2015-04-18, 11:45
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J1948M
Kan man utveckla beroende om man tar 1mg i 10 dagar? eller en vecka?

Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Nej det tar 2-3 veckor ca

Tänkte väll! Hade låtit sjukans fort annars! Fast fan det där lät ju visserligen fort det med. Om det vart 2mg istället då ? Generellt. Trodde faktiskt det tog längre tid. Drar man ut på det om man varvar med lite allt möjligt annat, och vissa dagar inte ens ikto ingår? Haha nej säkert inte då mängden föressten blir större i slutändan kanske när jag tänker lite smart..
Citera
2015-04-19, 17:53
Medlem
Mommejrs avatar
Tolleransen skjuter rätt kraftig på denna va? för ett par dagar sen när det intogs endast 2MG utan tollerans blev jag ganska flöddrad. Nu senaste igår intog jag 3MG och enda effekten jag fick ut var att jag sov gött. Ingen likhet alls med första dagen man slängde i sig det. Eller har det med den långa halveringstiden att göra?

Hade dålig balans, talsvårigheter. somnade och var svår och väcka etc då första dagen. Minnesförlust på det också vilket är vanligt.

Men inget av detta upplevde jag nu sist. Kände mig bara lite smått muskelrelaxad sen lite sömnig.
Senast redigerad av Mommejr 2015-04-19 kl. 17:55.
Citera
2015-04-19, 17:57
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Tolleransen skjuter rätt kraftig på denna va? för ett par dagar sen när det intogs endast 2MG utan tollerans blev jag ganska flöddrad. Nu senaste igår intog jag 3MG och enda effekten jag fick ut var att jag sov gött. Ingen likhet alls med första dagen man slängde i sig det. Eller har det med den långa halveringstiden att göra?

Hade dålig balans, talsvårigheter. somnade och var svår och väcka etc då första dagen. Minnesförlust på det också vilket är vanligt.

Men inget av detta upplevde jag nu sist. Kände mig bara lite smått muskelrelaxad sen lite sömnig.

För en del har ikto toleransökning, för en del ökar den aldrig. Du verkar ha otur
Citera
2015-04-19, 18:32
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
För en del har ikto toleransökning, för en del ökar den aldrig. Du verkar ha otur

Ser så ut. Det enda preparatet som kan liknas vid benzo som jag tagit tidigare är z-analoger som imovane. Men det gav mig absolut 0. Ikton fungade väl första dagen, men nu verkar dom inte bita riktigt. Är det värt att kasta i sig 4MG i stället då? lr bör man vänta? verkar ju konstigt att sån kraftig tollerans ska byggas upp på endast 2 tillfällen. Varav första gången tog man bara 2 mg-2.5mg något sånt. det gjorde mig flöddrig som fan . Men nu sist på 3 MG var effekten precis som att jag hade slängt i mig 1MG bara, lr någon annan sömntablett. lite avkopplad/sov rätt bra.
Kan dock tillägga att jag verkar vara en sån person som tål det mesta rätt väl. Upplever ofta att jag är bland dom i mitt umgänge som tål mest. Även fast jag är bland dom minsta kroppsmässigt.

Annars har jag bara kraftig tollerans för cannabis efter årtal av dagligt rökande. Samt använder en del psykadeliska droger 2-3 gånger i månaden.
Senast redigerad av Mommejr 2015-04-19 kl. 18:39.
Citera
2015-04-19, 21:25
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Ser så ut. Det enda preparatet som kan liknas vid benzo som jag tagit tidigare är z-analoger som imovane. Men det gav mig absolut 0. Ikton fungade väl första dagen, men nu verkar dom inte bita riktigt. Är det värt att kasta i sig 4MG i stället då? lr bör man vänta? verkar ju konstigt att sån kraftig tollerans ska byggas upp på endast 2 tillfällen. Varav första gången tog man bara 2 mg-2.5mg något sånt. det gjorde mig flöddrig som fan . Men nu sist på 3 MG var effekten precis som att jag hade slängt i mig 1MG bara, lr någon annan sömntablett. lite avkopplad/sov rätt bra.
Kan dock tillägga att jag verkar vara en sån person som tål det mesta rätt väl. Upplever ofta att jag är bland dom i mitt umgänge som tål mest. Även fast jag är bland dom minsta kroppsmässigt.

Annars har jag bara kraftig tollerans för cannabis efter årtal av dagligt rökande. Samt använder en del psykadeliska droger 2-3 gånger i månaden.

