2011-08-03, 11:17
Medlem
astroids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatelse
Fan vad länge sen det var man tuggade ikto. Får bara tag i xanor/stess numera. Tycker iktona är najs! Slår på ganska bra och har sina speciella effekter.
Köp dig en burk du, fast det är ju lätt man blir en benzombie om man inte har nån karaktär.
Citera
2011-08-03, 11:38
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astroid
Köp dig en burk du, fast det är ju lätt man blir en benzombie om man inte har nån karaktär.

Blir aldrig benzombie, blir pigg o alert o glad. Även på ikto.
Citera
2011-08-03, 13:00
Medlem
Wtf, Diazepam dyrare än Ikto, FM1 och likvärdigt med Xanor!? Kranen måste ju fått ett slag i huvudet eller så är han helt ute och yrar den giriga jäveln och torsk som man är betalar man 150kr/10st för att hoppas på att något kul ska hända för Dia är verkligen inte min starka sida.
Citera
2011-08-03, 14:03
Medlem
.Angst.s avatar
Vad är vettiga priser att ge för ikto? I sökandet på en ny postkran (inte här) bör man vara uppdaterad på dagens pris.
Citera
2011-08-03, 16:15
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Angst.
Vad är vettiga priser att ge för ikto? I sökandet på en ny postkran (inte här) bör man vara uppdaterad på dagens pris.

Jag betalar 1400:- för en burk. Men du kan nog räkna på allt mellan 1000-2500kr, men skulle aldrig ge mer än 2000 och då skulle det vara för jag delade med sig 3 andra. Runt 1500 är väl ett vettigt pris, sen beror det ju på om det är lösvikt eller äkta vara..
Citera
2011-08-03, 17:40
Medlem
smoketheherbs avatar
Har bara provat Ikto & stesolid kan säga att ikto är sjukt nice skulle gärna vilja köra båda med några 3.5or just nu !
Citera
2011-08-03, 21:47
Bannlyst
Är ikto något att ha?

Får en karta om några 1-2 dagar. Hur är det mot xanax?
Ligger det i samma prisklass/ rusmässigt?
Citera
2011-08-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Är ikto något att ha?

Får en karta om några 1-2 dagar. Hur är det mot xanax?
Ligger det i samma prisklass/ rusmässigt?

Personligen så tycker jag ikto kickar xanax röv ganska hårt. Ruset är mycket skönare och mer flyta runt med gelekropp. Sen sitter dem i mycket mycket längre, finns inget bättre än att ta en ikto på eftermiddagen sen sova som en kung och vakna upp fortfarande flöddrad
Citera
2011-08-03, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Personligen så tycker jag ikto kickar xanax röv ganska hårt. Ruset är mycket skönare och mer flyta runt med gelekropp. Sen sitter dem i mycket mycket längre, finns inget bättre än att ta en ikto på eftermiddagen sen sova som en kung och vakna upp fortfarande flöddrad

Sitter det verkligen i såpass länge?

Tycker själv segheten av xanax slocknar efter några timmar. Om jag ska kunna sova gott på det måste jag ta det ca 2 timmar innan för att slockna gött.

Ser fram emot en karta ikto efter din kommentar, antar det inte är något att ta om man ska jobba dagen efter. Tycker det är tillräckligt jobbigt att få tummen ur röven att dra till jobbet efter nån mg xanax på kvällen.
Citera
2011-08-03, 22:39
Medlem
Citat:
Sitter det verkligen i såpass länge?

Tycker själv segheten av xanax slocknar efter några timmar. Om jag ska kunna sova gott på det måste jag ta det ca 2 timmar innan för att slockna gött.

Ser fram emot en karta ikto efter din kommentar, antar det inte är något att ta om man ska jobba dagen efter. Tycker det är tillräckligt jobbigt att få tummen ur röven att dra till jobbet efter nån mg xanax på kvällen.

Ja ikto sitter i så länge

Tycker verkligen inte du ska ta kvällen innan jobbet om du har svårt att komma upp efter xanor
Citera
2011-08-05, 00:20
Bannlyst
Tänkte bara kolla, fick av en polare ett par piller skulle vara ikto 2mg, men det är runda små piller vita och det står ingenting på dessa. De var utomlands men, någon som stött på liknande och det fungerade. För polaren sa att de fungerade bra, men han skulle känna benso känsla på Atarax typ :P

Nämne seriöst. Är det bara ett rent scam, fick ju liksom dessa så. Men är det någon som stött på Ikto som är småa runda och vita där det inte står någongting på dem, ingen märkning.?
Senast redigerad av serenityyy 2011-08-05 kl. 00:33.
Citera
2011-08-05, 06:57
Medlem
Numes avatar
Citat:
.

Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Tycker verkligen inte du ska ta kvällen innan jobbet om du har svårt att komma upp efter xanor
Nej precis, däremot så om man är vaken så första 2-4timmarna känner man sig en del seg, men sen så blir man jävlaigt pigg tycker jag överlag lite rastlös kanske t.o.m.
Men jag hade inga prblem idag o snurra runt stan tre varv en timme efter jag tog för min del rätt bra dos ikto.
Men man blir ju lite snurrig"/hyper" av högre doser dirket tycker, inte bara nödvändigtvis mer slö... Är lite klurliga pillerrrrrrr benz.

Ska gå lägga nåra iktos i kaffet strax
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in