2008-12-16, 03:35
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramadol-retard
tjo nån som kan svara på vad priset ligger på iktrovil 2mgare styck ?

tacksam för svar. Mvh !

Här har du en prisfrågetråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=749718
Citera
2008-12-18, 18:07
Medlem
Eldkvarns avatar
inte ens 12mg ikto lugnar mig... det är allt jag fått i mig förutom lite farinsocker och kaffe måste ge mig på boozen snart
Citera
2008-12-19, 00:00
Medlem
Astronomics avatar
Sign me up!
Citera
2008-12-19, 00:41
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
För mig är iktoviril en rätt så mjuk benso som fungerar bäst som muskelrelaxerande, däremot slår den inte lika bra mot ångest eller för att flumma på.
Mycket händig att landa på kombinerat med förslagsvis diazepam (som fungerar effektivast mot min ångest) efter ett uppåt-race.
Citera
2008-12-20, 03:11
Medlem
Jag gillar verkligen muskelavslappningen, det på minner mest om cb, och det verkar vara ett bra substitut.

Fast som sagts tidigare behöver man fler, slog i mig 2st 2mg innan jag körde in till stan för o hämta en polare, blev lagom bäng, igår hade det räckt med 1.
Citera
2008-12-20, 13:45
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Jag gillar verkligen muskelavslappningen, det på minner mest om cb, och det verkar vara ett bra substitut.

Fast som sagts tidigare behöver man fler, slog i mig 2st 2mg innan jag körde in till stan för o hämta en polare, blev lagom bäng, igår hade det räckt med 1.

Jag behöver minst 10-15 mg för att bli go.... men å andra sidan blir man ju riktigt skön när man väl blir det. Muskelavslappningen är ju oslagbar, men jag tycker inte att det stannar upp virrvarret i skallen, på samma sätt som xanor...blandningen är ju oslagbar.
Citera
2008-12-20, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Jag behöver minst 10-15 mg för att bli go.... men å andra sidan blir man ju riktigt skön när man väl blir det. Muskelavslappningen är ju oslagbar, men jag tycker inte att det stannar upp virrvarret i skallen, på samma sätt som xanor...blandningen är ju oslagbar.

Jag tror jag kanske slösade på mina 2 ikto lite grann igår? Tog som sagt 2st mellan 00-01 på natten, la mig vid 03-04, vaknade nu vid 15 bakisflöddrad..

Om jag ist hade tagit 2st 2mg kl 17-18, hade jag då verkligen njutit av dem fullt ut, dvs att dem slår mer efter längre tid?

Första gången på tog jag 1mg under tungan, 1h började jag känna mig skön och avslappnad i benen, men sen försvann avslappningskänslan lite grann och när jag tog ett par bloss av en h-joint så ersätte cb ruset ikto ruset direkt.

Trodde det skulle ta 1-2h innan det kändes något.
Citera
2008-12-20, 16:07
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Jag tror jag kanske slösade på mina 2 ikto lite grann igår? Tog som sagt 2st mellan 00-01 på natten, la mig vid 03-04, vaknade nu vid 15 bakisflöddrad..

Om jag ist hade tagit 2st 2mg kl 17-18, hade jag då verkligen njutit av dem fullt ut, dvs att dem slår mer efter längre tid?

Första gången på tog jag 1mg under tungan, 1h började jag känna mig skön och avslappnad i benen, men sen försvann avslappningskänslan lite grann och när jag tog ett par bloss av en h-joint så ersätte cb ruset ikto ruset direkt.

Trodde det skulle ta 1-2h innan det kändes något.

som jag skrev i en annan tråd, sluta med negerdrogerna och knarka på riktigt.
Citera
2008-12-21, 02:44
Medlem
Skriver upp mig på listan. Tog 4 mg för ett tag sen, har dock inte kickat än, kan det bero på att jag tagit ritalin ikväll, kan det gå långsammare o kicka in då, behöver jag ta mer än 4 mg?
Citera
2008-12-21, 04:27
Medlem
Hur mkt iktro kan man ta utan att bli en efterflöddrad dagen efter?
Citera
2008-12-21, 07:31
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritalin55
Hur mkt iktro kan man ta utan att bli en efterflöddrad dagen efter?
har aldrig blivit det
Citera
2008-12-21, 07:58
Bannlyst
Iktorivil hjälp

tjena ,har käkat benso i ca8 år nu. Konstigt nog bara fått i mig någon iktorivil 2mg på att bara slänga i mig vad som helst.o då kommer man ju inte ihåg ekffekt av just det ämnet eller ruset

1. Flunitrazepam
2.Zolpidem vet ej riktig benso ,men lik nog
3 Midazolam /dormicum)iv
3.Temazepam/ xanor
4.Diazepam

frågan till er erfarna inom denna substans ,vad kan jag jämföra med ,vad liknar den .
Har ett jävla gäng som jag inte riktigt använder så hur att bli flöddrad goast ,det e det jag e ute efter.
Ingen hypnotisk effekt vad jag förstått ,men i styrka samma som diazepam eller starkakre rus ,har hög tolerans så hur många Ikto 2mg bör jag börja med att hysta.
Xanor ligger jag på 8mg morgon nu så ganska hög. Bör jag köta 8 st 2mg hät med tycks??
och går de att blasnda bra med kodein?
alla vettiga förslag välkommna. Tack

Pacman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in