Citat:
Ursprungligen postat av toker1
skillnaden är att andra har kontakter... jag är väl ett par steg närmare kontakten kan man väl säga.. tolka de hur du vill
så, jo jag är ngt speciellt när de gäller benso
när tillome Hasse pratar med mig så kanske du förstår att ja e ngt speciellt?
Whatever man! jag hämtade E´n för 3 kr st förut och har också kontakter

. fast i Polen då. Och där hämtade vi i labb...det jag försöker säga är att det finns lixom miljoner ton knark i sverige varje år och allt måste hämtas eller produceras någonstans. och därmed är mååååånga personer inblandade och har därmed "kontakter" som kan fixa det ena och det andra.
jag menar att du inte är ensam om att ha bra kontakter. inte ens benzo. det fnns säker folk här på forumet som själva åker och hämtar 100.000 tabletter och får dom för x antal ören st.
har du tagit illa upp så lägg ner det. folk skojade bara med dig och du tar till hot direkt?

.. det blir sån låg nivå på det. ska vi fortsätta snacka Iktorivil eller vill du prova att fixa min adress genom mitt ip? (som om det var så lätt skulle just inte alla på flashback åka dit och få husisar varje dag)
peace!
var tvungen att lägga in ett av de klockrenaste jag sett på ett tag nu:
"Polisen gömmer
sig bakom sin kåranda när dom backar varandra, ljuger i rätten och skyller på dom andra
men gör jag samma sak är det mened min vän, sen får jag kanska böter eller fängelse
sen, är det det som är likhet inför lagen?"