2011-08-05, 18:24
  #2761
Medlem
AngelDusssts avatar
Hur är det med beroende ikto aka xanor? Nån som vet?
Citera
2011-08-06, 00:01
  #2762
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDussst
Hur är det med beroende ikto aka xanor? Nån som vet?
ikto jämtemot xnaor menaru antar jag..... det berorsvälpå Men antagligen även om ja inte är nån jävla läkare så skulle jag säga ikto (om vi antar båda substanserna funkar för personen emot ångest) är bättre.......har längre halöveringstid så man slipper ta lika många....
liksom bra vid långvarig etc whatever ångest
xanor kanske är mindre beroende om man bara har kortare symptom på ångest......
strikt rekreationellt gissar jag ikto också lär va bättre (p.s. skönaste benzon förutom lorazepam...av dem man någorlunda nkan få tag på imho)
Citera
2011-08-06, 00:56
  #2763
Medlem
astroids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatelse
Blir aldrig benzombie, blir pigg o alert o glad. Även på ikto.
Härligt, jag har lyckats hålla mig ifrån att bli en benzombie nu på den burken jag handlade in för ett tag sen. Dock har jag för ovana att bli väldigt lättirriterad, måste dra ner på dos för jag vill verkligen inte framstå som nån odräglig jävel.

Kanske ska hålla mig borta från Klonazepam helt enkelt, ska se om det blir nån skillnad på Alprazolam.
Citera
2011-08-06, 03:28
  #2764
Medlem
znors avatar
Någon som vet vad en iktorivil 2mgare väger?
Citera
2011-08-06, 10:35
  #2765
Medlem
AngelDusssts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
ikto jämtemot xnaor menaru antar jag..... det berorsvälpå Men antagligen även om ja inte är nån jävla läkare så skulle jag säga ikto (om vi antar båda substanserna funkar för personen emot ångest) är bättre.......har längre halöveringstid så man slipper ta lika många....
liksom bra vid långvarig etc whatever ångest
xanor kanske är mindre beroende om man bara har kortare symptom på ångest......
strikt rekreationellt gissar jag ikto också lär va bättre (p.s. skönaste benzon förutom lorazepam...av dem man någorlunda nkan få tag på imho)


Ja precis så jag menade.. Tack för svar!
Citera
2011-08-06, 11:09
  #2766
Medlem
Tuggade i mig 4mg för ett tag sedan. Dock är jag ett större fan av Xanor men ikto funkar helt klart
Citera
2011-08-07, 16:52
  #2767
Medlem
Så har det hänt igen... Hade 200 riktigt fina ikto för x antal dagar sedan (kommer ej ihåg). Träffade några som jag inte kommer ihåg. Gav bort 100st, kommer inte ihåg det heller. Var vaken 2 dagar (concerta) och nu har jag 2st kvar! Vad fan!?
Citera
2011-08-07, 20:37
  #2768
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terogweth
Så har det hänt igen... Hade 200 riktigt fina ikto för x antal dagar sedan (kommer ej ihåg). Träffade några som jag inte kommer ihåg. Gav bort 100st, kommer inte ihåg det heller. Var vaken 2 dagar (concerta) och nu har jag 2st kvar! Vad fan!?
Inget unikt fenomen det där, har man väl börjat käka så äter dom sig själva efter ett tag och så står man där och fattar inte vart allt tagit vägen. En riktig klassiker.
Citera
2011-08-07, 23:16
  #2769
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klmx
Tuggade i mig 4mg för ett tag sedan. Dock är jag ett större fan av Xanor men ikto funkar helt klart

Ahh, det var så längesen jag åt ikto. Verkar bara finnas xanor där jag bor nu för att alla föredrar det istället. Tycker om att blanda ikto och xanor om det finns möjöigheter till det.
Citera
2011-08-07, 23:26
  #2770
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Någon som vet vad en iktorivil 2mgare väger?
Kan svara på det om ett par dagar. Någon som har testat FPs ikto som dom har inne just nu? Tyckte förra batchen var sådär alltså, var ju roche men antar att jag har sån jävla tolerans.
Citera
2011-08-07, 23:34
  #2771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nume

Ska gå lägga nåra iktos i kaffet strax


Kan man lägga dem i kaffet? Intressant! Smälter de eller måste man krossa dem först?
Citera
2011-08-07, 23:34
  #2772
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Kan svara på det om ett par dagar. Någon som har testat FPs ikto som dom har inne just nu? Tyckte förra batchen var sådär alltså, var ju roche men antar att jag har sån jävla tolerans.

Är det äkta roche dem har verkligen? Klart att det en massa rochekopior. Ska inte vara negativ... Men jag är bara "lite" tveksam till FPs piller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in