2008-12-23, 22:47
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Vad kostar ungefär 500st-1000st iktorivil 2mg roche?
Citera
2008-12-24, 05:33
Medlem
evions avatar
Felpost, beklagar
Citera
2008-12-24, 13:14
Medlem
tydligenarjaghas avatar
2st Iktorivil 2mg roche lugnar ner mig till julafton och träffa släkten .
Citera
2008-12-24, 14:01
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha

Gör du helt rätt i! Fan så goda dom är, tänk er en alladinask med ikto i julklapp...
Citera
2008-12-27, 00:03
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha

Aaa, X-2: orna iktorivil är riktigt fina synd bara att dom är så dyra men väldigt potenta och sköna som fasiken. Nog den benzon jag fått skönast eufori av
Citera
2008-12-27, 00:06
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Gör du helt rätt i! Fan så goda dom är, tänk er en alladinask med ikto i julklapp...

Haha Önska sig ett 100 pack X-2: or iktorivil i julklapp kanske man ska göra nästa år
Citera
2008-12-28, 11:42
Medlem
Jag har valt läger, det blev inte Ikto, det blev Xanor

Efter att ha testat mellan Ikto o Xanor har jag insett att xanor är min grejj pga att man behöver mer och mer av ikto för att känna samma rus.
Och det gick snabbare än jag trodde.

För ca 7 dar sedan kastar jag i mig 2st av NPs ikto, ut i 08a natten för att hämta en polare från nattklubb in på något hak o käkar fyllekäk med han.
Kände mig skön o avslappnad påminde om cb rus.

Sen för 2 dagar sedan så tar jag 2st av NPs Ikto igen direkt när jag vaknar på tom mage, äter sedan frukost kanske 60min senare, och ingen effekt infinner sig, sen ut i skogen o rasta hundar känner fortfarande inget, vi går in efter 30min pga vi glömt ngt slänger i mig en 3e för att nu fan måste det ju hjälpa.

Är ute ca 1-2h till och går i skogen men känner tamefan ingenting resten av dagen.

Senare på kvällen kastar jag i mig en av NPs 2mg Xanax, blir skön och sömnig direkt helt perfekt Kände hur jag efter kanske 1.5h blev lite "piggare" drog ett par glögg o kom tillbaka till myset
Innan däckade jag på 1st 2mg xanax så nu börjar jag kunna hantera dem

Har nu kanske 5st Ikto o 2 xanor kvar, funderar på att ta alla Ikto eller måste jag kanske vänta 1-2 veckor till innan jag kan ta 2 och må som sist eller hur fort ökar resistansen?
Citera
2008-12-28, 12:09
Medlem
LeifLoketx40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Efter att ha testat mellan Ikto o Xanor har jag insett att xanor är min grejj pga att man behöver mer och mer av ikto för att känna samma rus.

För ca 7 dar sedan kastar jag i mig 2st av NPs ikto, ut i 08a natten för att hämta en polare från nattklubb in på något hak o käkar fyllekäk med han.

Sen för 2 dagar sedan så tar jag 2st av NPs Ikto igen direkt när jag vaknar på tom mage, äter sedan frukost kanske 60min senare, och ingen effekt infinner sig, sen ut i skogen o rasta hundar känner fortfarande inget, vi går in efter 30min pga vi glömt ngt slänger i mig en 3e för att nu fan måste det ju hjälpa.

Är ute ca 1-2h till och går i skogen men känner tamefan ingenting resten av dagen.

Senare på kvällen kastar jag i mig en av NPs 2mg Xanax, blir skön och sömnig direkt helt perfekt Kände hur jag efter kanske 1.5h blev lite "piggare" drog ett par glögg o kom tillbaka till myset

Har nu kanske 5st Ikto o 2 xanor kvar, funderar på att ta alla Ikto eller måste jag kanske vänta 1-2 veckor till innan jag kan ta 2 och må som sist eller hur fort ökar resistansen?

Käka dom nu såklart
Citera
2008-12-28, 14:36
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting

Jag äter Xanor depå 2*2mg*2 morgon och kväll dvs 8 mg per dag men sådar 6till 8 månader byter jag till ikto och får då 2mg *4 och då funkar det bäst för mig
Citera
2008-12-28, 16:37
Medlem
nakedjunkies avatar
Tog 1mg iktoviril igår för att kunna somna efter en utekväll, och idag vaknar man upp sådär gött efterbenzad och mjuk utan minsta tecken på bakfylleångest. Bra skit helt enkelt!
Citera
2008-12-28, 17:05
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Ja eller hur! De är som godis. Mint...mums.
En av mina favoritpiller. Att jag missat denna fanclub? nu är jag med iaf.
Citera
2008-12-28, 17:08
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakedjunkie
Tog 1mg iktoviril igår för att kunna somna efter en utekväll, och idag vaknar man upp sådär gött efterbenzad och mjuk utan minsta tecken på bakfylleångest. Bra skit helt enkelt!

1mg? Efterbensad? FY FAAAAAN vad jag önskar att jag hade den toleransen...
Lyllo dig kompis... själv behöver jag 8mg om jag vill flöddra, men helst det dubbla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in