Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Menar du AT eller? Det får du definitivt om du käkat dagligen i ett halvår.
Jo visst e det drygt att byta fram och tillbaka och så vidare, men vad ska man göra?
Har du gått på ikto mest eller? Då blir det nog lugnare än om du kört xanor i ett halvår, om det nu e AT du menar. Brukar sitta i lika länge som du tagit det sägs det...
Jepp tänkte åt AT hållet, jo att dra en sk cold turkey från ett ½års bensobrukane o missbrukande kommer inte på tal hehe, blir noggrann nedtrappning. Nedå iktorivil är väl den benzo jag gått minst på, fast dom senaste veckorna har jag kört varannan dag xanor ca 2mg, nästa dag 2mg+ ikto, osv. Och sen då o då nitrazepam/flu på natten..
Kommer inte sluta med benso helt o hållet över en natt, men fick mej en rejäl tankeställare... så jag undrade bara om man får någon större AT om jag går över från högre doser iktorivil till lägre doser av nån annan benso(ekvivalent sett) målet är att sluta käka helt på dagen men det är väl ett tag dit även fast jag vill så fort som möjligt...
Hur risig tror du man blir om jag går över från ikto till nån mild benso t ex. sobril/lååg dos stess, ur ångestdämpande ekvivaltentdos perspektiv sett? Är ett vrak i vanliga fall.. vad kan man räkna med för självklara abs besvär utan att oroa sig för mcyket? förbannat onödigt att skapa förväntningar på rejäla at-problem då kommer man automatiskt på sämre än man borde...