2009-06-06, 17:03
Medlem
cuemixs avatar
Hjälp!!

Det finns säkert text här nånstans om det men ´måste sticka omg. så ja hinner inte kolla runt. jag frågar er alla som har etfarenher...idag lördag och pissprovet är på månag.... jag käkade 5 st svenska iktoviril på onsdag eller torsdag!! är jag ren då nu på måndag tro ni??? och nu snackar vi både pissprov med vanliga stickor och utifall det skickas på analys.
Tacksam för svar och tips för vad jag kan göra för att klara mig undan det här!
Citera
2009-06-06, 19:06
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuemix
Det finns säkert text här nånstans om det men ´måste sticka omg. så ja hinner inte kolla runt. jag frågar er alla som har etfarenher...idag lördag och pissprovet är på månag.... jag käkade 5 st svenska iktoviril på onsdag eller torsdag!! är jag ren då nu på måndag tro ni??? och nu snackar vi både pissprov med vanliga stickor och utifall det skickas på analys.

Googla "clonazepam half life" för inte orkar jag göra det åt dig. Drick massa vatten och rör mycket på dig...
Citera
2009-06-06, 20:03
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuemix

Tvivlar starkt på att ikto har gått ur kroppen tills på måndag, men sök lite i "Drogakuten", där kan du nog hitta vettigare svar.
Citera
2009-06-08, 10:50
Medlem
Laaazes avatar
Iktorevil Roche 2mg , är de ok, se .
Citera
2009-07-10, 00:00
Medlem
ljummen_biras avatar
Rivotril på blister från en viss SE. Är det skit eller? Dragit i en en karta förvisso utspritt under dagen. Tagit några folköl tillsammans. Visst känner jag mig avslappnad och lite småmysig men jag brukar känna av mer av de ikto jag köpt i lösvikt.

Placebo eller skitbatch, fast står ju att det är Roche så vette fan.
Citera
2009-07-10, 00:59
Medlem
Danolocos avatar
Alla Roche som figurerar på nätet är till 99% procent fejk. Får det utskrivet och har fått det under en lång period och till er idioter som tror att det är "the real deal", måste ju vara dumma i huvudet. Prova en äkta så kommer ni troligen att bli mer skeva än ni blir på 10 av de där jävla socker/placebo - piller ni beställer från nätet...
Citera
2009-07-10, 01:03
Medlem
ljummen_biras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danoloco
Alla Roche som figurerar på nätet är till 99% procent fejk. Får det utskrivet och har fått det under en lång period och till er idioter som tror att det är "the real deal", måste ju vara dumma i huvudet. Prova en äkta så kommer ni troligen att bli mer skeva än ni blir på 10 av de där jävla socker/placebo - piller ni beställer från nätet...

Är det så. Köpt från flertalat nätkranar och det har fungerat väldigt bra. Fast dessa var rätt undermåliga. Smakade och såg ut som de andra jag köpt men tveksam effekt.

Dessa var det första jag köpt i blister så trodde de skulle var OK. Annars har det varit lösvikt. Men men man lär så länge man lever. Synd att det är min favorit benso också.
Senast redigerad av ljummen_bira 2009-07-10 kl. 01:46.
Citera
2009-07-10, 02:59
Medlem
ljummen_biras avatar
Äh nu ska ska jag testa. Lite på lyset så leker pionjär och tar 5 på en gång vlir völ fler så småningom. Svaga tycker jag men ska testa järnet nu. Återkommert i guess. Who cares, är ju bar atorsdag eller är det fredag= Anyho: Haile Selassie I Jah Ras TaFari

Citera
2009-07-10, 03:15
Medlem
ljummen_biras avatar
Någon annan med samma erfarenheter av dessa kryss tvåor från pakistan, blister, batchnumer och allt. dragit i mig en karta ikväll (ller mer) pluss lite folk öl oh ett par nubbar sprit. och detta var från en känd svensk shop. (ej NP) Tyckte de andra var så mycket bättre. Eller så har det med att göra att jag knaprat en del Imovane på sistone på inte så jätte mycket. Kanske en 20 mg på 2 veckor.
Citera
2009-08-07, 12:04
Medlem
eddiepeddies avatar
Behöver råd/hjälp.

Jag har ätit Xanor 2mg stavar i circka 2 veckor nu, och har blivit rätt tolerant. Behöver äta minst 4 stycken för att bli lite lullig och 6 eller mer för att bli flöddrad. Och nu tänkte jag köpa antigen 50 eller 100 stycken Iktrovil 2mg.
Kan jag äta iktrovil och bli flöddrad på dom eller måste jag slänga i mig typ 5 stycken på en gång. Jag åt iktrovil för ett par år sen och då räckte det med 1 - 2 för att jag skulle bli hög. Men det var länge sen nu. PM:a mig om ni har något bra råd eller tips. Uppskattar all hjälp jag kan få.
Citera
2009-08-07, 14:08
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljummen_bira
Någon annan med samma erfarenheter av dessa kryss tvåor från pakistan, blister, batchnumer och allt. dragit i mig en karta ikväll (ller mer) pluss lite folk öl oh ett par nubbar sprit. och detta var från en känd svensk shop. (ej NP) Tyckte de andra var så mycket bättre. Eller så har det med att göra att jag knaprat en del Imovane på sistone på inte så jätte mycket. Kanske en 20 mg på 2 veckor.
Har exakt samma piller hemma och på mig funkar de kanon. (2mg, vita Roche "Rivotril" från Pakistan). Ett sånt piller och jag sover som en katt 10-12 timmar och är t.om lite efterbenzad på förmiddagen efter.

Inget fler på grejerna, det är nog du som har hög tolerans av någon anledning.
Citera
2009-08-07, 14:24
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Käkat 3 ikto roche 2mg, måste jag ta fler? har ingen bezno tolerans..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in