar
När ska Sverige börja röra sig utanför norden då?
Citera
2011-07-10, 18:00
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
När ska Sverige börja röra sig utanför norden då?
Vi kan inte. Vi har inte heller möjlighet att arbeta fram något samarbete till nån grainregion heller. Vi är ganska stuck.
Citera
2011-07-10, 18:04
Medlem
ternlunds avatar
har precis börjat lira lite då jag tänkte köra lite på jobb när jag har tid över med annat. Kan någon förklara lite basics samt hur man tar sig snabbast frammåt, och även ska man joina någon community lr hurfan ligger det till ? Tack på förhand
Citera
2011-07-10, 18:10
Medlem
-=Magnus=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ternlund
har precis börjat lira lite då jag tänkte köra lite på jobb när jag har tid över med annat. Kan någon förklara lite basics samt hur man tar sig snabbast frammåt, och även ska man joina någon community lr hurfan ligger det till ? Tack på förhand

Du ska absolut regga dig på www.erepublik.se där finns det svenska forumet. Sen finns det svenskar på irc med, dygnet runt. #erepublik.se på både quakenet och rizon - hoppas jag skrev rätt nu.

I början är mitt råd att du ska jobba, träna och spara på guld. Läs och fråga, spelet är ett marathon och du kommer inte bli bra på något den två veckorna, den tiden handlar det bara om att bygga upp din karaktär, lära känna folk osv.

Att gå med i något politiskt parti är nog en väldigt bra idé i början.
Citera
2011-07-10, 19:00
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ternlund
Citat:
Ursprungligen postat av -=Magnus=-
Att gå med i något politiskt parti är nog en väldigt bra idé i början.
Håller med. Det hjälper en otroligt mycket då man skapar många kontakter som kan hjälpa en mycket i början.

http://erepublik.se/viewtopic.php?f=313&t=15167
I den tråden finner du information om de olika partierna.
Citera
2011-07-10, 19:30
Medlem
JointOfStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EverlastingScar
Läs den här tråden innan: http://www.erepublik.se/viewtopic.php?f=7&t=18407

Man måste alltså ha företaget i 10 dagar innan man kan byta tillbaka det till personen man fick låna det av.

Ahh..kunde väl tänka att det fanns en hake. Tack ska du ha
Citera
2011-07-11, 20:06
Medlem
rakarnas avatar
behöver låna 10500sek av någon vänlig skäl

(har samma nick här som på erepublik)
Citera
2011-07-11, 20:19
Medlem
Har spelat spelet ett tag men aldrig orkat sätta mig in i det riktigt.
Vad ska man göra för att tjäna guld? Är det bara missions som genererar det lr? Känns rätt ovärt att spela utan att lägga in pengar?
Skulle vilja uppgradera lite saker men tycker man aldrig får in nå guld
Jag har iaf varit in ibland och knapprat lite då och då.

Är lvl: 21
750 str
8guld
2k sek
6 st företag
Senast redigerad av _Challe_ 2011-07-11 kl. 20:22.
Citera
2011-07-11, 20:44
Medlem
rakarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Challe_
Har spelat spelet ett tag men aldrig orkat sätta mig in i det riktigt.
Vad ska man göra för att tjäna guld? Är det bara missions som genererar det lr? Känns rätt ovärt att spela utan att lägga in pengar?
Skulle vilja uppgradera lite saker men tycker man aldrig får in nå guld
Jag har iaf varit in ibland och knapprat lite då och då.

Är lvl: 21
750 str
8guld
2k sek
6 st företag

det går att få tag på guld utan att betala riktiga pengar. antingen så köper du guld för sek på Montary Market eller så bjuder du in vännder via din Ref länk eller så går du upp lvlar och får 1guld för varje lvl eller så kan du få guld via achimens eller hur det stavas alltså att du jobbar 30 dagar i sträck eller tränar tills du får 250 i streng å så vidare
Citera
2011-07-12, 02:29
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Det stämmer att det inte går att spara energybars. Jag tänkte på när work skill försvann och alla fick ett antal energikakor.

Det gick på sätt och vis att spara energy bars. Man skulle helt enkelt ge fan i att jobba på farmville och ha ett hus som gav en hälsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in