2016-07-10, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yogurtman
Tagit 7mg och allt är soft och livet känns underbart

Låter underbart mums!

Se bara till att ta så sällan som möjligt, helst 1-2 gånger i veckan.
Citera
2016-07-12, 13:55
Medlem
KringExs avatar
Snälla kan någon svara på min fråga som jag ställt här flera gånger men aldrig får svar
Ni som lägger Ikton under tungan, upplever ni att den slår på snabbare då? Jag vette fan om jag märker någon större skillnad. Marginellt i såna fall
Citera
2016-07-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Snälla kan någon svara på min fråga som jag ställt här flera gånger men aldrig får svar
Ni som lägger Ikton under tungan, upplever ni att den slår på snabbare då? Jag vette fan om jag märker någon större skillnad. Marginellt i såna fall

Som du själv säger, väldigt marginell skillnad, det upplever även jag. Kan vara placebo.
Citera
2016-07-13, 00:32
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Jag har dem i munnen smakar ju gott så varför inte. Jag tror det beror på när man tar dem är du full i magen med mat så tror jag att det är bättre att suga på dem som godis. Inte full i magen så är det eller nyligen ätit så är det skit samma.
Ibland tuggar jag bara sönder dem så att allt blir en sörja det borde kanske vara det snabbaste vad vet jag. Goda är dem i alla fall.
Citera
2016-07-14, 14:47
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:

Jag gör det mest för att jag älskar smaken och det är ett bra sett att testa om det är klonazepam man köpt.

Effekten bryr jag mig inte nämnvärt så länge den kommer inom 30-40min.
Citera
2016-07-16, 11:19
Medlem
KringExs avatar
Ensam hemma och har tråkikgt, så tänkte att jag kanske skulle experimentera med mina Iktorivil.
Ger det något skönt påslag att ta dom rektalt?
Ger det något att röka dom? Komplicerat?
Citera
2016-07-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ensam hemma och har tråkikgt, så tänkte att jag kanske skulle experimentera med mina Iktorivil.
Ger det något skönt påslag att ta dom rektalt?
Ger det något att röka dom? Komplicerat?

Jag undrar också det där med att köra rektalt.

Diazepam i vätskeform som man kör in rektalt ger en starkare effekt än tabletterna. Läste någonstans att effekten är dubbelt så stark.

Men fråga är om effekten blir starkare om man använder de goa ikton som stolpiller?
Citera
2016-07-17, 20:06
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag undrar också det där med att köra rektalt.

Diazepam i vätskeform som man kör in rektalt ger en starkare effekt än tabletterna. Läste någonstans att effekten är dubbelt så stark.

Men fråga är om effekten blir starkare om man använder de goa ikton som stolpiller?

Vettefan, det blev inga experiment idag iaf. Just svalt 6 mg och dricker någon folköl
Älskar verkligen Klonazepam!
Citera
2016-07-17, 22:43
Medlem
Flaskpostenss avatar
Det är en medicin. Ingen leksak man kör upp i röven. Men testa och se, är ytterst tveksam att det skulle göra någon skillnad förutom skammen att trycka upp piller i skitan. Vill gärna höra rapport från någon som testat.
Citera
2016-07-18, 00:53
Medlem
Citat:

Typ som slemhinnor under tungan o i munnen, precis som i näsan, så ja dom tas upp snabbare där. olika benzo säger läkarna man ska ta sublinugalt
Citera
2016-07-18, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Det är en medicin. Ingen leksak man kör upp i röven. Men testa och se, är ytterst tveksam att det skulle göra någon skillnad förutom skammen att trycka upp piller i skitan. Vill gärna höra rapport från någon som testat.

Jag har både läst, och fått det betättat av en läkare. Att 5 mg Diazapem rektallösning är som att ta 10 mg Diazepam i tabelttform oralt. Men frågan är ju om man använder 10 mg Diazepam som är avsedda att inta oralt, om man då skulle köra upp dem i 2a , skulle då effekten bli som 15-20 mg?
Jag tror inte det, utan det handlar nog bara om den där rektallösningen som man får en starkare effekt av. Men kan ha helt fel här.

Men det var som sagt rektallösning och Diazepam.

Inte Klonazepam som det handlar om i detta fallet

Hehhe Fyfan om Klonazepam hade förstärkts så mycket genom att använda dem som stolpiller Fan då hade inte folk gjort annat än att stoppa in Klona i röva
Citera
2016-07-18, 04:41
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasKn
Typ som slemhinnor under tungan o i munnen, precis som i näsan, så ja dom tas upp snabbare där. olika benzo säger läkarna man ska ta sublinugalt

Vilka bensodiazeoiner ska tas under tungan då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in