Ska man använda för sömn problem så rekomenderar jag att i början ta 1 mg ca:2-3 timmar innan läggdags. istället för att ta det på dagen. Men skall man även ångest dela den på 4 och ta en bit när man känner att ångesten kommer.
FP's "roche" var ju inge bra alls tog 6 st plus 2st 0,5mgxanor depot och 15mg stess, och och kände inte ett skit mer än jag gör på det andra minus FP's ikto, nån annan som upplever dom som dåliga??
FP's 2mg Ikto känndes som 0.5mg Svenska iktorivil
Blev själv besviken
Fan vad irriterande. De första tabsen Ativan jag tog var hur grymma som helst (från FP), sedan kändes det som sockerpiller (utan någon speciell tolerans). Orkar inte att FP aldrig tar in riktiga varor. Jävla paki-skit hela tiden.
FP's 2mg Ikto känndes som 0.5mg Svenska iktorivil
Blev själv besviken
Synd, deras blistrade rivotril som alltid funnits tidigare dom haft klonazepam har ju varit lika bra som svenska iktorivil.. har inte hört med någon annan som beställt klonazepam från FP ännu men hade tänkt göra en egen order men jag avvaktar nog tills vidare.
Kan ngn snälla försöka förklara rus/potensskillnaden mellan 30mg valium, och 2mg ikovril? (rivotril roche)
Stor skillnad på styrka? Kan man kontrollera sig på iktovril? Mer euforikänsla av ikto?
Har beskrivit i Diazepam-tråden (HÄR).
Diazepam och Klonazepam är likvärdiga gällande rus (imo), men Klonazepam är bättre gällande allt gentemot Diazepam. Min åsikt.
Synd, deras blistrade rivotril som alltid funnits tidigare dom haft klonazepam har ju varit lika bra som svenska iktorivil.. har inte hört med någon annan som beställt klonazepam från FP ännu men hade tänkt göra en egen order men jag avvaktar nog tills vidare.
Har dessutom för mig att någon grönade FPs lösa Ikto i FP-tråden.
Ni andra med ikto från FP vad fan är dom dåliga? Det är ju präglade 2mg roche kan man inte ens lita på det längre
Märket är Roche ja, men de iktona FP säljer tillverkas i Pakistan (som typ alla deras varor). De tillverkas under helt andra rutiner och distributeras på ett helt annat sätt än europeiska. Skillnaden mellan Paki-Roche och Roche-Roche är ofta som skillnaden mellan natt och dag.
I en gammal läkemedelsbok jag har står det att smaken på ikto har inslag av persika Någon som upptäckt den smaken än? Jag har då inte känt av det alls..
I en gammal läkemedelsbok jag har står det att smaken på ikto har inslag av persika Någon som upptäckt den smaken än? Jag har då inte känt av det alls..
Långsökt men kan väl fantisera dit den. ^^
Jag vet dock att de bästa ikto jag smakat, som var i blister tillverkade i något sagoland (för jag kommer inte ihåg vart, inte pakistan dock) var mjukare och sötare (kanske för dem var mjukare) Kanske smakade dem kolabär.