Jag är likadan som dig dig med ikto, 2mg på 0 tollerans kan få mig bra svängd, sen nästa dag kan jag ta 6-8mg och det känns som jag har tagit 1,5mg haha, vissa som oss verkar ha otur, men skit i ikton ett tag och varva med något annat preparat i några dagar sen kör en 2mg igen så blir de nog bra

Mvh.
Citera
2015-04-19, 22:30
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Jag är likadan som dig dig med ikto, 2mg på 0 tollerans kan få mig bra svängd, sen nästa dag kan jag ta 6-8mg och det känns som jag har tagit 1,5mg haha, vissa som oss verkar ha otur, men skit i ikton ett tag och varva med något annat preparat i några dagar sen kör en 2mg igen så blir de nog bra

Mvh.

Yes har Mal, Alylescaline/Hash, så jag klarar ju mig rätt bra haha. var ju tänkt att jag skulle sälja bort alla mina ikto vilket jag nästan gjort. men ville ha ett par att flöddra på med det gick ju inget vidare på dag 2 haha!

Måste dock medge att ikton fungerade väldigt väl första intaget iaf. Väldigt potenta då första dagen. Somnade hemma hos en polare, svamlade massa, var förbi min far och frågade han om han visste folk som ville köpa piller. Vilket jag hade glömt bort totalt och fick reda på dagen efter haha!

Dom kunde knappt väcka mig tom, men till slut när jag vaknade så hade jag en joint rakt framför mig i ansiktet som dom passade åt mig haha!
Senast redigerad av Mommejr 2015-04-19 kl. 22:34.
Citera
2015-04-21, 09:26
Medlem
har slut på xanor men har ikto - går det att klara sig på det i 2 veckor?
Senast redigerad av hiko 2015-04-21 kl. 09:29.
Citera
2015-04-21, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hiko
har slut på xanor men har ikto - går det att klara sig på det i 2 veckor?
Givetvis bra men du behöver öka dosen jämfört med Xanor. Ta 1-2 gånger så mycket jämfört med Xanor.
Citera
2015-04-21, 10:39
Medlem
Var det en stor mängd av ikto/alkohol du blandade då? Aldrig haft några sådanna tendenser förr?
Fy fan...låter inte alls roligt. Riktigt skrämmande faktiskt!![/quote]

Jo visst var det en relativ stor mängd av dom båda, nog har man skevat ur och snott massa grejer och gjort lite andra små dumma saker och hamnat i bråk på benso men den måste varit den värsta haha, men man ska helt enkelt använda det med respekt om man blandar med alkohol, men annars lätt bästa benson enligt mig
Citera
2015-04-21, 18:10
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acos1337
Var det en stor mängd av ikto/alkohol du blandade då? Aldrig haft några sådanna tendenser förr?
Fy fan...låter inte alls roligt. Riktigt skrämmande faktiskt!!

Jo visst var det en relativ stor mängd av dom båda, nog har man skevat ur och snott massa grejer och gjort lite andra små dumma saker och hamnat i bråk på benso men den måste varit den värsta haha, men man ska helt enkelt använda det med respekt om man blandar med alkohol, men annars lätt bästa benson enligt mig[/quote]

Aaa okej. Men ändå ihop men benso då..

Jo det är en jävligt najs benso. Just att man blir som uppiggad på den tycker jag! Tar den typ dagligen! Men oftast som mest 4mg. Fast blandar det ihop med diverse annat fint med.
Fast jag blir aldrig väck direkt... bara ngn gång om jag tagit allt för mkt.
Citera
2015-04-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii

Mvh.

Kört på ikto några dagar. Brukar ha hög tolerans på xanor. Tog en 2mg xanor idag och däckade i soffan. Brukar normalt kunna ta 4mg.

Gillar ikto men man lär gå upp i så höga doser för oss med ångest som måste blockeras i princip helt; annars blir självmord ett seriöst alternativ.

Har man halvdan ångest funkar väl ikto antar jag.
Citera
2015-04-21, 23:18
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
En gick nyss iväg för 1000

Fint

Ont: Har Ikto någon form av bieffekt i form av tex rödrodnad hud? svullnade fingrar eller händer/tår tex som xanax kan ha?

Har en polare som tog Ikto och Meclo blandat med lite alkohol vilket gjorde att det spårade rätt hårt för personen. Mängder med blåmärken på armar och ben efter dålig balans.

Dock just händerna. Upplever han som att dom skulle vara lite vätskefyllda, samt så gör det lite små ont vid beröring ibland. Igår var händerna rödare än idag dock. Men det kvarstår. Ser nästan lite reumatism liknande ut. Dock inte lika grovt som många med reumatism har.

Svar uppskattas iaf. Mängden ikto och meclo som intogs är okänd. Kan dock räkna med att det var runt 4MG ikto och 6MG meclo.
Senast redigerad av Mommejr 2015-04-21 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in