2015-04-22, 10:32
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Fint

Ont: Har Ikto någon form av bieffekt i form av tex rödrodnad hud? svullnade fingrar eller händer/tår tex som xanax kan ha?

Har en polare som tog Ikto och Meclo blandat med lite alkohol vilket gjorde att det spårade rätt hårt för personen. Mängder med blåmärken på armar och ben efter dålig balans.

Dock just händerna. Upplever han som att dom skulle vara lite vätskefyllda, samt så gör det lite små ont vid beröring ibland. Igår var händerna rödare än idag dock. Men det kvarstår. Ser nästan lite reumatism liknande ut. Dock inte lika grovt som många med reumatism har.

Svar uppskattas iaf. Mängden ikto och meclo som intogs är okänd. Kan dock räkna med att det var runt 4MG ikto och 6MG meclo.

Detta låter som en allergisk reaktion, detta är inte normalt, be hen att sluta ta dom för ihelvete!
Citera
2015-04-22, 12:03
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Fint

Ont: Har Ikto någon form av bieffekt i form av tex rödrodnad hud? svullnade fingrar eller händer/tår tex som xanax kan ha?

Har en polare som tog Ikto och Meclo blandat med lite alkohol vilket gjorde att det spårade rätt hårt för personen. Mängder med blåmärken på armar och ben efter dålig balans.

Dock just händerna. Upplever han som att dom skulle vara lite vätskefyllda, samt så gör det lite små ont vid beröring ibland. Igår var händerna rödare än idag dock. Men det kvarstår. Ser nästan lite reumatism liknande ut. Dock inte lika grovt som många med reumatism har.

Svar uppskattas iaf. Mängden ikto och meclo som intogs är okänd. Kan dock räkna med att det var runt 4MG ikto och 6MG meclo.

http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19741101000060

Där finns nog all info du kan behöva (iaf. om ikto'n)
Citera
2015-04-22, 17:33
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Detta låter som en allergisk reaktion, detta är inte normalt, be hen att sluta ta dom för ihelvete!

Har gjort det. Nu. Så får väl se fall det där släpper. Ser lite bättre ut idag iaf tydligen.
Citera
2015-04-22, 21:19
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe

Japp han låter bli bägge nu. Detta uppkom efter endast 1 intag iaf. Först på kvällen blev händerna knallröda, och svullna/stickningar mm i händerna. Dagen efter så var det mesta av den röda rådnaden borta. Det är dock forfarande lite svullet och lite stickningar, dock har det blivit bättre. Så får väl se hur fort det ger med sig.
Citera
2015-04-24, 15:51
Medlem
Sallinskiis avatar
Någon som har koll på hur pass lång tid de tar innan toleransen går NER på ikto?

För idag har jag slängt i mig 14mg ikto och 4mg alprazolam samt sänkte ner de med 2 st öl.. De enda jag kände var att jag blev lite avslappnad, men efter 2 timmar när alkoholen gått ur kroppen stod jag på noll igen utan något som helst rus/flöddrad :/

mvh.
Citera
2015-04-24, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Någon som har koll på hur pass lång tid de tar innan toleransen går NER på ikto?

För idag har jag slängt i mig 14mg ikto och 4mg alprazolam samt sänkte ner de med 2 st öl.. De enda jag kände var att jag blev lite avslappnad, men efter 2 timmar när alkoholen gått ur kroppen stod jag på noll igen utan något som helst rus/flöddrad :/

mvh.

Personligt såklart, Dock ungefär 1 månad för mig.
Citera
2015-04-24, 19:12
Medlem
Nagon som vet om Klonazepam har hogre tolerans-okning vid daglig medicinsk dos jamfort med Diazepam?
Jag undrar ocksa hur Klonazepam inverkar om man styrketranar..?
Citera
2015-04-24, 23:05
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii

mvh.

För mig blev jag flöddrad på 4MG första dagen. Dagen/dagarna efter blev jag inte ens flöddrig på 8MG, knappt effekt alls.. Så tolleransökningen verkar ju rätt hög för vissa personer iaf. Och jag är inte särskilt stor i kroppen heller om nu det skulle ha betydelse.
Senast redigerad av Mommejr 2015-04-24 kl. 23:07.
Citera
2015-04-27, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Personligt såklart, Dock ungefär 1 månad för mig.

Om man under en månad avstår från allt som gäller bensodiazepiner men dricker under helgerna,
eller på kvällen 1-2 öl, hur och i så fall vilken utsträckning skulle drickande påverka återhämtning och
benso tolerans?

Mvh.
Citera
2015-04-27, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av homelessigbg
Om man under en månad avstår från allt som gäller bensodiazepiner men dricker under helgerna,
eller på kvällen 1-2 öl, hur och i så fall vilken utsträckning skulle drickande påverka återhämtning och
benso tolerans?

Mvh.

Ingen erfarenhet av det. Dock så kommer alkoholen förstöra att få ner toleransen helt.
Citera
2015-04-29, 15:30
Medlem
wasabi84s avatar
Jag har iktorivil för ångest och tycker inte att den fungerar utan jag blir bara dimmig dagen efter vilket e ganska jobbigt när man ska köra bil samt jobba...

Jag har fuckat upp med ikto två ggr... första gången knaprade jag i mig en hel burk, ca 70st...minns inte ett dugg därefter. Famlj och vänner hade varit här men jag bara babblade/svamlade och ringde runt till folk.

Senast drack jag en flaska tequila och tömde min lilla burk (efter första incidenten började de ransonera mina tabletter), fanns väl närmre 15stycken i...kickad som fan och kommer inte ihåg ett piss, inga ambulansgubbar, att jag sov på psyk eller nånting..

Så visst går det att flippa ut på ikto...
Citera
2015-04-29, 21:07
Medlem
Tar Clonaril i blister om 2 mg per tablett har i Pattaya nu i brist pa Diazepam. Dessa kanns dock inte alls lika potenta som kryss 2:orna som saljs "pa gatan" i Sverige.
Fler som tagit bade kryss 2:orna och Clonaril och ar av samma uppfattning..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in