2008-08-26, 12:26
Medlem
toker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
så händer vad?

fattar du inte att du gör bort dig totalt? alla här inne driver med dig och det finns nog en anledning. alla har kontakter och du är inget speciellt så. fan chilla och tänk på att du outar folk i din närhet´.

skillnaden är att andra har kontakter... jag är väl ett par steg närmare kontakten kan man väl säga.. tolka de hur du vill

så, jo jag är ngt speciellt när de gäller benso

när tillome andra svenska hushkranar pratar med mig så kanske du förstår att ja e ngt speciellt?
Senast redigerad av toker1 2008-08-26 kl. 12:30.
Citera
2008-08-26, 12:42
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toker1
skillnaden är att andra har kontakter... jag är väl ett par steg närmare kontakten kan man väl säga.. tolka de hur du vill

så, jo jag är ngt speciellt när de gäller benso

när tillome Hasse pratar med mig så kanske du förstår att ja e ngt speciellt?

Whatever man! jag hämtade E´n för 3 kr st förut och har också kontakter . fast i Polen då. Och där hämtade vi i labb...det jag försöker säga är att det finns lixom miljoner ton knark i sverige varje år och allt måste hämtas eller produceras någonstans. och därmed är mååååånga personer inblandade och har därmed "kontakter" som kan fixa det ena och det andra.

jag menar att du inte är ensam om att ha bra kontakter. inte ens benzo. det fnns säker folk här på forumet som själva åker och hämtar 100.000 tabletter och får dom för x antal ören st.

har du tagit illa upp så lägg ner det. folk skojade bara med dig och du tar till hot direkt? .. det blir sån låg nivå på det. ska vi fortsätta snacka Iktorivil eller vill du prova att fixa min adress genom mitt ip? (som om det var så lätt skulle just inte alla på flashback åka dit och få husisar varje dag)
peace!

var tvungen att lägga in ett av de klockrenaste jag sett på ett tag nu:

"Polisen gömmer
sig bakom sin kåranda när dom backar varandra, ljuger i rätten och skyller på dom andra
men gör jag samma sak är det mened min vän, sen får jag kanska böter eller fängelse
sen, är det det som är likhet inför lagen?"
Senast redigerad av glockengold 2008-08-26 kl. 12:53.
Citera
2008-08-26, 12:58
Medlem
glockengolds avatar
sorry för dubbelpost, men vem är denna Hasse som plötsligt blev så hemlig att du editerade bort honom från ditt inlägg? glömde fråga i mitt förra inlägg.
Citera
2008-08-26, 13:37
Medlem
toker1s avatar
hasse är en svensk hushkran

Sorry för att ja tar till hot men har benso AT å hatr när folk gör narr av mig helt enkelt..

bra låt för övrigt;

vet va som händer om man protesterar, dom arresterar och trakkaserar, ja e en av dom dom inte respekterar.. de finns en grupp i vårt land som kan skjutaeller slå dig min vän, utan att dom tar straffen sen.. JO vi kallar dom polisen...
dags å ändra situationen..

allt för många gånger ja sett som slåååå...

Ras Cricket - Polisen Slår

Kan ge dig en hel radda bra reggae artister om du vill, PMa isf.

Yah Bless
Citera
2008-08-26, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
vad fan måste man gå igenom för att få ut ikto av farbror doktorn egentligen?? måste man ha EP eller så ??

mvh
Konstant ångest sedan 14 års-åldern har funkat för mig.
Citera
2008-08-27, 15:28
Medlem
fells avatar
Joinar klubben, blir ikto premiär ikväll. Hur mycket kan jag ta ikväll (ca kl 19) , utan att få allt för stora problem att gå upp och jobba? (imorgon kl 6:15).
Har noll benzo tolerans, tog 3 st blåvallar för 2 veckor sedan (har aldrig tagit benzo mer än 2 dagar i rad). Antar att en 2mg räcker för att bli lite småskön eller ?

Var "boostar" bäst en halvliter grapejuice eller en starköl?
Citera
2008-08-27, 15:32
Medlem
Eldkvarns avatar
jag kan tugga mycket xanor, men tycker att en 2mg slår finfint... en bärs på det är nog perfekt. Du kan ju alltid klippa en till sen om frugan är ur huset.
Skickade du från NP? Vad gick kalaset på? Skicka PM om du har lust... ha det gött!
Citera
2008-08-27, 16:55
Medlem
toker1s avatar
ta två st 2mg Ikto första gången, dom smyger sig på så de e ingen direkt kick utan du märker att du e flöddrad efter en timma typ röker du dom...då kickar de direkt!

En är precis så att man märker det i början, man blir itne flöddrad på det.
Citera
2008-08-27, 18:39
Medlem
fells avatar
det börja skörjar känas rätt najs nu 3mg plus+ en hallv liter grejpfuktjus
och en s´tarkbira. Kul att var med i klubben

Rättning av stavfel
Citera
2008-08-27, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fell
det börja skörjar känas rätt najs nu 3mg plus+ en hallv liter grejpfuktjus
och en s´tarkbira. Kul att var med i klubben

Rättning av stavfel
Ser det
Citera
2008-08-27, 18:52
Medlem
b0gfettos avatar
Vad är priset för 0.5 och 2mg ikto nuförtiden?

Edit: "Hittade" en fin bild på det globala internet: http://tinypic.com/view.php?pic=rldsv9&s=4
Senast redigerad av b0gfetto 2008-08-27 kl. 18:54.
Citera
2008-08-27, 18:53
Medlem
glockengolds avatar
jag tar 25 för en 2mg are och 200 för 5st. köper dom givetvis mycket billigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in