Citat:
Ursprungligen postat av AngelDussst
Hur är det med beroende ikto aka xanor? Nån som vet?

ikto jämtemot xnaor menaru antar jag..... det berorsvälpå Men antagligen även om ja inte är nån jävla läkare så skulle jag säga ikto (om vi antar båda substanserna funkar för personen emot ångest) är bättre.......har längre halöveringstid så man slipper ta lika många....
liksom bra vid långvarig etc whatever ångest
xanor kanske är mindre beroende om man bara har kortare symptom på ångest......
strikt rekreationellt gissar jag ikto också lär va bättre (p.s. skönaste benzon förutom lorazepam...av dem man någorlunda nkan få tag på

imho)