Citat:
Ursprungligen postat av
Sallinskii
De var ställt mer som en fråga från början, liksom i stil med "är de bara jag som har svårt att få ett rus av dem?" Så jag har väl ingen direkt "källa" till detta, har bara mig själv som försöks person och jag personligen får inte ut något rus av Klonazepam, i för stor mängd somnar jag / hittar på dumma saker utan minne av det.
Så jag omformulerar väl frågan: hur är ruset eller hur känns de när man "flummar" på iktorivil?
Doser? brukar ni blanda dem med något särskilt?
Må väl allesammans!
HMM om du inte tagit ikto på länge så blir du onekligen trött och somnar ett tag men efter några dagar så skulle jag beskriva ruset som lite uppåtlyftande och ångestfriheten är just den effekt som gör iktovirilen så populär, även pga att den sitter i mkt länge!
Jag personligen flummar inte på benso, då tar jag hellre tram, lyrica el nåt annat, fentanylplåster slår ju allt!!!!!!
Men vi är alla olika, det kan vara så att ikto inte är ditt benso helt enkelt, xanor, flunitrazepam, finns så mkt så tar hela dan att skriva gissningar men prova dej fram, sänd PM annars om vad du tycker om så ka jag ge lite tips på vad jag tror kan fungera!
All Lycka // Waste