2018-09-01, 07:28
Medlem
Hej Jo när jag var i svängen åt jag när det kommer till krysstvåor alltid iktoviril 2mg svenska eller clonazepam 2mg tyska. Provade dessa rivotril men avfärdade ganska snabbt då jag tycker att det är väldigt dåligt tryck i dom.

Jag ser att vissa här gillar rivotril och då är min fråga: är dessa som den där j*vla ksalolen? Att vissa är det enormt tryck i medans vissa är noll? Förklara gärna för mig hur jag vet vilka rivotril som är bra och vilka som är dåliga. Självklart är allt en chansning men finns det några riktlinjer? Mvh
Citera
2018-09-06, 20:17
Medlem
yungyeeys avatar
festat en hel helg men inget jag orkar dra upp nu, har gått på oxascand, pressad xanax stavar(vet ej vad i de), och mycket uppåt i helgen, nu har jag tagit 1mg, xanax och fick nyss 13st roche 2mg, har svalt 2 men känner inget, satt just en under tungan för jag hört att det ska vara bättre, min fråga är om min tolerans för bexo är kvar, det var senast 4månader jag sist tog någon form av benzo.
Citera
2018-09-06, 21:18
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
festat en hel helg men inget jag orkar dra upp nu, har gått på oxascand, pressad xanax stavar(vet ej vad i de), och mycket uppåt i helgen, nu har jag tagit 1mg, xanax och fick nyss 13st roche 2mg, har svalt 2 men känner inget, satt just en under tungan för jag hört att det ska vara bättre, min fråga är om min tolerans för bexo är kvar, det var senast 4månader jag sist tog någon form av benzo.

har 4 kvar av de, däremot har jag svalt allt, ger det bäst effekt om jag låter de smälta i munnen?
Citera
2018-09-06, 21:29
Medlem
yungyeeys avatar
fått i mig 9mg ikto nu och en starköl och känner torrfyllan, insåg att det var inte detta rus jag var efter utan mer xanor men men, man får ta det man har och inte tänker till
Citera
2018-09-07, 09:49
Medlem
Solituders avatar
Alltså. Iktorivil är ju lite som livets elixir. Det funkar bra med exakt allting. Innan, samtidigt, efter, hela tiden o hur mkt som helst.
Citera
2018-09-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Alltså. Iktorivil är ju lite som livets elixir. Det funkar bra med exakt allting. Innan, samtidigt, efter, hela tiden o hur mkt som helst.
Kunde inte sagt det bättre själv, lade nyss 4st under tungan och drog en rom&cola, de börjar fästa på nu. Så konstigt att en lugnande tablett kan ge en både motivation, sömn, ångestdämpning och energi beroende på dosering.
Visserligen behöver jag ta 5-6st för att sova gärna med lite alkohol men det har jag väl mig själv att skylla..
Citera
2018-09-07, 16:01
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antichrist1
Har Ikto, likt Subutex något tak?

För jag känner ej mer på 30 än 8-10mg

Nej Ikto har inget tak

Citat:
Ursprungligen postat av njbfyk
Hej Jo när jag var i svängen åt jag när det kommer till krysstvåor alltid iktoviril 2mg svenska eller clonazepam 2mg tyska. Provade dessa rivotril men avfärdade ganska snabbt då jag tycker att det är väldigt dåligt tryck i dom.

Jag ser att vissa här gillar rivotril och då är min fråga: är dessa som den där j*vla ksalolen? Att vissa är det enormt tryck i medans vissa är noll? Förklara gärna för mig hur jag vet vilka rivotril som är bra och vilka som är dåliga. Självklart är allt en chansning men finns det några riktlinjer? Mvh

Har aldrig stött på falska Ikto. Ksalol däremot, många gånger. Ikto-smaken går ju som inte att ta måste på så om jag ska köpa ikto i framtiden ska jag be att få testa en för att kolla hur hårt dom är pressade samt smak

Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey

Toleransen bör vara mindre nu ja, efter fyra månader
Citera
2018-09-07, 19:50
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Ingen annan som upplever snabb toleransökning om man käkar Klonazepam varje dag? Menar då exceptionellt snabb toleransökning när det kommer till benso. :I
Citera
2018-09-07, 19:58
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ingen annan som upplever snabb toleransökning om man käkar Klonazepam varje dag? Menar då exceptionellt snabb toleransökning när det kommer till benso. :I

Aldrig hört om snabb toleransökning på Klonazepam. Snarare tvärt om.
Folk har berättat om att dom har stått på samma dos i månad efter månad efter månad.
Normalt så ska ju toleransökning ske efter några veckor eller månader (helt beroende på personlighet)
Citera
2018-09-07, 20:05
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Aldrig hört om snabb toleransökning på Klonazepam. Snarare tvärt om.
Folk har berättat om att dom har stått på samma dos i månad efter månad efter månad.
Normalt så ska ju toleransökning ske efter några veckor eller månader (helt beroende på personlighet)
Jo visst, läst och hört om folk går på samma dos i åratal men jag tycks fan ha en snabb toleransökning när det kommer till just klonazepam.. Blir helt verkningslöst tillslut.
Citera
2018-09-07, 20:07
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jo visst, läst och hört om folk går på samma dos i åratal men jag tycks fan ha en snabb toleransökning när det kommer till just klonazepam.. Blir helt verkningslöst tillslut.

Alla är vi olika!
Äter du benso för nöje eller har du recept?
Citera
2018-09-07, 20:34
Medlem
Solituders avatar
Jag har tyvärr extremt hög grundtolerand vad gäller allt. Ej tagit benso eller sub på flera månader. Måste ändå ta typ 10mg ikto för effekt. När jag tidigare var inkörd kunde det gå en burk på 3-4 dagar. Sjukt frustrerande när polarna blir friska på 1-2 st och en annan får ta tiodubbla. Jävligt ocoolt alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in