2015-03-25, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Har svårt att riktigt få ett grepp om ikton ärligt talat. Diazepam och xnaor gillar jag ju. Men när man läser om ikto verkar det mest vara något fysiskt, muskelavslappnande och kramplösande för folk med epilepsi, används det ens inom psykiatrin och är det "skönt" rent drogmässigt?

ja, nog används det inom psykiatrin , vet du inte det...

Det är väl en smakfråga, klart äkta ikto, tex i karta är bra, rent skönt benso, en del blir trötta men det brukar vara övergående.

Du får väl prova istället för att dividera en sån här fråga fram och tillbaka som ett fån, el hur
Citera
2015-03-25, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Om jag har uppfattat de rätt så är det mycket svårt / näst intill omöjligt att få ett "rus" av Iktorivil (klonazepam) De enda jag vet händer är när man tar en 30-40mg och vaknar 1½ dygn senare och undrar vilket årtionde det är.. Vilket jag inte vill ska hända..

Går de att blanda dessa med något så man får någon form av rus eller välbefinnande? Alprazolam? (Xanor) eller har ni Ikto älskare något förslag? Har lite begränsat förråd med godsaker men alla tips mottages gärna!

(Vet om att Ikto inte är gjord för att "flumma/Flöddra" på)

Må väl allihopa!

Du talar emot dej själv totalt, dessutom verkar du inte kunna dosera benso alls...

Ge mej en källa på att ikto INTE är att flumma på, visa mej det.

Det sägs att tåg är dumma men det verkara vara ett talesätt som uppfanns före din födelse
Citera
2015-03-25, 23:02
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastebasket
Du talar emot dej själv totalt, dessutom verkar du inte kunna dosera benso alls...

Ge mej en källa på att ikto INTE är att flumma på, visa mej det.

Det sägs att tåg är dumma men det verkara vara ett talesätt som uppfanns före din födelse

De doser jag syftade på vad för ca 3 år sen när jag blandmissbrukade och inte brydde mig om något direkt. Jag försökte bara beskriva att jag inte känner någon möjlighet att "flumma på dom" numera.

Jag försökte skriva ett ärligt och rakt inlägg och får ett försök till moralpredikan som svar, detta undanbedes gärna.

Ska inte sjunka till samma nivå och spy av mig saker för att (du i detta fallet) verkar ha en en otrolig abstinens eller lider av någon form av att vara en besserwisser. Jag hoppas innerst inne de löser sig för dig. men andra med förslag och tips mottages gärna.

Mvh.
Citera
2015-03-26, 14:40
Medlem
Isets avatar
Förlåt för denna uttjatade fråga, men jag skulle verkligen uppskatta hjälp:

Pris på Iktorivil i Stockholm just nu? Mindre städer som Norrköping, Nyköping, Örebro?

Mycket tacksam för hjälp!
Citera
2015-03-26, 16:17
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iset
Förlåt för denna uttjatade fråga, men jag skulle verkligen uppskatta hjälp:

Pris på Iktorivil i Stockholm just nu? Mindre städer som Norrköping, Nyköping, Örebro?

Mycket tacksam för hjälp!
20 kr st? och 1000-1200 för hundrapack
Citera
2015-03-26, 19:17
Bannlyst
Citat:
De doser jag syftade på vad för ca 3 år sen när jag blandmissbrukade och inte brydde mig om något direkt. Jag försökte bara beskriva att jag inte känner någon möjlighet att "flumma på dom" numera.

Jag försökte skriva ett ärligt och rakt inlägg och får ett försök till moralpredikan som svar, detta undanbedes gärna.

Ska inte sjunka till samma nivå och spy av mig saker för att (du i detta fallet) verkar ha en en otrolig abstinens eller lider av någon form av att vara en besserwisser. Jag hoppas innerst inne de löser sig för dig. men andra med förslag och tips mottages gärna.

Mvh.

Ja, jag berättade för dej att de är otroligt populära, just iktoviril men du säger fortfarande inte din källa att det inte skulle gå att flumma på dem.. Kan jag åter be om din källa tack?

