Efter att ha testat mellan Ikto o Xanor har jag insett att xanor är min grejj pga att man behöver mer och mer av ikto för att känna samma rus.
Och det gick snabbare än jag trodde.
För ca 7 dar sedan kastar jag i mig 2st av NPs ikto, ut i 08a natten för att hämta en polare från nattklubb in på något hak o käkar fyllekäk med han.
Kände mig skön o avslappnad påminde om cb rus.
Sen för 2 dagar sedan så tar jag 2st av NPs Ikto igen direkt när jag vaknar på tom mage, äter sedan frukost kanske 60min senare, och ingen effekt infinner sig, sen ut i skogen o rasta hundar känner fortfarande inget, vi går in efter 30min pga vi glömt ngt slänger i mig en 3e för att nu fan måste det ju hjälpa.
Är ute ca 1-2h till och går i skogen men känner tamefan ingenting resten av dagen.
Senare på kvällen kastar jag i mig en av NPs 2mg Xanax, blir skön och sömnig direkt helt perfekt

Kände hur jag efter kanske 1.5h blev lite "piggare" drog ett par glögg o kom tillbaka till myset

Innan däckade jag på 1st 2mg xanax så nu börjar jag kunna hantera dem
Har nu kanske 5st Ikto o 2 xanor kvar, funderar på att ta alla Ikto eller måste jag kanske vänta 1-2 veckor till innan jag kan ta 2 och må som sist eller hur fort ökar resistansen?