Inget dåligt lager du sitter på. Mitt är inte mycket sämre....då ett litet personligt lager är bra att tillgå vid stor efterfrågan. Klonazepam 2mg, Flunitrazepam 1mg, Xanor 2mg samt Tramadol är bra hårdvaluta.
Dags att sluta med dessa nu. Använt en hel del benso på sistone. Började med stess för vad jag tror är 1½ år sedan, gick sedan över till ikto i.. Mars? Februari? Något sådant tror jag. Har legat på samma dos hela tiden, 2mg ungefär.
Tog de endast 2-4 gånger om dagen i början, men senaste 2-3 månaderna har det varit i princip varje dag, detta kombinerat med 2-4mg xanor om dagen (slutade med X för 2 veckor sedan), flubromazolam för sömn senaste 1½ månaderna tror jag (1-2mg, bara använt 2 gånger senaste 2 veckorna) och innan flubromazolam alkohol dagligen i olika mängder (2-4 10,2 för att somna blandat med ikto/xanor samt flera rediga fyllor i veckan, förhöjda levervärden).
Hur tycker ni jag bör trappa ned dessa? Ersätta med diazepam för enklare nedtrappning eller 0,25mg åt gången? Och i så fall, hur länge bör jag vänta mellan varje "trapp"? Jag vill bli ren så fort som möjligt, jag behöver inte fungera i vardagen just nu, men är väldigt rädd för t.ex krampanfall.
Jag äter också 600mg lyrica om dagen, vilket gör det lite enklare, samt en massa olika vitaminer (B50-komplex b vitamin, mittval (sp?) multivitamin x2, magnesiumkelat 300-600mg, d-vitamin,omega3 1k-x3, 5-htp 100-200mg och ibland l-tyrosin 1g). Drack för första gången i förrgår på 3-4 veckor också, så xanoren, flubron och alkoholen är redan avklarade. Bör jag avstå från alkohol helt och hållet under tiden? Har också baklofen (GABAa ist för bensons/alkens GABAb) ifall detta kan hjälpa, samt en hel del zopiklon i ångestdämpande syfte men dessa bör jag kanske avstå pga korstolerans?
Blev längre än vad jag trodde och kanske skulle passa bättre i drogrehab men jag gör ett inlägg här och överlämnar det till mod.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-10-26 kl. 04:08.
Är det lugnt om jag tar 8mg ikto och dricker 3.5ml ghb utan någon större fara? vill helst kunna andas som vanligt :P Vet att det inte är några större mängder men jag har snål tolerans mot benso och noll tolerans mot ghb.
Är det lugnt om jag tar 8mg ikto och dricker 3.5ml ghb utan någon större fara? vill helst kunna andas som vanligt :P Vet att det inte är några större mängder men jag har snål tolerans mot benso och noll tolerans mot ghb.