Med vänlig hälsning Waste
Citera
2015-03-26, 19:29
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ja, jag berättade för dej att de är otroligt populära, just iktoviril men du säger fortfarande inte din källa att det inte skulle gå att flumma på dem.. Kan jag åter be om din källa tack?

Med vänlig hälsning Waste

De var ställt mer som en fråga från början, liksom i stil med "är de bara jag som har svårt att få ett rus av dem?" Så jag har väl ingen direkt "källa" till detta, har bara mig själv som försöks person och jag personligen får inte ut något rus av Klonazepam, i för stor mängd somnar jag / hittar på dumma saker utan minne av det.

Så jag omformulerar väl frågan: hur är ruset eller hur känns de när man "flummar" på iktorivil?
Doser? brukar ni blanda dem med något särskilt?

Må väl allesammans!
Citera
2015-03-27, 11:18
Bannlyst
Citat:
De var ställt mer som en fråga från början, liksom i stil med "är de bara jag som har svårt att få ett rus av dem?" Så jag har väl ingen direkt "källa" till detta, har bara mig själv som försöks person och jag personligen får inte ut något rus av Klonazepam, i för stor mängd somnar jag / hittar på dumma saker utan minne av det.

Så jag omformulerar väl frågan: hur är ruset eller hur känns de när man "flummar" på iktorivil?
Doser? brukar ni blanda dem med något särskilt?

Må väl allesammans!

HMM om du inte tagit ikto på länge så blir du onekligen trött och somnar ett tag men efter några dagar så skulle jag beskriva ruset som lite uppåtlyftande och ångestfriheten är just den effekt som gör iktovirilen så populär, även pga att den sitter i mkt länge!

Jag personligen flummar inte på benso, då tar jag hellre tram, lyrica el nåt annat, fentanylplåster slår ju allt!!!!!!

Men vi är alla olika, det kan vara så att ikto inte är ditt benso helt enkelt, xanor, flunitrazepam, finns så mkt så tar hela dan att skriva gissningar men prova dej fram, sänd PM annars om vad du tycker om så ka jag ge lite tips på vad jag tror kan fungera!

All Lycka // Waste
Citera
2015-03-27, 11:41
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
HMM om du inte tagit ikto på länge så blir du onekligen trött och somnar ett tag men efter några dagar så skulle jag beskriva ruset som lite uppåtlyftande och ångestfriheten är just den effekt som gör iktovirilen så populär, även pga att den sitter i mkt länge!

Jag personligen flummar inte på benso, då tar jag hellre tram, lyrica el nåt annat, fentanylplåster slår ju allt!!!!!!

Men vi är alla olika, det kan vara så att ikto inte är ditt benso helt enkelt, xanor, flunitrazepam, finns så mkt så tar hela dan att skriva gissningar men prova dej fram, sänd PM annars om vad du tycker om så ka jag ge lite tips på vad jag tror kan fungera!

All Lycka // Waste

Tack för ett schysst svar! Får väl en gång för alla prova Lyrica eller nått! Tram funkar lite sådär på mig ^^

Mvh.
Citera
2015-03-27, 13:19
Bannlyst
Citat:
Tack för ett schysst svar! Får väl en gång för alla prova Lyrica eller nått! Tram funkar lite sådär på mig ^^

Mvh.
Ja tack själv, om du hittar nåt du gillar så blir jag glad om jag kunnat hjälpa till .

Oxycontin finns ju att köpa, testa det och lyrica så ska du se att du kommer hitta din grej, annars har jag många bra förslag!

Trevlig helg iaf önskar Wastebasket
Citera
2015-03-27, 13:51
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:

Mvh.

Känner igen det där innan kallat mig emun och allt möjligt, burkar ätits på 2-3 dar historiskt, men den blir mkt bättre att blanda med alkohol, ändå bättre med cannabis, sen fungera den utmärkt att sluta med flubromazolam nyligen.

Så helt värdelös tycker ja den inte är, även om jag inte känner nåt tills man inte kan skriva längre t ex...

Börjat gilla mer och mer än tidigare.
Citera
2015-03-27, 20:02
Medlem
HEJ

ere nån här? som kan prata lite ?? nu typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in