jag håller med, tycker att benzo är en mycket svår drog att använda utan att missbruka det.
det krävs erfarenhet och visdom för att kunna använda benzo på rätt sätt.
alla vi som idag använder det på rätt sätt har garanterat gått igenom helt galna perioder där man äter det som godis i flera veckor. Visst är det najs just när man är inuti dimman.. men när skiten tar slut är det väldigt olustigt allting... minst sagt..
har aldrig haft riktig AT trots jag varit uppe i enorma doser på både flunizar och xanor... vet ej varför jag sluppit undan ATn.. jag har däremot fått långvarit abstinenssyndrom ... som säkert inte är lika illa som det akuta ATn.. men det är ack så jobbigt kan jag berätta..
man får panikångest, ångest, depression och massa annat som varar väldigt väldigt länge. när jag slutade med benzon sist för ca 1 år sedan så höll det i heela tiden efteråt, och är fortfarande kvar! Jag har därför varit tvungen att dricka alkohol dagligen för att klara av det..... nu är jag dock jääävligt trött på sprit och har gått över till benzo igen.
denna gången skall jag dock inte missbruka det, utan verkligen bara ta 2 st clonazepam om dagen.
Tror det kommer bli bra. Vad tror ni?
OT:
jag går med i klubben

älskar iktorivil. Hjälper mot min tinnitus och min underliggande psykiska åkomma (lider av bla HPPD)