Tyvärr tar det väldigt länge för GABA-systemet att återhämta sig. Spontant tycker jag aldrig du ska behöva gå över 8mg, det blir för dyrt

Men du säger inget om hur länge du käkat ikto nu, eller menar du att du käkat o,5 1a, 2mg 2a o nu 8mg dag 3. Isåfall konstigt att du inte får nåt rus, men ikto kan absolut behöva en boost, sub fungerar suveränt. Aldrig provat med tradolan men det borde rimligtvis ge en extra skjuts. Ja inte mycket jag kommer fram med i detta inlägg....
Men stanna vid 8mg, annars blir det mest troligt att du eldar för kråkorna och det är inte bra
Citat:
Ursprungligen postat av serenityy
Har inte ätit Xanor på 1 månad ungefär så min tolerans är inte speciellt hög på benso just nu. Nu har jag käkat 0.5or iktorivil svenska och har käkat doser på 2mg första dagen sen idag har jag käkat 500mg Tradolan och 8mg Iktorivil, men tyvärr får jag inget rus. Givetvis blir jag seg, trött och lite bensad men som ni ser så är jag inte flöddrad och kan skriva perfekt. Jag vet att Ikto är inte som Xanor utan mer muskelavslappnande och ångestdämpande osv. medans Xanor i princip bara går på psyket.
Men jag undrar bara ungefär vad ni andra käkar för doser om ni bara käkar en viss mängd Iktorivil eller om ni boostar med en opiat/opiod.
Kan ju vara så att Iktorivil inte är min benso givetvis men har fått rus förut, men som många andra blir man lite rädd när man lagt massa pengar på piller ohc de inte funkar även fast de är apotekpiller :P